Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Worstenvingers??Netjes dat jou dat lukt met een hookgrip. Mij lukt dat helaas niet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Worstenvingers??Netjes dat jou dat lukt met een hookgrip. Mij lukt dat helaas niet.

Ja man, ik ging het ook even proberen die hook-grip. Vond het maar niks![]()
Ik deed alle sets mixed grip en de laatste met hook grip, vandaar dat het ook wel pijn deed bovenin. Hook grip is bij het begin pijn lijden als je het nooit gedaan hebt, daarna voel je in principe niks meer als je maar goed opwarmt.
@ Chewie
Is de top spanning echt 70kg, niet veel minder?
Heb het er toen met Alex overgehad en we kwamen toch wel op een gevoel van 60 a 70kg.
Ik trok toen 200 half hitchend met een max op 260.
Die band is al uitgerekt doordat hij op die manier vast zit en dan trek je hem nog verder uit.
Eerst probeerder we het met het squatrek maar dat had als resultaat dat het hele rek mee gedeadlift werd 
Die average band geeft ongeveer 70kg topspanning erbij op die manier...arme duimpjes![]()
als die average gelijk staat aan de 'small bands' van iron woody, dan was dat voor mijn gevoel ook zeker 60-70 kilo op de manier waarop victor em hier bevestigd heeft

Ik pleur altijd een lading tape op m'n duimen, doen veel gewichtheffers ook. Nergens last van. Nice deadlift, Victor. Zijn dat die Ironwoody bands?
Mooie trainingen Victor. 22% beetje teveel van het goede echter.

Mooie trainingen Victor. 22% beetje teveel van het goede echter.
Klopt, ik ben nu ook aan het cutten. In dec doe ik ook mee aan een pl meet en wil ik tegen die tijd rond de 95kg wegen.
Ik wil tegen december ook 95KG wegen alleen ik moet de andere kant op