AndroidHealthClinic

High volume experience

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
16-10-08

squat
2x240kg
2x240kg
2x240kg

http://nl.youtube.com/watch?v=SlLse0hX98I

front squat
1x140kg
1x140kg
1x140kg

assisted bodycurl
3 sets

leg press
3 sets

abs
3 sets

Comment:
- Tijdje geen normale back squats meer gedaan, dus was weer even wennen. Ook eerder gekapt omdat mijn biceps pezen aan het zeuren waren.
- Front squat gewoon op techniek gedaan.

Alsof het niks is.:D
Wat ben je van plan te doen op die wedstrijd in dec?

240 :o Focking bruut kerel :thumbs:

:roflol:!
http://www.youtube.com/watch?v=uXtpqB1BCYI
:roflol: :D

Voor de wedstrijd zul je nog wel op diepte moeten werken..want hij is ietsje boven parallel, MAAR

WHO GIVES A **** 240kg IS ****ING NICE!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Haha wat een gekanker over de diepte.

241rp1c.jpg

Dit is gewoon de wedstrijd diepte bij mijn fed.

Die andere bar ziet er beter gevuld uit! :D

perfect parallel zou ik zeggen, enne, gewichthefschijven zijn nou eenmaal wat groter...Overigens waren andere reps die bij deze trainingsessie waren gemaakt onder parallel.

Gelukkig ben jij geen jury lid dan:rolleyes:. Dit is gewoon diep genoeg, kwam er bij de vorige meet ook zonder problemen door.

Haha wat een gekanker over de diepte.

241rp1c.jpg

Dit is gewoon de wedstrijd diepte bij mijn fed.

Ik ging ervan uit dat de diepte onder parallel moet zijn .... ook voor jouw fed.
Maar crimson misschien ben jij de mong**l...we merken alleen maar op dat die parallel of iets er boven is...en victor dat is geen gekanker alleen een opmerking. Ik heb je er ook positieve karma voor gegeven en zoals ik al zei ****ing nice.

Voor welke bond kom je dan eigenlijk uit?

wat een monster squat!!

Wreed! Jij moet ook een flink sterke rug hebben zeg, damn:eek:

En bij powerlift holland (WPF) hanteren ze andere (soepelere) regels dan bij de npb (=IPF auspicien) mbt lifts en gear.

Wreed! Jij moet ook een flink sterke rug hebben zeg, damn:eek:

En bij powerlift holland (WPF) hanteren ze andere (soepelere) regels dan bij de npb (=IPF auspicien) mbt lifts en gear.

e. Niet in staat zijn de knieën te buigen en het lichaam omlaag te brengen totdat de bovenkant van de benen op de plaats van de heupen lager is dan de bovenzijde van knieën

Zowel bij de ipf als powerlift holland staat er dit in het regelement!

Dus crimson ken de regels....
Als de squat op die foto is goedgekeurd is een portie geluk in het spel.

En nogmaals victor respect voor je squat en chigishev zegt dat de andere sets onder parallel waren...very good :) Alleen je post dit filmpje en tja dat beoordelen we dan. Echt niks meer dan respect verder dude!

Mooie squat kerel en dat op Q-Music muziek, respect.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven