XXL Nutrition

High volume experience

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bruut. Bloed op je vingers?

ongelooflijk dik monster!

very impressive Squat en DL! onvoorstelbaar veel.

merk je niet dat je langzaam opbrand? heb soortgelijke schema's gevolgd.

na een week of 3/4 was ik gebroken en dan werden het 2 weken 2 keer full body. en vervolgens begon ik weer.

stel je zou dit schema volgen en afwisselen met 3 weken hoger in reps. zal dit beter wezen? om je CNS te laten herstellen van al die LOW reps

na een week of 3/4 was ik gebroken en dan werden het 2 weken 2 keer full body. en vervolgens begon ik weer.

stel je zou dit schema volgen en afwisselen met 3 weken hoger in reps. zal dit beter wezen? om je CNS te laten herstellen van al die LOW reps

die gast gaat maar door!hij en een trainingsmaatje van hem,zijn van die irritant pubers met mega statts,die nooit blessures hebben

• Topic Starter Topic Starter

Had mijn nagel op mijn linker duim niet goed geknipt, dus begon mijn duim hevig te bloeden tijdens de pulls door de hook grip.

Haha :D

Na die deadlift was ik wel aardig opgebrand, ik kon iig niet meer normaal slapen haha. Maar voor de rest is alles wel goed vol te houden als je het goed inpland.
Mijn principe is dus volume + hoge intensiteit combineren, ik neem ook aardig wat rust tussen sommige setjes.
Wat ik dus doe is om de 3 weken een rust week nemen om mijn CNS en mijn pezen etc te laten herstellen. Je kan daarna ook gewoon 3 weken high rep doen als je wil, als je maar daartussen wat gerust hebt.

die gast gaat maar door!hij en een trainingsmaatje van hem,zijn van die irritant pubers met mega statts,die nooit blessures hebben

Heb wel genoeg blessures gehad, maar veel van geleerd. Vandaar dat je ze nu niet meer echt aantreft :)

01-12-08

A1) rev band axle bench press (average)
1x155kg
1x155kg PR
0x155kg... nog maar 2cm om te racken, daarna gecrushed door the fat bar

A2) pendlay row
3x110kg
3x110kg
1x110kg... stootte tegen andere plates aan, had het wel gehad zo

axle push press
1x102kg... plates aan de linker kant flikkerde er bijna af, fat bar bijna op mij
2x102kg... geen coordinatie of balans in het kleine donkere schuurtje, op de bar zitten ook geen ringen o.i.d. dus had ik de bar steeds verkeerd vast

neck press
8x60kg PR
2x70kg PR

2 sets cuban rotation + 2 sets face pulls
2 sets bb curls + 2 sets band push downs

Comment:
- PWND door mijn axle bar.

zo'n monster en dan laat je je gewoon ownen door een baar?!slechte zaak victor!

Next time Victor > Axle bar

@ dareal
Comment:
- Eigenlijk moest deze week een rust week zijn, maar aangezien het 2 weken terug een tijdje klote ging heb ik besloten om gewoon door te gaan. Vandaar dat ik ook zo weinig volume gedraaid heb deze week.

doe je in je rust week helemaal niks? of doe je gewoon rustiger aan?

dikke deadlift gast! 300 is binnen handbereik! ;)

doe je in je rust week helemaal niks? of doe je gewoon rustiger aan?

3-4 dagen platte rust, andere dagen maxen + recovery.

dikke deadlift gast! 300 is binnen handbereik! ;)

Thx!

03-12-08

Onderrug was nog erg gaar van die deadlift van zaterdag. Box squats had ik opgewerkt tot 220kg, mijn onderrug voelde erg zwak en verzuurd aan en de gewichten voelde ook allemaal erg zwaar aan, dus uiteraard niet verder gegaan. Daarna nog wat setjes pull-thrus gedaan voor de recovery.

Ik realiseer me nu dat ik niet meer zoveel tijd heb voor de meet er is. Dat wordt dus de volgende week nog even oefenen met de reg squat. Maxen ga ik nu uiteraard ook niet meer doen. Paused benchen moet niet zo een heel erg groot probleem zijn en deadliften helemaal niet.

Na dit schema zet ik de focus weer op de squat i.p.v. de deadlift, ik vind ze niet goed samen gaan, te veel recovery nodig voor het deadliften en bij het squaten eigenlijk bijna niet. Dit schema had me wel goede deadlift gains gegeven, van mijn squat gains had ik wel wat meer verwacht. Bench en overhead zijn uiteraard ook goed omhoog gegaan.

Uiteindelijke conclusie komt uiteraard na de meet :)

03-12-08

A1) speed bench press
2x60kg+super minis doubled
2x60kg+super minis doubled
2x60kg+super minis doubled... te easy allemaal
2x70kg+super minis doubled
2x70kg+super minis doubled... weer te zwaar voor echte speed sets

A2) axle pendlay row
3x80kg
3x100kg
3x105kg PR
0x110kg... kon mijn lichaam niet touchen

bench press
1x80kg+super minis doubled
1x90kg+super minis doubled
1x95kg+super minis doubled
1x100kg+super minis doubled

military press
1x60kg
1x80kg
2x85kg(3f)... toch nog wel netjes

3 sets cuban rotation + 3 sets face pulls
3 sets bb curls + 3 sets bb overhead extension

Comment:
- Wel een lekkere training, onderrug was nog wel gaar haha.

Laatst bewerkt:
Toevallig vandaag band push downs vervangen voor bb overhead extensions :D

04-12-08

A1) speed box squat (38cm iets onder par dus)
2x160kg+large bands
2x170kg+large bands
2x170kg+large bands
2x170kg+large bands
2x170kg+large bands

A2) Rolling thunder
1x69kg
1x74kg
1x79kg
0x81,5kg
2x81,5kg met links PR

full front squat
1x140kg
1x170kg
1x190kg PR

3 sets pull-thrus + 3 sets bw rows
3 sets band leg curl + 3 sets abs pull down

Comment:
- Onderrug nog erg verzuurd tijdens de box squats, tijdens de front squats was het eindelijk weg.
- De stang gleed bijna weg bij de front squat, 200kg zit er iig dik in voor het eind van het jaar.

dikke vieze insane hoge frontsquat man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven