- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gasten als jij zijn jammer. Ander niets gunnen.
Zijn genoeg mensen die er veel baat bij hebben. Op een forum is allemaal papegaaien gepraat.
Kwam er juist achter dat ik VEEL te lang info van een forum heb gehaald. Toen ik met atleten en een coach ben gaan trainen, TOEN ben ik pas gaan leren.
Ik verdien mijn prestaties toch ook zelf. Betaal ook mijn coach. Kom in contact met mensen hoger in het wereldje die hun kennis delen met mij? Moet ik allemaal maar gratis gaan sharen?
Jij snapt er kennelijk niets van.

gasten als jij zijn jammer. Ander niets gunnen.
Zijn genoeg mensen die er veel baat bij hebben. Op een forum is allemaal papegaaien gepraat.
Kwam er juist achter dat ik veel te lang info van een forum heb gehaald. Toen ik met atleten en een coach ben gaan trainen, toen ben ik pas gaan leren.
Ik verdien mijn prestaties toch ook zelf. Betaal ook mijn coach. Kom in contact met mensen hoger in het wereldje die hun kennis delen met mij? Moet ik allemaal maar gratis gaan sharen?
Bewaar je wijsneus voor dat seminar topic en vervuil zijn log niet,
dank u
Gasten als jij zijn jammer. Ander niets gunnen.
Kwam er juist achter dat ik VEEL te lang info van een forum heb gehaald. Toen ik met atleten en een coach ben gaan trainen, TOEN ben ik pas gaan leren.
Als het op een zondag was was ik er bij geweest. Misschien een tip voor de volgende keer?

Learn and pass on.
Ik heb nooit een slecht woord over je gerept maar het is inderdaad wat kort door de bocht wat je nu zegt.
Het zijn mensen die geld moeten hebben voor INFO, dan nog niet echte begeleiding, die op den duur verdwijnen. Wie zijn de meest populaire celebs in body-land? Juist ja, de mensen die gratis shit posten op youtube en wat niet nog allemaal.
Het is een prestatie dat je er geld mee pakt en je hebt het ver geschopt, maar remember dat die info inderdaad vooral van gratis bronnen komt. Een prep-schema van George Farah of een programma van Meadows heb je toch ook zo voor elkaar?
Begeleiding is iets anders. Daar staat ook personal training voor.
Soit, tis je eigen recht natuurlijk. Heb evenveel respect voor wat je hebt bereikt.
good luck met je seminarie.

Sure! Reden dat we deze op zaterdag deden was dat zondag de JBC 2014 was. Daar ging Ben heen. Vandaar.
Next time keer een zondag dan
---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------
No offence zeker niet naar jou, maar als alles zo simpel te vinden us, waarom zie ik dan niet veel topfysieken?