Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
very impressive Squat en DL! onvoorstelbaar veel.
merk je niet dat je langzaam opbrand? heb soortgelijke schema's gevolgd.
na een week of 3/4 was ik gebroken en dan werden het 2 weken 2 keer full body. en vervolgens begon ik weer.
stel je zou dit schema volgen en afwisselen met 3 weken hoger in reps. zal dit beter wezen? om je CNS te laten herstellen van al die LOW reps

very impressive Squat en DL! onvoorstelbaar veel.
merk je niet dat je langzaam opbrand? heb soortgelijke schema's gevolgd.
na een week of 3/4 was ik gebroken en dan werden het 2 weken 2 keer full body. en vervolgens begon ik weer.
stel je zou dit schema volgen en afwisselen met 3 weken hoger in reps. zal dit beter wezen? om je CNS te laten herstellen van al die LOW reps
die gast gaat maar door!hij en een trainingsmaatje van hem,zijn van die irritant pubers met mega statts,die nooit blessures hebben

Wat ik dus doe is om de 3 weken een rust week nemen om mijn CNS en mijn pezen etc te laten herstellen. Je kan daarna ook gewoon 3 weken high rep doen als je wil, als je maar daartussen wat gerust hebt.
Comment:
- Eigenlijk moest deze week een rust week zijn, maar aangezien het 2 weken terug een tijdje klote ging heb ik besloten om gewoon door te gaan. Vandaar dat ik ook zo weinig volume gedraaid heb deze week.
doe je in je rust week helemaal niks? of doe je gewoon rustiger aan?

Dat klopt, maar voor de rest zie ik het niet zitten om in een suit/shirt te liften. Raw wil ik gewoon zo ver mogelijk komen, that's all.

2 sets cuban rotation + 2 sets face pulls
2 sets bb curls + 2 sets bb overhead extension