Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

@Banshee Ja ja.........en nou kan ik het ook nogmaals doen :rolleyes::p;)

Joehoeeeeeee thnx @Bosco55555 ............... stelletje karma-sl*tten die we zijn!

We moeten gaan rellen voor die stomme pop up :mad: :p

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Nou jongens, speciaal voor jullie. De lunch van gisteren.

59C8B9A5-EBC9-494A-8824-4BFFC7084057.jpeg

242F6954-ADCD-44B0-94DF-A1DDC793382D.jpeg

Niet alles opgekregen en nadien bomvol en super veel kramp in mijn darmen. Dus dat doen we niet weer :roflol:

Maar, niet duizelig of licht geweest sinds gisteren, dus hou maar wat carbz er in.

Avondeten was waardeloos, alleen maar tacos, burritos en andere mexicaanse ellende.

Dus heb wat frietjes met mayo gehad. 2 stukjes sparerib, hapje burrito, 2 schijfjes meloen, paar hapjes taart.

Pun verging van de pijn dus dat heb ik binnen 10 minuten maar binnen gewerkt en toen terug naar het appartement. Gek hoe je emotioneel gezien dan toch ontevreden bent over het eten en vindt dat je nog wel recht hebt op wat chocola en chips. Uiteraard niet gedaan, maar het was op het nippertje :p

Nu eerst maar eens kijken of Pun weer kan bewegen, tijd voor koffie. En het moment van de waarheid, zouden er nog abs zijn op dag 5 .... :roflol:

Je kunt iemand karma geven voor een leuke post of omdat je die persoon in zn geheel aardig of leuk vindt oid.

zware kost hoor die spruitjes...das idd wel een aanslag op je maag/darmen....die overtollige gassen kun je daar wel ergens kwijt :p

• Like
@Punjab katching your points....thnxs :D

• Like
Het is wel echt balen van de blessure van @Punjab .......... hopelijk verpest het niet jullie hele vakantie zo........ kunnen jullie nog wel iets doen of wordt het nu zo erg dat je continu in het appartement zit?
Sterkte in ieder geval.

• Like
Het is wel echt balen van de blessure van @Punjab .......... hopelijk verpest het niet jullie hele vakantie zo........ kunnen jullie nog wel iets doen of wordt het nu zo erg dat je continu in het appartement zit?
Sterkte in ieder geval.

Nee we genieten volop van het resort :cool: In de suite gaan zitten lijkt me echt enorm deprimerend, dan hadden we beter thuisgebleven. Ik time de momenten waarop we wat gaan doen met de medicatie, dan even keihard doorbijten om ergens te komen :)

Nee we genieten volop van het resort :cool: In de suite gaan zitten lijkt me echt enorm deprimerend, dan hadden we beter thuisgebleven. Ik time de momenten waarop we wat gaan doen met de medicatie, dan even keihard doorbijten om ergens te komen :)

Ik vind het echt fucking dapper van je hoe je er mee omgaat en getuigt naar mijn mening van een hoop karakter :thumbs:

Ik vind het echt fucking dapper van je hoe je er mee omgaat en getuigt naar mijn mening van een hoop karakter :thumbs:

Bijzonder hoe positief je ermee omgaat. De gemiddelde mens zou de handdoek in de ring gooien.

Wat een mooie complimenten :$ DANK! Heren, doet me goed en geeft motivatie. Soms is het net als onze sport; onze grenzen verleggen en verder komen dan we ooit dachten te kunnen komen. Maar ik moet toegeven dat ik soms gewoon echt door Mn hoeven zak van de pijn :( Maargoed, we blijven positief. De lyrica zal ooit gaan werken!!

Avondeten was waardeloos, alleen maar tacos, burritos en andere mexicaanse ellende.

Maar Mexicaanse ellende is zo smakelijk though:yes:

En Punjab daaamn jij bent een taaie, mijn vakantie zou al verpest zijn als ik slechts een verkoudheidje zou oplopen:o

• Like
Maar Mexicaanse ellende is zo smakelijk though:yes:

En Punjab daaamn jij bent een taaie, mijn vakantie zou al verpest zijn als ik slechts een verkoudheidje zou oplopen:o

Thanks peul! :cool:

Die Mexicaanse shit hebben ze gisteren wel weer goedgemaakt met veel vlees van de grill :heart:

Terug
Naar boven