AndroidHealthClinic

High volume experience

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik doe ze indd gewoon thuis en alleen. Ik doe the board gewoon onder mijn shirt, dan moet je wel iets er onder je shirt dragen anders schaaft the board over je buik. Ook moet je shirt een beetje strak zitten zodat de board op zijn plek blijft.

salieri ik heb op YouTube een filmpje staan van hoe ik boardpress alleen doe

Chewie ook, maar als je zijn naam invoert op Youtube, kom je er wel ;)

Sorry voor je log verder te vervuilen.

Heb hem gevonden !! Thanks, zeker goede manier. Ga ik uitproberen.

14-11-08 @ Raalte

log press
1x90kg
1x100kg
1x110kg PR

cambered bench press
3x100kg
2x105kg PR

axle bench press (wide grip)
8x80kg
8x90kg
3x100kg... op haha

Daarna nog een shitload aan assistance gedaan voor UB.

Comment:
- Volgende week weer bulken.

Die oh gaat echt bruut vooruit. Nu die trainingen zo volhouden.

Bedankt :)

Vanochtend nog 2 km wezen hardlopen in ongeveer 10min tijd.
Ik had nog wat voedingstips van gijs gehad en ga vanaf nu gewoon echt clean bulken. Anders word ik binnen de kortste keren weer moddervet en dat is gewoon fail.

jeetje man jij wordt nog goed allround sterk met een 110kg loglift,vast allemaal legdrive met je monster LB;)

Allemaal statische kracht he, op dynamische kracht zuig ik nog erg hard. Ik vind het wel vreemd dat log pressen makkelijker gaat dan push pressen.

17-11-08

A1) rev band bench press (light)
1x140kg
1x145kg
1x145kg grinden
1x145kg vlot PR

A2) db row
5x70kg
5x70kg
5x70kg

push press
5x90kg
4x95kg
3x100kg

neck press
3x60kg
3x65kg PR

cuban rotation + face pulls: 2+2 sets
bb curl + band push down: 2+2 sets

Comment:
- Weining volume i.v.m. drukte.
- PR met average bands was 2x150kg, dus dat gaat wel lekker vooruit zo.
- Sticky point is nog echter de lockout bij al mijn presses, de laatste 5-10cm bij elke lift gaat altijd super langzaam.

Je OH-press wordt ook goed sterk.

Ik vind het wel vreemd dat log pressen makkelijker gaat dan push pressen.

Had dat zelf ook. Loglift was 100 en PP 95. Bij mij kwam het denk puur door de grip.

In welke gewichtsklasse wil je de wedstrijd gaan doen?

Ik ook, maar omdat hij weer gaat bulken misschien -110

Leve de clean bulk

Het wordt de -110kg klasse, voor de -100kg klasse zou ik nog verder door moeten cutten. Ik wil nu gewoon nog even door knallen tot de meet, vandaar dat ik even tijdelijk stop met cutten.

Vanaf vandaag ook clean wezen bulken, ik ben wel benieuwd of het veel verschil gaat maken qua vet toename.

Wat heb je dan zoal gewijzigd kwa voeding?

Ik had nog wat voedingstips van gijs gehad en ga vanaf nu gewoon echt clean bulken. Anders word ik binnen de kortste keren weer moddervet en dat is gewoon fail.

Wat voor tips moet ik aan denken, kun je daar iets meer over vertellen?

Lekker dat die bank in de lift zit. dat je het volhoud om zo frequent zwaar te drukken.

Wat heb je dan zoal gewijzigd kwa voeding?

Melk inname geminderd en meer vaste maaltijden overdag gepland zoals zelfgemaakte pannenkoeken en kip + rijst + studentenhaver.

Wat voor tips moet ik aan denken, kun je daar iets meer over vertellen?

Lekker dat die bank in de lift zit. dat je het volhoud om zo frequent zwaar te drukken.

Laat in de avond wat maaltijden klaar maken voor de volgende dag, zo kun je je maaltijden als een bodybuilder overal naar toe nemen :D

Frequentie is maar 3x per week, makkelijk te doen met 1 dag rust er tussen.

Melkinname verminderen is iig een goeie! Let ook op je totale kh inname, ik als ras-endo kan het weten. Ik blijf nu redelijk droog door geen melk meer te gebruiken en door op trainingsdagen niet meer dan 70gr kh per maaltijd te eten (5x70gr he, laatste maaltijd voor het slapen gaan minimaal). Heb nu ook als standaard ingesteld dat ik als warming-up en cooling-down ongeveer 15min cardio doe. Op rustdagen +-50gr kh per maaltijd. Het werkt voor mij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven