- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net terug van de meet. Meet ging over het algemeen wel goed, zelf geen persoonlijke records gezet.
sq: 1x220kg-1x250kg-0x260kg
bp: 0x110kg-1x110kg-1x120kg
dl: 1x240kg-1x270kg-0x300kg
totaal: 640kg
Filmpjes plaats ik nog wel.
Bedankt, vele zeiden dat ik met een pakje etc moest liften. Voor de rest spraken een paar gasten mij nog aan dat ik goed bezig was. De meeste wisten alleen niet wat hook grip was, ze dachten dus dat ik de pulls pronated aan het liften was![]()
Hehe
Bw was trouwens 101.8 kg, een weekje terug woog ik rond de 103kg in de ochtend. Had ook niet meer zo veel gegeten voor de meet.
Tot het nieuwe jaar ga ik denk ik even in een gym wat pompen en dan in het nieuwe jaar cutten. Ergens in feb ga ik dan van start met events.
250kg raw squatten en 270kg deadliften heb ik persoonlijk nog geen 20-jarige zien doen. Ga zo door, zou ik zeggen!
Hoe deed je het nou in het deelnemersveld in vergelijking met de geared lifters?
Wat ik zo van wedstrijden mee heb gekregen (NK Cuyk bijvoorbeeld) moet je daar ondanks je gewicht (ik ga ervan uit dat de klasse tot 100kg is) sommige geared lifters toch mijlenver achter je hebben gelaten.
250kg raw squatten en 270kg deadliften heb ik persoonlijk nog geen 20-jarige zien doen. Ga zo door, zou ik zeggen!