MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

super resultaat al!!! En enorm balen van pun, hopen dat t niet zo ernstig is.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Ik kom nooit iets tekort bij jou :heart:
Maar een zusterpakje sla ik niet af natuurlijk :$

:heart:

Gaat lekker zo!
Niet zo blindstaren op gewicht! Straks ga je op vakantie en een diet break/langere refeed gaat je alleen maar goed doen.
Tijd zat nog en je staat er naar eigen zeggen al beter bij dan vorige contest.

True, sta inderdaad beter ervoor dan vorige contest, maar ik heb nu 7 dagen achter elkaar cardio gedaan en ben verdomme nog niet ripped! :emo: :haha:

Ga wel proberen te blijven cutten op vakantie ipv refeed, ik wil dit echt niet kwijt want ben nog lang niet waar ik wil zijn. Mijn upperbody qua schouders/armen vind ik mooi droog, buik laat nog te wensen over en mijn benen hebben gewoon nog heel veel werk nodig.. Maarja, je blijft altijd kijken naar de dingen die beter kunnen ipv naar wat je al hebt bereikt. Daar ben ik ook wel trots op hoor, maar ik wil zo graag zo veel meer!

Ik vind je er nog steeds fantastisch uit zien :) Cardio levert zeker iets op, niet opgeven!
En geniet van je welverdiende vakantie!

Lief, dankjewel! Het mag wel wat sneller gaan hahaha :roflol:

Je ziet er toch al goed uit? Zeker goeie shape hoor!

Hopelijk komt alles goed met Pun en probeer zoveel mogelijk te genieten van jullie vakantie samen! :)

Dankjewel hoor... Ik zie er misschien iets beter uit dan de gemiddelde vrouw (al vind ik dat zelf eerlijk gezegd niet) maar het kan altijd beter he..
Ben wel trots op wat ik bereikt heb, maar had graag al wat droger gestaan voor vakantie.. maarja. :eyes: Ik blijf een vrouw he, moet wel wat hebben om te zeuren :roflol:

Looking good Hill! Op hoeveel gewichtsverlies had je gehoopt eigenlijk?

Vind dat je je netjes hebt gedragen bij het etentje..respect daarvoor!:thumbs:

Wat waardeloos zeg dat Pun in de lappenmand zit:sad: Kan niet slechter uitkomen gewoon..aan de andere kant is het verzorgen allemaal extra cardio..:rolleyes:

Dankjewel! Nou, vorige week was ik 1,1kg kwijt.. dat was natuurlijk geweldig... dus ik had best nog een kilo gewild :roflol: Weet ook wel dat het niet zo werkt, maar het kan toch wel een keertje meezitten :lol:

Ja, knap waardeloos dat ie op de eerste dag van vakantie gelijk uitgeschakeld is.. En niet te zuinig hoor. Twee jaar geleden was ik nog vrij streng voor hem omdat we toen nog niet wisten dat het een hernia was, niet aanstellen en gaan. Mee boodschappen doen enzo :roflol: tot hij echt niets meer kon.

Nu zag ik vanochtend aan hoe hij bewoog gelijk al dat het goed mis was. Hij kan niet eens langer dan 30 seconden staan/lopen of rechtop zitten... :sad: Ik hoop op een wonder, dat hij morgenochtend wakker wordt en er niets aan het handje is, maar I fear the worst.

Netjes hill, lekker genieten van je vakantie :D hopelijk valt het allemaal mee met pun..

Ik hoop met je mee.. Thanks! Ga zeker wel genieten!

super resultaat al!!! En enorm balen van pun, hopen dat t niet zo ernstig is.

Dankjewel!! :D We gaan het zien, het komt vast allemaal weer goed!

CARDIO
Mijn zusterpakje maar even verruild voor m'n gymkleding, want ik kan hier wel lopen klagen dat ik wil dat het sneller gaat, maar daar moet je natuurlijk iets voor doen.

Het was dan wel niet "fasted" maar wel mijn "fastest" :emo:

Nu 7 dagen achter elkaar elke dag cardio gedaan, heb ik nog nooit in mijn leven gedaan :roflol: en mijn lichaam begint toch wat tegen te werken nu. Pijnlijke enkels, zere voeten, krampjes in de kleine coordinerende spiertjes zodra je een beetje anders gaat zitten ofzo.

Maar het is maar weer gedaan! :D (Moest ook wel een beetje, want ik had me enigszins uitgeleefd op de kip/rodecurrypasta/basmatirijst:lick:)
Screenshot_20180616-200934.png

Je ziet er hartstikke goed uit hoor vind ik, niet te veel zorgen om maken hoor ;)

Zeker dikke progress. Op jouw bodyweight kan je ook niet elke week kg's afvallen hè..

• Like
Je ziet er goed uit hoor Hill en laat je niet mindfucken! Nu eerst van een welverdiende vakantie genieten samen! Hoop echt dat de blessure van @Punjab meevalt en dat hij morgenochtend weer fit is, I'll keep my fingers crossed.........

• Like
Pittig tempo met die korte beentjes:thumbs:

En is er een wonder gebeurt vannacht?

Je ziet er hartstikke goed uit hoor vind ik, niet te veel zorgen om maken hoor ;)

Dankjewel!! Ik zal mijn best doen ;)

Zeker dikke progress. Op jouw bodyweight kan je ook niet elke week kg's afvallen hè..

Thanks! Dat heeft volgens mij nog nooit iemand gezegd, en daar heb ik zelf ook nooit aan gedacht/bij stilgestaan. Heb je zeker een punt, dankjewel!!!

Je ziet er goed uit hoor Hill en laat je niet mindfucken! Nu eerst van een welverdiende vakantie genieten samen! Hoop echt dat de blessure van @Punjab meevalt en dat hij morgenochtend weer fit is, I'll keep my fingers crossed.........

Dankjewel! Helaas was Pun er vanochtend nog slechter aan toe (if even possible) Maar na massage gaat het geloof ik iets beter.. Dus dat is een plus!!

Pittig tempo met die korte beentjes:thumbs:

En is er een wonder gebeurt vannacht?

Haha, beetje doorlopen toch, deste eerder zit het er op :p wat ik soms niet goed begrijp is dat sommige mensen hardlopen op dit tempo, dan denk ik hoe dan?!?!

Geen wonder helaas :(

Je gaat lekker toppertje!

Vandaag sta ik er wat beter bij.. de koffers zijn zo goed als gepakt, de bikini’s gepast.. dus ik ben klaar om te gaan.

Zo thuiszitten is wel een enorme uitdaging qua voeding. Vanavond wil Pun graag frietjes eten, zit er voor mij niet in natuurlijk, maar ik heb al wel sinds vanochtend 6u trek daar in :roflol:

Shapeupdateje

72135FBD-BD90-43E6-B042-129C08497907.png

2A12988A-E1FF-4D07-A59A-8B557AEF006D.jpeg

Erg blij met de progressie op Mn billen, heb ze nog nooit zo rond gehad geloof ik!!!

Booooooty!!!

Damn , super shape hoor...moet uiteraard even gemeld worden! :flexgrin:

Mooie lijntjes op je buikie Hill ;)
Zeg maar tegen pun dat er iemand aan de voordeur staat.....en dan lekker frietjes inpikken :p

Goeie update trouwens Hill.........jij gaat ook lekker shinen op het strand straks......heel veel plezier saampjes

:heart: :heart:

:cheer:

Damn , super shape hoor...moet uiteraard even gemeld

worden! :flexgrin:

Dankjewel! Gek hoe een beetje vocht dat zo gauw kan doen veranderen he!

Mooie lijntjes op je buikie Hill ;)
Zeg maar tegen pun dat er iemand aan de voordeur staat.....en dan lekker frietjes inpikken :p

Merci! Al zou ik stiekem wel friet willen, zou ik op het moment echt zonde vinden!

:P

Denk jij nou maar aan je rug............:p;)

:roflol:

:treuren:

Goeie update trouwens Hill.........jij gaat ook lekker shinen op het strand straks......heel veel plezier saampjes

Dankjewel!! Ga ik zeker doen!!

:treuren:

Cardio

Ik lijk wel niet goed met al die cardio, maar het zit er weer op!!! En 30 seconden sneller dan gister :eyebrow:

96D63849-1FF8-40FC-9463-D2515635F2B8.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven