Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Hier is de liefde van mijn leven :heart:, zon, gezellige mensen, geweldig resort, ik voel me zekerder van mezelf.. 1 en al genieten hoor!

:$ You’re awesome baby, zowel mentaal als fysiek gezien heb je zo ontzettend veel progressie gemaakt! I’m very proud :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan mij zo voorstellen dat je meer kan genieten als je niet alles laat gaan en het niet of/of is maar en/en. Je kan toch een beetje letten op het figuur en de voeding, in de ochtend een beetje bewegen en de rest van de dag genieten? In de eerste dagen is dat een beetje zoeken wellicht als je gewend bent aan konijnenporties, de maag kan ook niet ineens grote hoeveelheden vewerken denk ik maar het komt vast goed.

Helemaal eens, en zo doe ik het ook.. in de ochtend een halfuurtje / 45 min gymmen (omdat ik het leuk vind!) en om 12u hebben ze hier aquagym, 20 minuutjes ofzo, niet heel intensief maar wel lekker bezig zijn in het water. De rest van de dag voeren we niks uit, lekker in de zon liggen, wat eten en drinken, in de avond lekker een mojito en naar bed /repeat

Zal van de rest wat ik eet vandaag ook even een foto maken voor het algehele beeld :roflol: dan maken jullie je minder druk denk ik :p

Mooie foto hoor! Je ziet aan je shape zeker niet dat je op vakantie bent :)

Maar ik ga wel akkoord met hierboven, je moet toch ietwat dat vakantiegevoel krijgen.
Zeker als je kaarsje al uitgaat om 16u... Aangenaam is anders natuurlijk.
Wat niet wil zeggen dat je elke dag moet schransen :D

Ik heb een ontzettend vakantiegevoel. Normaliter zijn onze vakanties overigens veel actiever, maar met puns hernia gaat dat niet lukken.

Nadeel van allin is dat je om 7.30 ontbijt hebt, 1230 lunch en om 1830 diner. Tussendoor is er vanalles te krijgen aan taart, pizza, snoep en koekjes. Dat hoef ik gewoon niet, dan eet ik liever iets wat ik echt lekker vind bij het avondeten. Dus dan zit er idd wat meer tijd tussen mn Meals.

Ik snap overigens wel dat jullie bij vakantie misschien een ander idee hebben qua genieten, maar ik sta daar mentaal dan wat anders in denk ik. Eten is niet wat mijn vakantie tot een succes maakt. En dat is voor het eerst tbh. Dus ik ben daar echt heel gelukkig mee.

:roflol:

Is je eigen schuld je voorkant overheerst:roflol::roflol::roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
1600 kcal...dat had ik met 1x lopen al aan toetjes :roflol:

• Like
Misschien komt het niet zo over, maar ik geniet volop, misschien niet elke dag van de lekkere verse taarten en alle andere vette happen, maar wel van alle heerlijke gegrilde groente, vlees, pastasalades. Daarnaast krijg ik ook vaak genoeg een hapje van vette shit die pun op zijn bord heeft, en dat is gewoon meer dan genoeg.

Ik ben echt superblij dat genieten voor mij niet meer (alleen) bestaat uit allerlei lekker

Mooi toch,
Heb zelf nooit de lol ingezien van zo'n resort (leuk dat alles is geregeld maar na een paar dagen heb je het toch wel toch wel gezien) maar vakantie is toch inderdaad meer dan alleen maar jezelf vol vreten

• Like
@Punjab thnxs master......gaat het weer een beetje of ben je nog passief? ;)

• Like
@Punjab dankje, Jezus das veel karma wat jij kan geven

• Like
:roflol: dat was niet met de echte contest, dat was een Barbie en Ken contest :p

@Punjab
Karma.JPG

:(

Haha herkenbaar, gek wordt je daarvan :eek:

Terug
Naar boven