Fitness Seller

High volume experience

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ging ervan uit dat de diepte onder parallel moet zijn .... ook voor jouw fed.
Maar crimson misschien ben jij de mong**l...we merken alleen maar op dat die parallel of iets er boven is...en victor dat is geen gekanker alleen een opmerking. Ik heb je er ook positieve karma voor gegeven en zoals ik al zei ****ing nice.

Voor welke bond kom je dan eigenlijk uit?

Het is gewoon irritant om te horen dat het geen par is terwijl het duidelijk wel zo is. Ik weet namelijk zelf wel tot hoe diep ik moet squatten voor een goedekeurde squat.

Wreed! Jij moet ook een flink sterke rug hebben zeg, damn:eek:

En bij powerlift holland (WPF) hanteren ze andere (soepelere) regels dan bij de npb (=IPF auspicien) mbt lifts en gear.

Ja klopt, bij de ipf moet je ook dieper squatten. Als ik bij de ipf zat had ik mijn squat diepte daar op aangepast.

Het is gewoon irritant om te horen dat het geen par is terwijl het duidelijk wel zo is. Ik weet namelijk zelf wel tot hoe diep ik moet squatten voor een goedekeurde squat.

Ja klopt, bij de ipf moet je ook dieper squatten. Als ik bij de ipf zat had ik mijn squat diepte daar op aangepast.

Tis iig een close call parallel dan.
Powerlift holland heeft ook in hun regelement staan dat het een onder para squat moet zijn. Dat stukje in me vorige past is namelijk van het regelement van hun site...

en kijk in 4.1.2 e daar staat wat ik zeg...en
c. Na het ontvangen van het signaal zal de atleet de knieën buigen en zijn/ haar lichaam omlaag brengen totdat de bovenkant van de benen zich op de plaats van de heupen onder de bovenzijde van de knieën bevinden. De halter mag gedurende de beurt op de rug van de atleet worden verplaats over maximaal de diameter van het gebruikte halter.

kortom je dient onder parallel te squaten...
Dat een parallel squat word goed gekeurd ligt dus aan de refs die niet zo moeilijk doen.
Vind het nu jammer dat het uitloopt op gemierenneuk kwa regels, maar goed.

Laatst bewerkt:
give it a rest bitches, tis een dikke squat

Stop de haaaaaaaaaaaaaaaaaat.

Focking nice Victor!!

e. Niet in staat zijn de knieën te buigen en het lichaam omlaag te brengen totdat de bovenkant van de benen op de plaats van de heupen lager is dan de bovenzijde van knieën

Zowel bij de ipf als powerlift holland staat er dit in het regelement!

Dus crimson ken de regels....
Als de squat op die foto is goedgekeurd is een portie geluk in het spel.

En nogmaals victor respect voor je squat en chigishev zegt dat de andere sets onder parallel waren...very good :) Alleen je post dit filmpje en tja dat beoordelen we dan. Echt niks meer dan respect verder dude!

Luister hitchende vetz*k, als iemand meerdere meets doet en iedere keer 3 witte lichten krijgt, misschien is zijn squat dan wel diep genoeg? Ik denk dat 6 jury leden in totaal daar een beter oordeel over hebben dan jij.

dit was nog zonder belts en wraps zo te zien..doe je op een meet full gear??
dan ga je wel richting 300kg of niet?

Luister hitchende vetz*k, als iemand meerdere meets doet en iedere keer 3 witte lichten krijgt, misschien is zijn squat dan wel diep genoeg? Ik denk dat 6 jury leden in totaal daar een beter oordeel over hebben dan jij.

Zie nu pas dat jij het bent alex...van waar die haat....Jammer dat je zo moet reageren.

Laatst bewerkt:
Nog bedankt voor de reacties allemaal!

@ iron devoted
Op de meet ga ik raw liften. Met een suit etc zal ik wss wel rond de 300kg uitkomen, maar daar ligt mijn prioriteit nu even niet. Misschien komt dat ooit nog wel.

:roflol:

Discussieren over de diepte van deze squat.. ruim parallel.. ik weet niet of jullie allemaal blind zijn?

Ik snap serieus niet waarom daar ook maar enige twijfel over is? Kijk ik naar een ander filmpje ofzo?

Zieke, zieke, zieke squat.

Bedankt :)

17-10-08

A1) floor press
3x107,5kg
3x107,5kg
3x107,5kg
3x107,5kg
3x107,5kg PR

A2) pendlay row
3x107,5kg
3x107,5kg
3x107,5kg
3x107,5kg
3x107,5kg PR

military press
10x60kg
10x60kg
10x60kg

curls
3 sets

push downs
3 sets

Comment:
- Nog 1 week te gaan en dan weer even wat meer rust. Partial pin squats gooi ik er nu maar even definitief uit, want mijn biceps pezen trekken het gewoon niet zo.

18-10-08

deadlift (speed)
2x140kg + average
2x170kg + average
1x190kg + average
1x200kg + average... onderrug voelt klote

pull-thrus (average): 3x12
band leg curl (super mini): 3x10
abs pull down (large): 3x12
band curl (mini): 3x25

Comment:
- Niet zoveel gegeten, morgen even goed recoveren.

Laatst bewerkt:
Toch lekkere training om zien kerel!

Better luck next time!
By the way, is het nog wel een speed deadlift op 200 plus average?

Ja.

20-10-08

A1) reverse band bench press (average)
2x150kg PR
1x150kg
1x150kg
1x150kg
1x150kg
1x150kg
1x150kg
1x150kg

A2) db row
5x66kg
5x66kg
5x66kg
5x66kg
5x66kg
5x66kg
5x66kg
5x66kg

push press
5x95kg
3x100kg
3x102,5kg PR

neck press
7x52,5kg PR
6x52,5kg

cuban rotation
3 sets

bb curl
3 sets

band push down
3 sets

Comment:
- Ging wel lekker, volgende week weer maxen.

weer een mooi volume !

Lekkere training.

21-10-08

A1) reverse average bands box squat (35cm)
1x140kg
1x220kg... oeps 180kg overgeslagen
1x260kg
1x270kg
1x280kg

A2) rolling thunder
3x69kg
3x69kg
8x69kg, (l) 5x69kg PR

rack pull (onder de knieschijf)
1x220kg voelde al zwaar
1x260kg zwaar...

pull up
6xbw
6xbw

pull-thrus: 2 sets
band leg curl: 2 sets
abs pull down: 2 sets

Comment:
- Ik denk dat ik het maar even omdraai, eerst een zware pull en daarna nog wat squats. Mijn squat loopt toch mijlen voor op mijn deadlift.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven