- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Because you are in a blastWaarom beginnen dat soort mensen nooit tegen mij wijs te doen, I would have a blast![]()
Mm aardappelKrijg ik een berichtje op Insta over m'n "fasted cardio". "Weet je wel wat Fasted Cardio betekent?!".
Nou enlighten me oh mighty woman full of knowledge...........
"Dat is dus als je nuchter bent, nog niet gegeten hebt, het heeft dus niets te maken met je snelheid! Dat spel je in het Engels als "Fastest".
Okay.Bedankt, goed om te horen dat ik op Insta overkom als een aardappel die geen Engels kan spreken en voor het eerst cardio doet.
![]()

Ho ho..geen carbs hier!

Krijg ik een berichtje op Insta over m'n "fasted cardio". "Weet je wel wat Fasted Cardio betekent?!".
"Dat is dus als je nuchter bent, nog niet gegeten hebt, het heeft dus niets te maken met je snelheid! Dat spel je in het Engels als "Fastest".
Okay.Bedankt, goed om te horen dat ik op Insta overkom als een aardappel die geen Engels kan spreken en voor het eerst cardio doet.
![]()

Krijg ik een berichtje op Insta over m'n "fasted cardio". "Weet je wel wat Fasted Cardio betekent?!".
![]()

Hahaha ja shit dat is inderdaad niet heel verstandig als je zo flink aan het cutten bent inderdaadverdomme wat flauw
En dan te bedenken dat ik er zelf op heb aangedrongen omdat hij zo'n zielig hoop"je" spier was, het vervolgens zelf in de snackbar ben gaan halen en zelfs een hapje frikadel heb afgewezen
Ik kan daar echt niet wakker van liggen hoor haha. Ik heb het liefst dat hij lekker eet, en het past nou eenmaal in zijn schema's. Bij mij is daar geen ruimte voor, dusja. Ik werk uiteindelijk aan mijn lichaam voor mijzelf en ben zo blij met de progressie dat ik hier op het moment echt geen moeite mee heb. Ik doe al die cardio niet voor niets, en het heeft echt een bijzonder goed effect op m'n metabolisme heb ik het idee. Dat ga ik niet verknallen omdat mijn hormonen menen pizza te moeten eten
Haha, nee hoor.. Hij heeft in de meanwhile mijn kipfilet gesneden en super lekker gekruid.. dus mijn eten was ook een feestje!
Volgens mij heb jij wel een beetje een verkeerde kijk op je fysiek.. je bent helemaal niet breed.. De broeken zijn overigens superstretch
Ik ben er echt helemaal fan van, maar zou het zonde vinden als die broek (voor dat geld) maanden/jaren in m'n freddypantsla licht te verpieteren..
Maar ze zijn zo klein
Thanks meis, jij mag ook niet klagen zeg.. Je benen zijn super sexy!
Fietsen was echt wel een hel gisteren, de afgelopen weken vaker gefietst maar toen was er echt weinig wind. Dit was een halve storm voor mijn gevoelEn m'n benen zijn al zo zwaar.. Nouja, als het maar werkt dan toch?
Jaa.. echt superdom van die freddypantsIk had deze al een half jaar in maat XS, zat perfect voor mijn gevoel, maar toen kwam er een gaatje in het kruis (KUUUUUT), volgens freddypants zit de broek dan te strak waardoor er te veel spanning op de stof staat.. Maarja, ik ben een trouwe klant van Freddy dus boze email gestuurd en een tegoedbon gekregen voor de prijs van de broek
Daar heb ik toen een andere broek voor gekochtmaar ik miste deze zo, dus deze opnieuw besteld, en ik denk dan maar maatje groter. Zat eerst prima, maarja, dat moet je natuurlijk niet doen als je zwaar aan het cutten bent.. redelijk wat vet op mijn buik en taille verloren, dus nu kan er nog een halve HillR bij in bij m'n taille, verder zit ie prima, maarja.. ziet er natuurlijk super gaar uit als je broek bovenin openstaat..
Heb nu 10 freddy's lol, slechts 1x gehad dat er een gat in viel en die heb ik dus vergoed gekregenBaal wel dat alles nu een beetje te groot aan het worden is, de gewone low waists zijn nog okay, maar de 3 highwaists die ik heb in maat S dus beginnen allemaal een beetje open te staan, terwijl ze de booty nog wel goed doen...
![]()
ennnn jazeker als die cardio maar werkt! Dat is vaak wel echt een goede motivatie om het in ieder geval te blijven doen! Als je merkt dat het werkt. Ik had dat ook met hiit op de fiets, mannnnnn wat heb ik die klote fiets vervloekt haha maar dan gaat het wel lekker rap met het gewicht omlaag
Nu eerst mijn zusterpakje uit de kast toveren en zorgen dat Pun niks te kort komt 
Oooooh, het valt allemaal reuze mee dus. Als je echt honger hebt, zoals de kindertjes in Afrika, doe je een moord voor een komkommer!Zoveel honger had ik nou ook weer niet, dat ik dan maar groente neem![]()