AndroidHealthClinic

High volume experience

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wanneer ga je deloaden of trek je het door tot je wedstrijd?

• Topic Starter Topic Starter
Morgen en overmorgen maar even niet trainen :)

20-03-2009

box squat (38cm)
1x100kg
1x100kg+large bands
1x140kg+large bands
1x180kg+large bands
1x200kg+large bands
1x220kg+large bands... gelukkig niet de max

box front squat (25cm)
1x100kg
1x100kg
1x140kg
1x160kg
1x180kg
1x190kg PR

step ups (35cm)
3x5xlarge bands PR

A1) pull-thrus
2x12xlarge band

A2) bw rows
2x15xbw PR

B1) one leg band curl
2x12xlight band

B2) pull down abs
2x15xlarge band

Comment:
- Box squat is iets achteruit gegaan, maar dat was te verwachten.
- Onderrug voelt goed, ben benieuwd hoe het zondag zal gaan...

Nice squats, maar hoe doe je nu step-ups met een band?

Bands onder aan het power rack bevestigen dan een squat maken om de bands op je schouders te zetten. Dan weer recht op staan en een step up maken, de bands trekken je naar achteren. Het is een assistance om het traplopen op school en thuis makkelijker te maken, het lijkt net alsof je over de trap zweeft.

Bands onder aan het power rack bevestigen dan een squat maken om de bands op je schouders te zetten. Dan weer recht op staan en een step up maken, de bands trekken je naar achteren. Het is een assistance om het traplopen op school en thuis makkelijker te maken, het lijkt net alsof je over de trap zweeft.

:D

Nog steeds brutale box ik moet er nog lang niet aan denken.

sterk weer man!

22-03-2009

log press
1x90kg
1x100kg
1x110kg
0x115kg... echt de lockout, leg drive te slecht om er door heen te blasten
3x100kg

yoke
20mx270kg (1 drop, veters strikken)
20mx300kg PR eindelijk zonder drops

sled pull
150kgx10m
200kgx10m
200kgx10m

face pulls
3 sets

Comment:

- Redelijk rustig aan gedaan, voel me nu prima.

netjes!

Je zou toch zeggen dat je door die enorme sterke squat van je, een brutale leg drive moet hebben.

Thx

Je zou toch zeggen dat je door die enorme sterke squat van je, een brutale leg drive moet hebben.

Is vooral techniek en gewenning, soms lukt het gewoon niet om een goede leg drive te geven. Daardoor blijf ik hangen op de lockout en dan kan ik onmogelijk door drukken omdat mijn triceps super zwak zijn. Met het push pressen is mijn leg drive wel gewoon goed, maar dat train ik dan ook weer frequenter. Voor de rest heeft een sterke squat geen garantie op een sterke overhead, het technische aspect van een overhead lift is nog altijd het belangrijkste.

Goed genoeg voor de wedstrijd nu :D

hpp pr's weer.. netjes man!

24-03-2009

military press
2x60kg
1x81kg
1x91kg
1x96kg PR

A1) axle floor press
3x61kg
3x84kg
2x104kg
1x114kg
3x124kg PR
3x124kg
2x124kg

A2) pendlay row
3x60kg
3x80kg
2x100kg
1x110kg
3x120kg
3x125kg PR
2x125kg

fat db oh press
1x42,5kg
1x52,5kg
2x62,5kg, (l) geen - net niet
2x62,5kg, (l) geen
op...

B1) cuban rotation
3 sets

B2) face pulls
3 sets

C1) bb curl (bijna pijn vrij)
3 sets

C2) band push down
3 sets

Comment:
- BW 101.5kg in de ochtend.
- Hopelijk is die db in brunssum wat meer handelbaar, die db van mij heeft van die super gladde plates erop.

Ik heb Victor een paar keer zien push pressen, als Victor een beetje doorkrijgt welke spieren hij moet spannen en ontspannen, en z'n leg drive optimaal weet te gebruiken, hij heel wat kilo's erbij gaat krijgen.

Ik heb Victor een paar keer zien push pressen, als Victor een beetje doorkrijgt welke spieren hij moet spannen en ontspannen, en z'n leg drive optimaal weet te gebruiken, hij heel wat kilo's erbij gaat krijgen.
Dat gaat nog wat worden. Hij heeft nu al een brute stricte press + sterke lb = enorme pp. :D

volgende keer 100

Nu is het wel veel beter als voorheen toen je me zag push pressen, maar het kan inderdaad nog altijd beter :D

Dat gaat nog wat worden. Hij heeft nu al een brute stricte press + sterke lb = enorme pp. :D

Komt goed :D

Next week 98kg en daarna 100kg :o

nice military press

pff,houd de pr regen nooit op!weer nice man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven