- Waardering
- 1.221
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig kan genieten ook op zoveel andere manieren. Denk maar zo; je hebt hard gewerkt voor je mooie figuur, zonde om te gaan bingen. Dat is paar minuten plezier totdat je weer honger krijgt
Genieten kan inderdaad van zoveel andere dingen 
Precies dit! Knop omzetten voor het etenGenieten kan inderdaad van zoveel andere dingen
![]()

Nou nou, jij neemt het er wel van op vakantie!
Goed bezig!
Respect dat je je zo kunt inhouden qua voeding op reis!
Zou het zelf niet kunnen denk ik![]()
Je ziet er goed uit Hill! Geniet er maar goed van samen.....![]()

Het ziet er allemaal goed uit Hill, dat mag getoond worden
Ook het onbijtje, enjoy![]()
super shape jeetje! En dat ontbijtje is opzich ook niet verkeerd.
Gelukkig kan genieten ook op zoveel andere manieren. Denk maar zo; je hebt hard gewerkt voor je mooie figuur, zonde om te gaan bingen. Dat is paar minuten plezier totdat je weer honger krijgt
Moest vandaag aan je denken in de gym @HillR .
Stond een dame naast mij te "lopen" aan 6,1 km/h, moest onmiddellijk aan je opmerking van een paar pagina's geleden denken en stilletjes gniffelen![]()
hahahhaaPrecies dit! Knop omzetten voor het etenGenieten kan inderdaad van zoveel andere dingen
![]()

And so it begins...Avondeten:
4 hapjes pita gyros
10 frietjes mayo
2 stukjes kipfilet
5 hapjes van verschillende toetjes (pun heeft ergens een foto)
Supervette calorierijk chocolaatje met hazenootjes![]()
Don't be silly!Dankjewel!! Voel me niet als iemand die getoond mag worden, maar denk dat dat altijd een fattyoverblijfsel zal zijn..
Het gaat echt niet goed met hem ook al probeert hij zich groot te houden, eigenlijk gaat het, ondanks de vele medicatie, met de dag slechter.

And so it begins...
Don't be silly!
Je benen en bil zien er op die foto's erg goed uit hoor Hill!![]()

Dat ze zoveel talenten heeft?

Sneaky bastard

Haha zo stom, ik had niet gezien dat je een rug hebt