AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.264
Met jouw gedrevenheid komt het wel goed;)

Wederom thanks Ibo!
Motivatie, toewijding en drive zit meer dan goed inderdaad.

Na de wedstrijden minimaal jaar offseason in.
Proberen groot te worden op de juiste plekken en de zwakheden te minimaliseren.
Dan terugkomen en misschien internationaal eens 1 proberen :D

Laatst bewerkt:
Vóór de zomer nog even in shape komen?
Nog even wat kilootjes eraf trainen maar het lukt nooit goed?
De maanden april en mei (afhankelijk van je shape) zijn ideaal om de stappen te zetten en in de zomer in topshape te staan.

Mensen die hun dieet of training willen optimaliseren voor de felbegeerde
resultaten pm me even!

Prijzen vanaf €50 en alles op maat in een professioneel document (-:

Even inhaken op deze poost ik kan iedereen aanraden om anthoney als begeleider te nemen ik ben korte tijd (veel te kort) door hem begeleid en dat was echt een super tijd hij keek ook goed hoe het in mijn privé situaties allemaal het beste uitkwam iedereen heeft een andere job en privé leven dus schema's over kopiëren heeft niemand wat aan je moet opzoek gaan na iets wat werkt voor jouw en dus ook in je levenstyle (privéleven) past en dat kan super met anthoney ik zat ook wel is met dingen die ik of niet kon kopen of niet luste of bepaalde tijden of dingen en hij had overal wel weer een oplossingen voor dat je toch op 100% zat (goed deed) maar wat dus wel bij mij kan dat was echt top anthoney heeft de kennis in huis om een top atlete van je te maken echt een aanrader voor iedereen !

Even inhaken op deze poost ik kan iedereen aanraden om anthoney als begeleider te nemen ik ben korte tijd (veel te kort) door hem begeleid en dat was echt een super tijd hij keek ook goed hoe het in mijn privé situaties allemaal het beste uitkwam iedereen heeft een andere job en privé leven dus schema's over kopiëren heeft niemand wat aan je moet opzoek gaan na iets wat werkt voor jouw en dus ook in je levenstyle (privéleven) past en dat kan super met anthoney ik zat ook wel is met dingen die ik of niet kon kopen of niet luste of bepaalde tijden of dingen en hij had overal wel weer een oplossingen voor dat je toch op 100% zat (goed deed) maar wat dus wel bij mij kan dat was echt top anthoney heeft de kennis in huis om een top atlete van je te maken echt een aanrader voor iedereen !

hier, wat leestekens: . , ? !

• Like
Waarderingen: YOGI
hahahha epische zin wordt hier gebouwd

Jij bent ook echt de grootste slijmhomo die op DBB rondhangt.

• #2.269
Of hij is/was gewoon tevreden met de begeleiding die ik hem elke week gaf? ???

Waarom ben je ermee gestopt hendrie?

Of hij is/was gewoon tevreden met de begeleiding die ik hem elke week gaf? ???

Iedereen die wat meer op DBB leest zal het opvallen dat hij echt bij iedere bb-er die maar iets groter is dan gemiddeld loopt slijmen. Niks te nadele van jou hoor.

• #2.274
Hier foto waar ik de tanktops draag voor tanktopsonline.nl
Komen steeds meer designs en teksten bij :D

Origineel wel dacht ik en goede kwaliteit tanks.

406311501.jpg

406311500.jpg

Laatst bewerkt:
Foto`s doen het niet :-[

• #2.276
Nu wel ;)

Kiss my abs...geweldig :D

• #2.279
Zitten prima! Goede fit en goede kwaliteit stof ;)

:cool: At foto's !
en errr fysiek......;)

Terug
Naar boven