AndroidHealthClinic

High volume experience

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jammer dat je de laatste beurten van sq/dl gemist hebt.

ben benieuwd naar de filmpjes sowieso

nice man!toch goed gedaan!!!ik kon der helaas niet bij zijn door een grieperig zoontje!!
ben errug benieuwd naar de filmpjes!!!

trouwens hoe reageren de kenners daar op zulke lifts van een net geen puber!?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, vele zeiden dat ik met een pakje etc moest liften. Voor de rest spraken een paar gasten mij nog aan dat ik goed bezig was. De meeste wisten alleen niet wat hook grip was, ze dachten dus dat ik de pulls pronated aan het liften was :p

Bedankt, vele zeiden dat ik met een pakje etc moest liften. Voor de rest spraken een paar gasten mij nog aan dat ik goed bezig was. De meeste wisten alleen niet wat hook grip was, ze dachten dus dat ik de pulls pronated aan het liften was :p

je had ze mooi in die waan moeten laten!

Hehe

Bw was trouwens 101.8 kg, een weekje terug woog ik rond de 103kg in de ochtend. Had ook niet meer zo veel gegeten voor de meet.

Tot het nieuwe jaar ga ik denk ik even in een gym wat pompen en dan in het nieuwe jaar cutten. Ergens in feb ga ik dan van start met events.

Hehe

Bw was trouwens 101.8 kg, een weekje terug woog ik rond de 103kg in de ochtend. Had ook niet meer zo veel gegeten voor de meet.

Tot het nieuwe jaar ga ik denk ik even in een gym wat pompen en dan in het nieuwe jaar cutten. Ergens in feb ga ik dan van start met events.

victor goes bodybuilder!
wanneer komen de filmpjes van je lifts?

Hoe deed je het nou in het deelnemersveld in vergelijking met de geared lifters?

Wat ik zo van wedstrijden mee heb gekregen (NK Cuyk bijvoorbeeld) moet je daar ondanks je gewicht (ik ga ervan uit dat de klasse tot 100kg is) sommige geared lifters toch mijlenver achter je hebben gelaten.

250kg raw squatten en 270kg deadliften heb ik persoonlijk nog geen 20-jarige zien doen. Ga zo door, zou ik zeggen!

Hoe deed je het nou in het deelnemersveld in vergelijking met de geared lifters?

Wat ik zo van wedstrijden mee heb gekregen (NK Cuyk bijvoorbeeld) moet je daar ondanks je gewicht (ik ga ervan uit dat de klasse tot 100kg is) sommige geared lifters toch mijlenver achter je hebben gelaten.

Het deelnemersveld was niet zo groot, met het squaten en benchen kwam ik niet eens in de buurt bij de open atleten, met het deadliften wel aardig.

250kg raw squatten en 270kg deadliften heb ik persoonlijk nog geen 20-jarige zien doen. Ga zo door, zou ik zeggen!

Bedankt! Voorlopig heb ik genoeg motivatie om door te gaan :)

http://nl.youtube.com/watch?v=jdLRizFUEfQ

Lekker heur! Je techniek is ook zoveel beter dan op je 1e wedstrijd toendertijd!!

Die 270 dl ging je wel heel erg makkelijk af. Maar toch, was de stap naar 300 niet te groot? Misschien had je 'm wel gehad als je je opener wat hoger had gezet, 250, daarna 275 (of 280) en dan 300?

Netjes man!, DL ging wel heel easy

Ben ik de enige bij wie youtube het niet doet?

vet filmpje, die deadlift is echt super netjes (squat ook offcourse)

Thx allen! Bij het deadliften wou ik me niet te erg voor vermoeien, maar achteraf gezien op het filmpje had ik op het begin van de 270 pull toch niet super veel speed. 290 had ik al getrokken, was gewoon benieuwd hoe ver ik met 300 kwam, 1cm dus of zo :D

proficiat kerel.

Brutal stuff.:cool:

Goed bezig. Jammer dat die 3e beurten op dl en sq niet lukte.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven