XXL Nutrition

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Goeie shape hoor Hill! Vergeet niet te genieten he :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Gelukkig kan genieten ook op zoveel andere manieren. Denk maar zo; je hebt hard gewerkt voor je mooie figuur, zonde om te gaan bingen. Dat is paar minuten plezier totdat je weer honger krijgt

Moest vandaag aan je denken in de gym @HillR .
Stond een dame naast mij te "lopen" aan 6,1 km/h, moest onmiddellijk aan je opmerking van een paar pagina's geleden denken en stilletjes gniffelen :roflol:

Gelukkig kan genieten ook op zoveel andere manieren. Denk maar zo; je hebt hard gewerkt voor je mooie figuur, zonde om te gaan bingen. Dat is paar minuten plezier totdat je weer honger krijgt

Precies dit! Knop omzetten voor het eten :) Genieten kan inderdaad van zoveel andere dingen :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Nou nou, jij neemt het er wel van op vakantie!
Goed bezig!

Haha, ik geniet volop hoor!!

Goed bezig! Net ontbijtje ook!:thumbs:

Thanks!

Respect dat je je zo kunt inhouden qua voeding op reis!
Zou het zelf niet kunnen denk ik :o

Het valt me best mee eigenlijk, ben zo blij met mijn shape dat ik weinig cravings heb,

Je ziet er goed uit Hill! Geniet er maar goed van samen.....:thumbs:

Dankje! Doen we!

:roflol:

Gister was carb dag,,,,...,

Avondeten:
4 hapjes pita gyros
10 frietjes mayo
2 stukjes kipfilet
5 hapjes van verschillende toetjes (pun heeft ergens een foto)
Supervette calorierijk chocolaatje met hazenootjes :heart:

Het ziet er allemaal goed uit Hill, dat mag getoond worden:P
Ook het onbijtje, enjoy:thumbs:

Dankjewel!! Voel me niet als iemand die getoond mag worden, maar denk dat dat altijd een fattyoverblijfsel zal zijn..

Niet ineens alle moed wegnemen hé :eek:

Haha

Damn lekker shapy babe! Gaat goed

Thanks JW!!

heel veel plezier op vakantie beide :)

Dankjewel!! Het is hier echt genieten!

super shape jeetje! En dat ontbijtje is opzich ook niet verkeerd.

Dannnkk! Ik zit oprecht te blozen van alle aardige reacties haha

Goeie shape hoor Hill! Vergeet niet te genieten he :)

Ik geniet volop!

Precies dit Sofiea!! Na veel eten oid voel ik me daarna altijd kut, tijdens het eten geniet je dan wel, maar daarna niet.

Hier kun je oprecht genieten van alle lekkere verse groente en fruit, vind het echt geen straf!

Moest vandaag aan je denken in de gym @HillR .
Stond een dame naast mij te "lopen" aan 6,1 km/h, moest onmiddellijk aan je opmerking van een paar pagina's geleden denken en stilletjes gniffelen :roflol:

:roflol: hahahhaa

Precies dit! Knop omzetten voor het eten :) Genieten kan inderdaad van zoveel andere dingen :heart:

:heart:

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag benen getraind, pun de gym uitgestuurd. Het gaat echt niet goed met hem ook al probeert hij zich groot te houden, eigenlijk gaat het, ondanks de vele medicatie, met de dag slechter.

Maargoed, we mogen niet klagen over het weer en het resort, dus dan maar genieten waar het kan!

Train:
Bodyweight squats
Split squats
Db squat met 18kg
Glute pullthrough
Legextensions

30 keer dubbele trap op en afrennen in het volle zonnetje /dedicationenzo

Wel na elke 10x een halve minuut rust

Trainen hier valt me heel erg zwaar. Moet er echt om denken om na de tijd niet out te gaan, mijn hele lichaam voelt dan dood.

Lekker veel pomp in mn legs, vind ze dan nooit zo mooi, maar fotos houden een log leuk :cheer:

F1555F22-649F-43AD-BEBB-EDBDF13BFAC1.jpeg

289F62D9-A4FA-4B64-964A-AE8AC67386BC.jpeg

Veel plezier!

Avondeten:
4 hapjes pita gyros
10 frietjes mayo
2 stukjes kipfilet
5 hapjes van verschillende toetjes (pun heeft ergens een foto)
Supervette calorierijk chocolaatje met hazenootjes :heart:
And so it begins...

Dankjewel!! Voel me niet als iemand die getoond mag worden, maar denk dat dat altijd een fattyoverblijfsel zal zijn..
Don't be silly!

Het gaat echt niet goed met hem ook al probeert hij zich groot te houden, eigenlijk gaat het, ondanks de vele medicatie, met de dag slechter.
:sad::sad:

Je benen en bil zien er op die foto's erg goed uit hoor Hill!:cheer:

Zoals ik zei... liggen aan de kant van het water ... Zalig toch :D

Ze heeft er vele :engel:

Terug
Naar boven