AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Hmm ik vind zelf 30 man te veel.
Als je met een iemand bezig ben, is de tijd al zo gauw voorbij.
En dan staan er misschien nog 15 man voor je te koekeloeren, wie ook allemaal tips en vragen hebben.

Gasten als jij zijn jammer. Ander niets gunnen.
Zijn genoeg mensen die er veel baat bij hebben. Op een forum is allemaal papegaaien gepraat.
Kwam er juist achter dat ik VEEL te lang info van een forum heb gehaald. Toen ik met atleten en een coach ben gaan trainen, TOEN ben ik pas gaan leren.

Ik verdien mijn prestaties toch ook zelf. Betaal ook mijn coach. Kom in contact met mensen hoger in het wereldje die hun kennis delen met mij? Moet ik allemaal maar gratis gaan sharen?
Jij snapt er kennelijk niets van.

Ga nou niet telkens met dit soort lui in discussie :rolleyes:
Jij doet en kan alles wat zij niet kunnen.

"To achieve what others won’t, you have to do what others don’t!"

Zij rekenen niet om wat je daar allemaal eigenlijk per uur voor krijgt.
Ik vind het eigenlijk nog best goedkoop als je het vergelijkt met andere instructeurs.

Jammer dat het op zaterdag is, anders was ik graag even gekomen.

gasten als jij zijn jammer. Ander niets gunnen.
Zijn genoeg mensen die er veel baat bij hebben. Op een forum is allemaal papegaaien gepraat.
Kwam er juist achter dat ik veel te lang info van een forum heb gehaald. Toen ik met atleten en een coach ben gaan trainen, toen ben ik pas gaan leren.

Ik verdien mijn prestaties toch ook zelf. Betaal ook mijn coach. Kom in contact met mensen hoger in het wereldje die hun kennis delen met mij? Moet ik allemaal maar gratis gaan sharen?

+1

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.909
Update shotje van gisteren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Snake alert op je bisceps! :D

Ziet er goed uit maat!

Hoe was de seminar?

• #2.913
Geen geweldige opkomst. Maar de mensen die er waren hebben veel geleerd, waren geïnteresseerd en dankbaar.
Hebben een heel andere manier van trainen en gevoel ervaren, dus ben blij dat we in ieder geval paar mensen hebben kunnen helpen.

Was eerste keer, dus voor ons ook nieuw. Even kijken qua timing, ruimte etc..
Volgende keer eerder plannen, meer info geven upfront, prijs goedkoper maken en dan kijken hoe ronde 2 gaat.
William Bonac zou misschien komen poseren ook, dus ook leuke toevoeging next time.

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Bewaar je wijsneus voor dat seminar topic en vervuil zijn log niet,

dank u

Thanks bro. Always for the support. Appreciate it

Als het op een zondag was was ik er bij geweest. Misschien een tip voor de volgende keer:)?

Nice shape pik!

Gasten als jij zijn jammer. Ander niets gunnen.
Kwam er juist achter dat ik VEEL te lang info van een forum heb gehaald. Toen ik met atleten en een coach ben gaan trainen, TOEN ben ik pas gaan leren.

Learn and pass on.

Ik heb nooit een slecht woord over je gerept maar het is inderdaad wat kort door de bocht wat je nu zegt.

Het zijn mensen die geld moeten hebben voor INFO, dan nog niet echte begeleiding, die op den duur verdwijnen. Wie zijn de meest populaire celebs in body-land? Juist ja, de mensen die gratis shit posten op youtube en wat niet nog allemaal.

Het is een prestatie dat je er geld mee pakt en je hebt het ver geschopt, maar remember dat die info inderdaad vooral van gratis bronnen komt. Een prep-schema van George Farah of een programma van Meadows heb je toch ook zo voor elkaar?

Begeleiding is iets anders. Daar staat ook personal training voor.

Soit, tis je eigen recht natuurlijk. Heb evenveel respect voor wat je hebt bereikt.
good luck met je seminarie.

• #2.917
Als het op een zondag was was ik er bij geweest. Misschien een tip voor de volgende keer:)?

Sure! Reden dat we deze op zaterdag deden was dat zondag de JBC 2014 was. Daar ging Ben heen. Vandaar.
Next time keer een zondag dan ;)

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Learn and pass on.

Ik heb nooit een slecht woord over je gerept maar het is inderdaad wat kort door de bocht wat je nu zegt.

Het zijn mensen die geld moeten hebben voor INFO, dan nog niet echte begeleiding, die op den duur verdwijnen. Wie zijn de meest populaire celebs in body-land? Juist ja, de mensen die gratis shit posten op youtube en wat niet nog allemaal.

Het is een prestatie dat je er geld mee pakt en je hebt het ver geschopt, maar remember dat die info inderdaad vooral van gratis bronnen komt. Een prep-schema van George Farah of een programma van Meadows heb je toch ook zo voor elkaar?

Begeleiding is iets anders. Daar staat ook personal training voor.

Soit, tis je eigen recht natuurlijk. Heb evenveel respect voor wat je hebt bereikt.
good luck met je seminarie.

Fair enough, misschien ietwat te gefrustreerd gereageerd.
Thanks voor de positieve woorden, waardeer ik.

Maar alles uit gratis bronnen is zeker niet waar. Heb een zekere basis opgebouwd uit gratis bronnen.
De echte bruikbare info komt echter van atleten, coaches en ervaring in 10jaar tijd. Heb ik ook voor moeten betalen (coach, wedstrijdprep, resultaat halen, zodoende kom je in gesprek met hogere bronnen met waardevolle praktijkkennis. Ook duidelijk terug te zien in mijn progressie. Sinds ik in wedstrijdwereld kwam, en serieus werd ben ik met sprongen vooruit gegaan.
No offence zeker niet naar jou, maar als alles zo simpel te vinden us, waarom zie ik dan niet veel topfysieken?

Ik weet dat veel mensen op fora enorm veel waarde hechten aan theoretische kennis en zogenoemde guru's hier met studies etc. Maar voor een echte bodybuilder is praktijkkennis en ervaring VEEEEEEL belangrijker.
Kraak niemand af, laat ik dat voorop stellen. Maar kennis mag best wat voor gevraagd worden. Ookal was het in eerste instantie wellicht iets te hoog. Van geleerd ;)

Mijn vinger jeuken om te reageren, maarrr ik hou me in.

Sure! Reden dat we deze op zaterdag deden was dat zondag de JBC 2014 was. Daar ging Ben heen. Vandaar.
Next time keer een zondag dan ;)

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

No offence zeker niet naar jou, maar als alles zo simpel te vinden us, waarom zie ik dan niet veel topfysieken?

Geef mij ff 5 jaar en je zult weer een top fysiek hier tegen komen

Laat trickster lekker geld verdienen man, als ze een goed verhaal hebben en mensen zijn erbij geholpen is dat toch prima? Gezeik altijd als iemand commercieel gaat.

Terug
Naar boven