- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Je kijkt teveel naar Nuru Massage denk ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat dan weer wel..
Same here...Ik doe altijd een "Dagstart" of inderdaad fancy genoemd "Standup" met mijn team en sta dan, als coördinator, met een knorrende maag en half strak van de Yohimbine met 3 dubbele espresso's, met dat zooitje te bespreken wat we gaan doen die dag![]()

En ik krijg er heel veel voor terug

Tja......suikers moet je aanvullen hé? Na de treen omdat je het hebt verdient!! (Eerst een PR)
Lucky you!!
ik moet altijd zowat smeken om uberhaupt een massage te krijgen en dan na 5 min is het, mijn handen doen pijn moet stoppen![]()
uhoh dat klinkt wel herkenbaarGebruikt jouw vent ook GH ofzo?
![]()
Herkenbaar..ik mag daarna gelijk mijn vriendin masseren, omdat ze na mij te masseren overal last heeft![]()
Heeft ze goed voor elkaar 

Vind ik persoonlijk makkelijker dan low carb..van zero carb krijg ik persoonlijk veel minder cravingsLeef je alleen op eiwitten en vetjes?Das pas cutten hé?
![]()
Leef je alleen op eiwitten en vetjes?Das pas cutten hé?
![]()
Vind ik persoonlijk makkelijker dan low carb..van zero carb krijg ik persoonlijk veel minder cravings
Haha.. echt he.. die vraag. You got to be fucking kidding me!!!
Yess! Bijna vakantie, kan niet wachten hoor!
Je slaat de spijker op zijn kop. Je ziet aan jezelf toch altijd dingen die anders moeten. Maar vanochtend keek ik in de spiegel en toen zag ik (best moeilijk, bijna verrekte rugdat mijn billen toch wel wat ronder worden nu er daar ook vet weggaat. Dat heb ik nog nooit gehad. Ik heb altijd van die zwembanden op mijn heupen gehad, gevolgd door een platte kont. Dus een klein vreugdedansje gedaan
Jaa, ik ga sowieso niet full r*tard op vakantie. Ik wil vooral gewoon low carb dagen houden. Ik wil niet kwijt wat ik nu voor elkaar heb gekregen. En genieten op vakantie gaat niet om eten. Dat moet ik echt nog eens kwijt zien te raken "gezelligheid is eten". Onzin...
Ik vind het echt heel knap hoe jij het hebt gedaan dit jaar! Vergeleken met vorige jaren heb je een veel betere balans gehad, ondanks dat je wel echt genoten hebt volgens mij!
De eetbuien heb ik gelukkig ook al een tijd niet meer, maar de gedachte er aan nog wel. Ritme is zo belangrijk daarvoor. Fijn wel dat het beter met je zus gaat, het lijkt me echt verschrikkelijk.
Verder allemaal heel relatable! En in dit log mag alles, ik vind het juist leuk om ook wat te lezen over anderen!
HahaBlij dat ik hier alleen zit, met alleen een werkgever. Dan hebben we dat soort dingen niet
Ik hoorde gisteren van @Punjab dat een marsijsje maar 140kcal isDie kan wel in plaats van mijn smartbar een keer haha!
Ik zou jouw onderhoud wel willen hebben, maar then again zou ik ook graag jouw lijf willen hebbenNouja, maar doorbikkelen en wie weet begint het ooit ergens op te lijken.
Bij mij is ijs eten gelijk al over mijn kcalbudgetIk heb wat dat betreft als ik wat lekkers eet altijd reden voor schuldgevoel
Maar ik kan er tegenwoordig (nu even niet.. maar dat komt door het zware cutten haha) wel beter mee omgaan onder het mom van "morgen weer een dag".
Ik neem die vrijwel dagelijks, maar een andere (betere) optie is oppo-ijs. Vooral de karamel zeezout. Veel ijs, voor weinig kcal
Marsijs is ook geen gek idee. De snickervariant vind ik iig mega lekker, maar die zit geloof ik op 175 kcal.En voor de chicks hier.... Iemand interesse in een freddy pant? Drie weken terug een high waist maat S gekocht, 2x gedragen maar hij is me nu te groot rondom mijn waist... Doe 'm weg voor de helft van de originele prijs..
https://freddypantroom.com/collecti...up-blue-denim-high-waist-pant-yellow-stitches
Vind het niet kunnen dat Pun, voor je neus, zulke dingen gaat zitten eten...![]()

En mijn kuiten al zeker niet 
Pfoee jeetje chick goed bezig! Respect voor dat fietsen.. met echt het kleinste zuchtje tegenwind ben ik er al klaar meeEnnnn de cardio. Ben nu wel even helemaal klaar met dat gefiets. Had epic tegenwind en kwam maar met moeite vooruit, weinig gedronken.vandaag omdat ik het te druk had op het werk, dus continu krampige quads, super irritant.
![]()
En om dan toch maar een beetje een goed gevoel er aan over te houden na het avondeten maar even gewandeld.
Mijn avondeten bestond uit kipfilet en rode kool........ In tegenstelling tot pizza patat en frikadel die de baas at..
![]()
En voor de chicks hier.... Iemand interesse in een freddy pant? Drie weken terug een high waist maat S gekocht, 2x gedragen maar hij is me nu te groot rondom mijn waist... Doe 'm weg voor de helft van de originele prijs..
https://freddypantroom.com/collecti...up-blue-denim-high-waist-pant-yellow-stitches
haha balen van die Freddy pants joh! Het zijn echt de fijnste broeken ooit, maar ik heb ze afgezworen omdat de gaten er al invallen als ik ernaar kijk 
Vind het ook redelijk savage..Vind het niet kunnen dat Pun, voor je neus, zulke dingen gaat zitten eten...![]()
Was het wat?? Of is een gewone magnum almond beter?Mini magnums zijn inderdaad prima.
Deze laatst geprobeerd, 200 kcal (oja, er staat "PEANUT", dat is een indicatie dat het gezond is):
![]()
verdomme wat flauw 
Vind het niet kunnen dat Pun, voor je neus, zulke dingen gaat zitten eten...![]()

Ik zou dat ook niet zo tof vinden, zou lekker buiten die vettigheid mogen binnen werken
Toch netjes dat je alweer met de fiets bent gaan werken
Nice pants! Maar niet voor mij, daar kunnen mijn brede heupen nooit inEn mijn kuiten al zeker niet
![]()
Mini magnums zijn inderdaad prima.
Deze laatst geprobeerd, 200 kcal (oja, er staat "PEANUT", dat is een indicatie dat het gezond is):
![]()

Pfoee jeetje chick goed bezig! Respect voor dat fietsen.. met echt het kleinste zuchtje tegenwind ben ik er al klaar meehaha balen van die Freddy pants joh! Het zijn echt de fijnste broeken ooit, maar ik heb ze afgezworen omdat de gaten er al invallen als ik ernaar kijk
![]()
En m'n benen zijn al zo zwaar.. Nouja, als het maar werkt dan toch?
Ik had deze al een half jaar in maat XS, zat perfect voor mijn gevoel, maar toen kwam er een gaatje in het kruis (KUUUUUT), volgens freddypants zit de broek dan te strak waardoor er te veel spanning op de stof staat.. Maarja, ik ben een trouwe klant van Freddy dus boze email gestuurd en een tegoedbon gekregen voor de prijs van de broek
maar ik miste deze zo, dus deze opnieuw besteld, en ik denk dan maar maatje groter. Zat eerst prima, maarja, dat moet je natuurlijk niet doen als je zwaar aan het cutten bent.. redelijk wat vet op mijn buik en taille verloren, dus nu kan er nog een halve HillR bij in bij m'n taille, verder zit ie prima, maarja.. ziet er natuurlijk super gaar uit als je broek bovenin openstaat.. 
Baal wel dat alles nu een beetje te groot aan het worden is, de gewone low waists zijn nog okay, maar de 3 highwaists die ik heb in maat S dus beginnen allemaal een beetje open te staan, terwijl ze de booty nog wel goed doen... 

VerdommeKrijg ik een berichtje op Insta over m'n "fasted cardio". "Weet je wel wat Fasted Cardio betekent?!".
Nou enlighten me oh mighty woman full of knowledge...........
"Dat is dus als je nuchter bent, nog niet gegeten hebt, het heeft dus niets te maken met je snelheid! Dat spel je in het Engels als "Fastest".
Okay.Bedankt, goed om te horen dat ik op Insta overkom als een aardappel die geen Engels kan spreken en voor het eerst cardio doet.
![]()