Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom nooit iets tekort bij jou
Maar een zusterpakje sla ik niet af natuurlijk :$

Gaat lekker zo!
Niet zo blindstaren op gewicht! Straks ga je op vakantie en een diet break/langere refeed gaat je alleen maar goed doen.
Tijd zat nog en je staat er naar eigen zeggen al beter bij dan vorige contest.

Ik vind je er nog steeds fantastisch uit zienCardio levert zeker iets op, niet opgeven!
En geniet van je welverdiende vakantie!

Je ziet er toch al goed uit? Zeker goeie shape hoor!
Hopelijk komt alles goed met Pun en probeer zoveel mogelijk te genieten van jullie vakantie samen!![]()
Ik blijf een vrouw he, moet wel wat hebben om te zeuren 
Looking good Hill! Op hoeveel gewichtsverlies had je gehoopt eigenlijk?
Vind dat je je netjes hebt gedragen bij het etentje..respect daarvoor!
Wat waardeloos zeg dat Pun in de lappenmand zitKan niet slechter uitkomen gewoon..aan de andere kant is het verzorgen allemaal extra cardio..
![]()
Weet ook wel dat het niet zo werkt, maar het kan toch wel een keertje meezitten 
tot hij echt niets meer kon.
Ik hoop op een wonder, dat hij morgenochtend wakker wordt en er niets aan het handje is, maar I fear the worst.Netjes hill, lekker genieten van je vakantiehopelijk valt het allemaal mee met pun..
super resultaat al!!! En enorm balen van pun, hopen dat t niet zo ernstig is.
We gaan het zien, het komt vast allemaal weer goed!
en mijn lichaam begint toch wat tegen te werken nu. Pijnlijke enkels, zere voeten, krampjes in de kleine coordinerende spiertjes zodra je een beetje anders gaat zitten ofzo.
(Moest ook wel een beetje, want ik had me enigszins uitgeleefd op de kip/rodecurrypasta/basmatirijst
) Je ziet er hartstikke goed uit hoor vind ik, niet te veel zorgen om maken hoor![]()
Zeker dikke progress. Op jouw bodyweight kan je ook niet elke week kg's afvallen hè..
Je ziet er goed uit hoor Hill en laat je niet mindfucken! Nu eerst van een welverdiende vakantie genieten samen! Hoop echt dat de blessure van @Punjab meevalt en dat hij morgenochtend weer fit is, I'll keep my fingers crossed.........
Pittig tempo met die korte beentjes
En is er een wonder gebeurt vannacht?
wat ik soms niet goed begrijp is dat sommige mensen hardlopen op dit tempo, dan denk ik hoe dan?!?!

Mooie lijntjes op je buikie Hill
Zeg maar tegen pun dat er iemand aan de voordeur staat.....en dan lekker frietjes inpikken![]()

Damn , super shape hoor...moet uiteraard even gemeld
worden!![]()
Mooie lijntjes op je buikie Hill
Zeg maar tegen pun dat er iemand aan de voordeur staat.....en dan lekker frietjes inpikken![]()

Goeie update trouwens Hill.........jij gaat ook lekker shinen op het strand straks......heel veel plezier saampjes