Fitness Seller

High volume experience

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Proficiat man :D nette lifts ook, wel jammer van je 3rde beurten maarja in een full meet haal je nooit wat je PRs in training zijn. 270kg dl zag er ook makkelijk uit :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal, full meet is inderdaad wat anders hehe. Gisteren nog voor de grap met alex en tom naar zo een health centre gegaan, helaas niet zo veel lol kunnen maken, het was er echt super dood.

Vanaf morgen weer beginnen met een nieuw schema. De nadruk zal liggen op events (zo all round mogelijk), overhead, deadlift en front squat. Doordeweeks train ik dus gewoon thuis en in het weekend wat onderdelen in Raalte.

Het schema zal ongeveer hetzelfde blijven. Zelf heb ik best wat aardige gains gemaakt, dus hou ik me ongeveer aan dezelfde template.

Hier nog een overzicht van de afgelopen gains van sept-dec 2008

squat: 1x250kg -> 1x260kg +10kg
bench press: 1x110kg -> 1x125kg +15kg
deadlift: 1x260kg -> 1x290kg +30kg
totaal: +55kg

push press: 1x105kg -> 1x115kg +10kg
military press: 1x85kg -> 1x90kg +5kg
front squat: 1x160kg -> 1x190kg +30kg
bw: 100kg -> 103kg +3kg

Nu weeg ik tegen de 102kg, deze vakantie had ik ook niet zoveel gegeten en getraind. Vanaf morgen ga ik weer serieus aan de bak, ben wel benieuwd hoe de gains zich gaan voortzetten.

05-01-2009

military press
3x60kg
2x80kg
1x85kg (2f)

A1) axle floor press
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

A2) pendlay row
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

neck press (strikt)
4x60kg
6x60kg
7x60kg

3 sets cuban rotations + 3 sets face pulls
3 sets axle reverse curls + 3 sets axle oh extensions

Comment:
- Tot mijn verbazing woog ik tegen de 101kg vanochtend, verklaart natuurlijk ook wel wat krachtverlies :)

Mooie training hoor. Trouwens supernette gains in die hele periode en een fanatstische indruk net als Bryan achtergelaten op die PL-meet.

Ik vind je opbouw en discipline in je trainingen bewonderingswaardig. 6x p/week...pfff ik word al moe bij de gedachte...haha ;)

Vraagje, train je al lang met hook-grip?

komt wel weer goed gast, succes met je trainingen!

Mooie training hoor. Trouwens supernette gains in die hele periode en een fanatstische indruk net als Bryan achtergelaten op die PL-meet.

Ik vind je opbouw en discipline in je trainingen bewonderingswaardig. 6x p/week...pfff ik word al moe bij de gedachte...haha ;)

Vraagje, train je al lang met hook-grip?

Bedankt MikeDiesel! Lifts met hook grip heb ik eerlijk gezegd nooit echt getraind. Toen ik voor het eerst deadlifts deed met hook grip trok ik ook meteen 260kg, wat eigenlijk niet zo veel pijn deed. Als je maar goed opwarmt dan zal de pijn niet zo erg zijn.
Lifts met hook grip moet je uiteraard ook alleen voor low rep sets doen, anders gaat het wel pijn doen hehe. Bij sommige oefeningen doet het dan wel weer veel pijn zoals bij high rep shrugs, rack pulls en snatches, vandaar dat ik dus eigenlijk alleen near max-max deadlifts doe met hook grip.

komt wel weer goed gast, succes met je trainingen!

Bedankt Arnoud! Binnenkort kom ik wel weer langs!

06-01-2009

box squat (38cm)
1x100kg
1x100kg+average bands
1x140kg+average bands
1x180kg+average bands
1x200kg+average bands
0x220kg+average bands

rack pull (iets boven de knieschijf)
1x100kg
1x140kg
1x180kg
1x220kg
1x260kg
1x300kg
1x330kg

pin front squat (iets boven par)
1x60kg
1x100kg
1x140kg

3 sets pull-thrus + 3 sets bw rows
3 sets band leg curls + 3 sets abs pull downs

Comment:
- Mooi klote, tijdens de kerstvakantie voelde ik al een bizarre pijn in mijn onderrug toen ik een 60kg halter ging op tillen :rolleyes: Nu was de pijn er nog steeds wat later wel weer weg ging.... ik vraag me af wat het is?
- Ik heb iig de boel even geactiveerd, dus als mijn onderrug gewoon weer normaal doet kan ik weer sterker worden :)

Hmm, vervelend.

Geen idee wat het kan zijn, maar succes met je herstel!

Uiteindelijk toch wel meegevallen, ik voel het nu nog amper.

08-01-2009

reverse band bench press (average)
3x100kg
1x120kg
1x140kg
1x150kg
1x160kg PR

A1) fat dumbbell clean & press
1x42,5kg
0x52,5kg groove
1x52,5kg easy
0x62,5kg so close
0x62,5kg... k*t pols

k3kqox.jpg

K*t ding om te cleanen en goed om op je schouder te zetten. Wel mooi mijn rechter pols geblesseerd, niet zo heel ernstig maar het voelt wel k*t als ik hem supineer.

A2) pull up
3xbw
3xbw+mini's
3xbw+mini's

dips
5xbw
5xbw
5xbw

Daarna gekapt i.v.m. mijn rechter pols.

Comment:
- BW is nu in de ochtend 100.5kg, voorlopig nog even door gaan tot ik rond de 12-14% bf zit.
- Een nieuwe manier gevonden om te dippen, wel mooi want ik ben er aardig zwak in.

nice bench, k*t van je pols

damn, die dumbbell ziet er echt uit als een b*ch

Wat is precies het verschil tussen reverse band bench press en normale band bench press?

nette trainingen alweer victor!!enne kan je die dumbbell es meen nemen naar raalte ;)

Wat is precies het verschil tussen reverse band bench press en normale band bench press?

Normale band bench zitten de bands aan een object op de vloer vast en bij reverse band bench zitten de bands aan het powerrack boven vast.

Voor de rest maakt het geen reet uit?

bij normale bench met bands blijft continu de van spanning van de bands er op staan

bij reversed bench heb je bij lockout alleen de spanning van de barbell met weight...

andere soort belasting dus ;)

bij normale bench met bands blijft continu de van spanning van de bands er op staan

bij reversed bench heb je bij lockout alleen de spanning van de barbell met weight...

andere soort belasting dus ;)
Reverse is effectief minder belastend dus?

Reverse is dat de bands van boven bevestigd zijn, dus ze helpen je juist mee i.p.v. spanning tegen te geven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven