- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet pun even een rugfoto maken wanneer je staat..zo kunnen we niet goed beoordelen..

Dan moet pun even een rugfoto maken wanneer je staat..zo kunnen we niet goed beoordelen..![]()

Mooie lijnen, zowel van knie tot bekken als van knieholte tot taille. Goed kleurtje om dit te complementeren.
Sssst!

maar eerst... aquarobiczzzzz 

Dat dus. Ik zie gewoon lijnen op je delts!

+1Misschien eens een dagje gewoon relaxen en genietenDaarna nog tijd genoeg om dat goed te maken

Idd, een mooie fysiek is leuk maar in the end gaat het er toch om dat we een beetje genieten ook+1
Kijk een beetje opletten is ok natuurlijk, maar je gewoon lamlendig en slap voelen op vakantie..dat is het dan ook weer niet.![]()
Daarna heb je weer 51 weken om die vakantie eraf te trainenJaa! Vond ik ook! Gauw tegenn Pun gezegd CAPTURE THE MOMENT, dan kan ik daarna eten

zal van de carbz van gisteren komenMisschien eens een dagje gewoon relaxen en genietenDaarna nog tijd genoeg om dat goed te maken
Knap hoor hoe je dat doet met je eten in zo'n luxe all in resort! Persoonlijk kwam ik de laatste keer 5-6kg zwaarder terug![]()
![]()
+1
Kijk een beetje opletten is ok natuurlijk, maar je gewoon lamlendig en slap voelen op vakantie..dat is het dan ook weer niet.![]()
Idd, een mooie fysiek is leuk maar in the end gaat het er toch om dat we een beetje genieten ookDaarna heb je weer 51 weken om die vakantie eraf te trainen
ik ben niet (meer) van het halve werk.. vorig jaar was ik in the end lang nog niet tevreden, I want to beat that!
, zon, gezellige mensen, geweldig resort, ik voel me zekerder van mezelf.. 1 en al genieten hoor!