Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat was niet met de echte contest, dat was een Barbie en Ken contest
![]()

Je kunt iemand karma geven voor een leuke post of omdat je die persoon in zn geheel aardig of leuk vindt oid.
.Die overtollige gassen kun je daar wel ergens kwijt![]()

Meestal ruiken die naar dennegeurGewoon in het bubbelbad gaan zitten, niemand die het merkt![]()

Het is wel echt balen van de blessure van @Punjab .......... hopelijk verpest het niet jullie hele vakantie zo........ kunnen jullie nog wel iets doen of wordt het nu zo erg dat je continu in het appartement zit?
Sterkte in ieder geval.
In de suite gaan zitten lijkt me echt enorm deprimerend, dan hadden we beter thuisgebleven. Ik time de momenten waarop we wat gaan doen met de medicatie, dan even keihard doorbijten om ergens te komen 
Nee we genieten volop van het resortIn de suite gaan zitten lijkt me echt enorm deprimerend, dan hadden we beter thuisgebleven. Ik time de momenten waarop we wat gaan doen met de medicatie, dan even keihard doorbijten om ergens te komen
![]()
Ik vind het echt fucking dapper van je hoe je er mee omgaat en getuigt naar mijn mening van een hoop karakter![]()
Bijzonder hoe positief je ermee omgaat. De gemiddelde mens zou de handdoek in de ring gooien.
Maargoed, we blijven positief. De lyrica zal ooit gaan werken!!Avondeten was waardeloos, alleen maar tacos, burritos en andere mexicaanse ellende.

Maar Mexicaanse ellende is zo smakelijk though
En Punjab daaamn jij bent een taaie, mijn vakantie zou al verpest zijn als ik slechts een verkoudheidje zou oplopen![]()