Fitness Seller

High volume experience

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gewoon de band rond je nek doen en er met je voeten gaan op staan. Nog wel een lekkere oefening en na 10 reps voel ik het toch wel. Maar een meerwaarde op kracht zullen ze niet echt hebben dan.. enkel voor recovery ?
Oké, 'k zal die concentric GM's eens uitproberen en met RDL ben'k ook recentelijk begonnen.
Thanks !

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon de band rond je nek doen en er met je voeten gaan op staan. Nog wel een lekkere oefening en na 10 reps voel ik het toch wel. Maar een meerwaarde op kracht zullen ze niet echt hebben dan.. enkel voor recovery ?
Oké, 'k zal die concentric GM's eens uitproberen en met RDL ben'k ook recentelijk begonnen.
Thanks !

Meer voor recovery inderdaad en het beste zou nog een hogere rep range zijn. Succes er mee!

Nieuwe weegschaal binnen en bw is 102kg haha. Paar weken terug was ik waarschijnlijk wel zwaarder. Ik zit nu rond de 3000kcal.

Upgrade home gym.

25tahps.jpg

2mrebye.jpg

plates

2vw7l1z.jpg

dumbbells + rolling thunder + touw

[afbeelding niet meer beschikbaar]

bands

55j7o7.jpg

bankje

2e0ka48.jpg

pallets voor box squats en rack pulls

20qgboh.jpg

2l9kuux.jpg

2u76a2g.jpg

Music

nice homegym!

Ziet er inderdaad echt vet uit. Die dumbbells met 50m dia, zijn die ook juist nieuw ? Zijn deze 'vele' moeilijker om mee te werken dan gwne dumbbells, want 'k was van plan om me deze ook aan te schaffen.

• Topic Starter Topic Starter
Die 50mm db's zijn meer gewenning, prima voor rows en curls, presses wel wat lastiger als je 10kg plates gebruikt.

30-10-08 @ ROC RAI

deadlift
1x250kg
1x280kg PR

http://nl.youtube.com/watch?v=C5AFXr-_Vco

Haha de techniek van mijn start fase was helemaal off, vraag me niet waarom.

power cleans (op techniek)
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
1x90kg
1x90kg

daarna nog military presses gedaan wat wel k*t ging.

Comment:
- Voelde me vandaag niet echt super, ach ja wat heb ik te klagen.

Haha sterke deadlift man!

nice homegym,content van je barbarian powerrack?

congrats met je DL!

Haha, ik denk dat dat niet zn homegym is.

Nice DL.

Superbruut, kerel!

monster!!!

gaaf

victormor, dat is gaaf
1. je deadlift zonder belt en twee niets eens om en om, hoe train je je grip, want hier moet je toch VEEL grip voor hebben.
2. prachtig schema ter inspiratie, ik was een beetje in die richting aan het werken (2 UB OVERHEAD BH) en (2LB SQ DL), jouw schema versterkt alleen maar mijn intentie om die richting blijven uit te gaan en dat verder uit te bouwen. Mijn PR moet er ook op vooruit gaan.
Spijtig dat dat er in onze gym alleen maar en SQ rack is, geen rack om partials te doen. Bands moeten we al helemaal gaan zoeken.

@patkrachtser:hij doet hooked grip!(hoop ik) voor info en een filmpje daarover moet je ff in vladi's log kijken!

jargon

ik dacht dat ik wel ingewijd was in het jargon en oefeningen maar vergeef me mijn ongeletterdheid, kan je wat meer duiding geven bij volgende

pendlay row

reverse band bench press (average), bankdrukken met omgekeerde banden ?

2x140kg DL SPEED + average

pull-thrus (average): 3x12, pull thrus ?

wat is average, gemiddelde in deze context ?

zijn zn bands
elastieken die hij aan zn baar hangt!
naarmate je de stang verder van de grond hebt wordt de spanning meer.
average is dus een band/elastiek met average spanning derop

Sterke weer die dl. Die dikke stang op plaatje 3 gebruik je zeker voor die fat dumbbell rows?

****ing sterk man!
Nu nog je bench in evenwicht trekken...

Netjes. Ik vind het nogsteeds knap dat je zo'n gewicht met hook-grip tilt. Doet bij mij iets teveel puin om te doen. Super!

Ben zeer onder de indruk van je Deadlift!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven