MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

:haha:

289F62D9-A4FA-4B64-964A-AE8AC67386BC.jpeg
Mooie lijnen, zowel van knie tot bekken als van knieholte tot taille. Goed kleurtje om dit te complementeren.

Volgende training moet @Punjab Je maar gewoon mee nemen! Als die een beetje kan herstellen. Anders maken we er gewoon #teamhillr van :D

• Topic Starter Topic Starter
:haha:

Vandaag upperbody.. en geen traplopen.. de warmte, sporten, en op mijn eten blijven letten wordt met de dag zwaarder, ben zeker 3 a 4 x per dag licht in mijn hoofd en duizelig. Rond 1600u gaat mijn lichtje bijna uit en ben ik megaslap. Even doorzetten dan tot 1830 voor diner.. daarna gaat het weer een stuk beter!

Ontbijtje:
3792853F-58E7-4A52-B516-0E0BC653F9F0.jpeg

Daarna lekker gepompt in de gym dus en nu shinen bij het zwembad :cheer: maar eerst... aquarobiczzzzz :eyebrow:

69F5564B-3488-40F2-914B-EDE888A418D4.jpeg

Ohhhh en het is dag 4 en ik heb nog abzzzz :cheer:

Mooi hoor die lijntjes op je delts

• Like
Waarderingen: Vonk
Goed bezig hoor en dat zelfs op vakantie! :thumb::thumb:

• Like
Misschien eens een dagje gewoon relaxen en genieten ;) Daarna nog tijd genoeg om dat goed te maken

Knap hoor hoe je dat doet met je eten in zo'n luxe all in resort! Persoonlijk kwam ik de laatste keer 5-6kg zwaarder terug :D :(

• Like
+1

Kijk een beetje opletten is ok natuurlijk, maar je gewoon lamlendig en slap voelen op vakantie..dat is het dan ook weer niet.:o
Idd, een mooie fysiek is leuk maar in the end gaat het er toch om dat we een beetje genieten ook :) Daarna heb je weer 51 weken om die vakantie eraf te trainen

Ik kan mij zo voorstellen dat je meer kan genieten als je niet alles laat gaan en het niet of/of is maar en/en. Je kan toch een beetje letten op het figuur en de voeding, in de ochtend een beetje bewegen en de rest van de dag genieten? In de eerste dagen is dat een beetje zoeken wellicht als je gewend bent aan konijnenporties, de maag kan ook niet ineens grote hoeveelheden vewerken denk ik maar het komt vast goed.

Mooie foto hoor! Je ziet aan je shape zeker niet dat je op vakantie bent :)

Maar ik ga wel akkoord met hierboven, je moet toch ietwat dat vakantiegevoel krijgen.
Zeker als je kaarsje al uitgaat om 16u... Aangenaam is anders natuurlijk.
Wat niet wil zeggen dat je elke dag moet schransen :D

• Topic Starter Topic Starter
Mooi hoor die lijntjes op je delts
Jaa! Vond ik ook! Gauw tegenn Pun gezegd CAPTURE THE MOMENT, dan kan ik daarna eten :roflol:

Goed bezig hoor en dat zelfs op vakantie! :thumb::thumb:

Thanks! Het valt me best mee hoor, heb er weinig moeite mee!

Dat dus. Ik zie gewoon lijnen op je delts!:woot:

:cheer: zal van de carbz van gisteren komen

Misschien eens een dagje gewoon relaxen en genieten ;) Daarna nog tijd genoeg om dat goed te maken

No worries, ik geniet echt volop! Ga vanaf nu ook carbs bij de lunch eten ipv alleen bij avondeten, verwacht dat het dan beter gaat.

Knap hoor hoe je dat doet met je eten in zo'n luxe all in resort! Persoonlijk kwam ik de laatste keer 5-6kg zwaarder terug :D :(

Voordeel is dat er zo veel lekker en gezond eten is, groente en fruit smaakt zoveel beter dan in NL, en ik eet wel veel meer dan thuis, kom dagelijks makkelijk aan de 1600 kcal denk ik, bijna het dubbele van wat ik thuis eet..

+1

Kijk een beetje opletten is ok natuurlijk, maar je gewoon lamlendig en slap voelen op vakantie..dat is het dan ook weer niet.:o

True, maar ik eet echt wel veel, zal met de hitte toch wat meer carbs nodig hebben dan normaal.. kijken wat dat doet!

Idd, een mooie fysiek is leuk maar in the end gaat het er toch om dat we een beetje genieten ook :) Daarna heb je weer 51 weken om die vakantie eraf te trainen

True, laten we niet vergeten dat ik mee doe aan de contest hier, dus ik heb niet 51 weken om de beste shape ooit neer te zetten, maar nog 5 :eyebrow: ik ben niet (meer) van het halve werk.. vorig jaar was ik in the end lang nog niet tevreden, I want to beat that!

Misschien komt het niet zo over, maar ik geniet volop, misschien niet elke dag van de lekkere verse taarten en alle andere vette happen, maar wel van alle heerlijke gegrilde groente, vlees, pastasalades. Daarnaast krijg ik ook vaak genoeg een hapje van vette shit die pun op zijn bord heeft, en dat is gewoon meer dan genoeg.

Ik ben echt superblij dat genieten voor mij niet meer (alleen) bestaat uit allerlei lekker eten.

Hier is de liefde van mijn leven :heart:, zon, gezellige mensen, geweldig resort, ik voel me zekerder van mezelf.. 1 en al genieten hoor!

Terug
Naar boven