Fitness Seller

High volume experience

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wow goede progressie :thumbs:

Lookin' large and in charge.

• Topic Starter Topic Starter
Thx all! Bodyfat was toen wel wat lager, ik was toen net klaar met mijn crossfit periode. Genetisch heb ik ook bij een best hoog bf nog zichtbare abs hehe.

Krachtstats vorig jaar

full squat: 5x185kg
bench press (cg): 1x100kg
deadlift: 1x240kg
push press: 1x100kg
front squat: 1x140kg

Wel een mooie progressie gemaakt.

zow niet gedacht dta je nog zo'n dikke fysiek zou hebben man!
zeer nice!bijna lekker!
en je kracht gains zijn ook bruut!

Nice. En die stats, dat is van precies een jaar geleden? Dat heb je goed gedaan dan. Is die squat voornamelijk door je smolov zo goed vooruit gegaan of was je er altijd al vrij sterk in.

Thx! Met squaten begon ik op 100kg met een bw van 78kg, na een jaar bodybuilden kwam ik op 140kg. Toen gaan powerliften met 3xfb en toen zat ik al gauw aan de 180kg. Daarna 2x smolov gedaan en toen kwam ik op 240kg. Daarna dus crossfit en toen was het allemaal wat achteruit gegaan. Na crossfit veel pin squats gedaan waardoor ik weer op oud niveau zat en toen de afgelopen zomer mega veel volume gedraaid waardoor ik op een 250-260kg squat zat. En nu nog steeds dus rond de 250-260kg aangezien ik niet meer reg back squats doe. Prio is iig die 300kg dl en daarna ga ik weer vol op squaten :)

Bruutheid alom, kerel!

Wel moet gezegd worden, dat bij iemand met jouw stats dit wel de minst interessante pose is, he... Wheels and back, bro... Dat zou de bruutheid van het fotomateriaal danig verhogen, heb ik zo het vermoeden, hoewel ik me op basis van deze foto's eerlijk gezegd al wel weer nietig genoeg voel :o

t*ring kerel. Ben een beetje je log aan het doorspitten, maar je gaat echt zeeer goed!!!

Bedankt! Foto van mijn rug heb ik op een paar pagina's terug staan. Voor de rest zien mijn benen er nu niet heel erg buff uit door gebrek aan back squats hehe.

13-03-2009

platform deadlift (16cm)
1x100kg
1x140kg
1x180kg
1x220kg
1x250kg
1x270kg PR... k*t techniek, zwakke leg drive en bolle onderrug

full front squat
1x60kg
1x100kg
1x140kg
1x180kg... traag en onderrug te gaar

2 sets pull thrus
2 sets bw rows

Comment:
- Template weer wat gefixt voor lb, hopelijk fixt het mijn leg drive issue.
- Als ik btw zo door blijf gaan dan lig ik er wss 1 maand uit wegens een onderrugblessure, na zondag maar even een halve week off nemen.

Op zo'n hoog platform deadliften dat lijkt mij ook vragen om onderrugproblemen met dergelijke gewichten.. is toch logisch dat je rug dan bol staat trouwens? Of je moet echt al een enorme flexibiliteit hebben.

Hehe nope, al mijn pulls van dit platform gingen gewoon altijd wel goed. Maar mijn onderrug is nu gewoon overreached. Aangezien ik de laatste tijd ook weinig squats gedaan heb is mijn leg drive ook niet meer optimaal.

Op zo'n hoog platform deadliften dat lijkt mij ook vragen om onderrugproblemen met dergelijke gewichten.. is toch logisch dat je rug dan bol staat trouwens? Of je moet echt al een enorme flexibiliteit hebben.
Waarom zou het niet kunnen. Op zo'n platform kan je je rug ook nog redelijk recht houden.

hoe train je momenteel? geen UB/LB 6 dagen op rij?

impressive.. 21 jaar? pff damn

15-03-2009

speed box squat
2x100kg+4 chains
2x140kg+4 chains
2x160kg+4 chains
2x180kg+4 chains
2x200kg+4 chains

power clean 'high pull met opvangen'
1x70kg
1x90kg
1x100kg
1x110kg
0x120kg

stones:
90-100-110f (met mouwen)
100-110-130f zonder mouwen hahaha

Bizar slecht, had achteraf gezien ook niet zo veel hars op mijn forearms want die zijn nog wel goed heel gebleven.

Harness sled pull met touw:
17mx250kg+3mx225kg

Comment:
- Klote stones, vorig jaar was ik er sterker op.
- Onderrug voelde gelukkig wel goed, dat betekent dat ik voorlopig geen 'extra' off dagen meer nodig heb.

17-03-2009

military press
1x60kg
1x80kg
1x90kg
1x94kg PR

A1) axle floor press
1x62kg
1x102kg
1x112kg
2x122kg PR
2x122kg

A2) pendlay row
2x60kg
2x100kg
1x110kg
3x120kg
3x120kg

Comment:
- Overal wat pijntjes opgelopen bij mijn biceps en schouders pezen door het actief zwemmen van gisteren haha. Focking overreached dus.

toch weer 2 pr's!nice man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven