Fitness Seller

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
Hey guys!

Hier nog even mijn tren van gisteren. Komende tijd zal ik niet veel tijd hebben om te loggen. Dus tot ik definitief besloten heb wat ik vanaf 1 januari ga doen (onderhoud/cutten oid) zal mijn log wel wat stil zijn.

Vanalles

OCHTENDCARDIO

HIIT.

Ik wilde gaan touwtjespringen maar het spoelde.. dus daag. Workout op internet opgezocht welke 12 minuten duurde:

Je doet driemaal een ronde van vier oefeningen. Iedere oefening duurt 30 seconden gevolgd door 30 seconden rust. Het is de bedoeling zoveel mogelijk herhalingen in die 30 seconden er uit te knallen.

Klinkt vrij easy. Het was een motherfucking hell :roflol: Eerst dacht ik nog.. Meh, 30 seconden rust na elke oefening.. boring. :rolleyes: My brain is so cocky.

1e oefening: Airsquats (steeds tussen de 20 en 30 herhalingen)
2e oefening: Pushups (alleen 1e ronde, 8 herhalingen kapot) Dips (rond de 10 en 15 herhalingen)
3e oefening: Situps (2 rondes, rond de 15 herhalingen) Glute bridges (15 herhalingen)
4e oefening: Burpees. Motherfucking Burpees. Nooit eerder gedaan, maar 1x was voldoende. Ik haat ze.

Ook vrijwel meteen spierpijn in m'n schouders en chest. Kon niet eens fatsoenlijk m'n haar borstelen of kleding aan- of uittrekken.

TRAINING

BOR
1x10x20
1x10x22,5
1x10x25
1x10x27,5
1x10x30

Since m'n schouders en chest en alles fucked up waren maar rug gedaan :P

Lat Pulldown small grip
1x10x20
1x10x25
1x10x30 mehhh heavy

Seated cable row
1x20x15 lolll
1x10x20
1x10x30dropset
1x10x20dropset
1x20x10dropset

Zo raar hoe deze oefening de ene keer major heavy is en de andere keer er geen eind aan lijkt te komen :rolleyes:

Full range of motion cable iets ofzo
2x10x5
1x7x10

Rope pushdown
3x10x7,5

DB curlsfordagurls
3x8x6

Nou, da wassum. Tot de volgende keer maar weer :kiss:

hahaha lekkere Wod Hill ;)
vreselijk he, die burpees ;)

succes met bedenken wat je in januari gaat doen.

Succes:thumb:

Net nu ik terug ben in jouw log wordt het stil :(

Succes, ben benieuwd wat het gaat worden in januari :).

Goede bors hill :) Benieuwd naar je goede voornemens

Hoeveel % sta je nu ongeveer? En het belangrijkste, tevreden met je cut resultaat?

• #2.007
hahaha lekkere Wod Hill ;)
vreselijk he, die burpees ;)

succes met bedenken wat je in januari gaat doen.

Thanks! :kiss:

Net nu ik terug ben in jouw log wordt het stil :(

Awwwwww, had je me maar eerder moeten komen aanmoedigen :(

Succes, ben benieuwd wat het gaat worden in januari :).

Dankje! Ik ook!

Goede bors hill :) Benieuwd naar je goede voornemens

Hoeveel % sta je nu ongeveer? En het belangrijkste, tevreden met je cut resultaat?

Thanks Vince. Ik heb geen idee qua vetpercentage momenteel. Ik ben ook behoorlijk vochtig lately. Baal ik echt ontzettend van.. voel me weer een enorme fatty.. :o Heb gedurende deze cut redelijk wat gedoe gehad in de privésfeer, en m'n health was niet 100% waardoor trainen/eten de laatste weken er een beetje bij in is geschoten.

Ik denk niet dat ik sinds mijn laatste meting erg veel gezakt ben. Ik durf niet te meten, wil geen teleurstelling. Volgens m'n omgeving sta ik er nog steeds goed bij maar zelf zie ik het niet zo :rolleyes: (alsof zij ook zullen zeggen.. hmmm je bent wel weer wat dikker geworden he)

Ben dus ook niet tevreden, vandaar ook dat ik echt even moet gaan nadenken wat ik wil. Zoals het nu staat pak ik het cutten gewoon weer op en cut ik door tot aan de zomer.. :rolleyes: Maarja. Moeilijk. Wil ook wel weer wat massa pakken maar ik ben een beetje bang dat wanneer ik nu stop met mijn cut ik terug aankom.

Ben een beetje een forever cutter I guess.. :p

Bedankt voor je interesse ;)

Gewoon poosje lekker trennen en op onderhoud gaan zitten misschien een idee?

Hmm dat is zonde. Die meting zegt niet echt veel, tenzij degene die meet dat echt goed kan. Beste blijft gewoon schatten op het oog en vergelijken met van die foto's met vp's er onder.

Misschien een recomp bulk/cut een idee? Recomp bulk kan je enigszins massa pakken, en als je het goed doet zal je vetmassa ongeveer gelijk blijven. Meer vvm massa en zelfde vetmassa = lager vp

Hmm dat is zonde. Die meting zegt niet echt veel, tenzij degene die meet dat echt goed kan. Beste blijft gewoon schatten op het oog en vergelijken met van die foto's met vp's er onder.

Dit is inderdaad de beste manier om een dbb approved totaal onnauwkeurige schatting van je VP te krijgen

• #2.011
Gewoon poosje lekker trennen en op onderhoud gaan zitten misschien een idee?

Misschien een recomp bulk/cut een idee? Recomp bulk kan je enigszins massa pakken, en als je het goed doet zal je vetmassa ongeveer gelijk blijven. Meer vvm massa en zelfde vetmassa = lager vp

Op het oog ben ik nooit tevreden :o dus die foto's is ook weer zo'n kutiets. Heb een beetje een stoornis ofzo :roflol:

Wat ik nu ga doen is de komende weken goed onder onderhoud eten, cardio en kracht, en dan over 3 weken kijken of ik nog meer vet kwijt wil of dat ik klaar ben om op onderhoud te eten. Recomp is miss wel iets. Moet me er maar eens in verdiepen. Ik vind dat hele bulken e.d. altijd moeilijk. Cutten weet ik wel ong. van hoe het in z'n werk gaat :P en dan kom ik tenminste niet aan. Van de rest heb ik fuckall verstand.

Aankomen blijft voor mij denk ik toch wel een dingetje. Agh, maar even kijken eind van het jaar.

ah die WOD heb ik ook al eens gedaan, lekker

• #2.014
Baintrain

Hoi, gisteren gesport. Aangezien ik nog heuuuuuuuuul veel spierpijn had in vrijwel al mijn spiergroepen op benen na heb ik een beentrain gedaan.

RDL
1x10x20
1x10x25
1x10x30

Waarom ik begin met RDL ??? Wilde gaan squaten, maar had niet heel veel energie en zin om al die moeite te doen :o:o:o:o:o:o

Legpress
1x15x50
1x15x100
1x15x150

Dit viel me niet tegen, was wel heavy, maar ging best goei :D

Lying legcurl
2x8x15
1x6x15
1x6x10

Legextensions
1x10x25
2x10x20

Was te heavy, lukte me niet heel goed.

Daarna stond ik te wankelen op m'n benen, hoofdpijn en echt major slap. Dus het was wel weer mooi geweest!

Vrijdag hopelijk weer een train :D

Nog een fotootje van mij en mijn trainingspartner :eyebrow:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Dit is redelijk normaal hoor in onze tak van sport, zijn weinig mensen die echt tevreden zijn ;)

Haha, true. Ah well.. someday I guess:rolleyes:

ah die WOD heb ik ook al eens gedaan, lekker

Ja, was op zich wel leuk om te doen, vond het echt wel zwaar! Heb dan ook wel een uithoudingsvermogen van jan lul. Had 'm alweer willen doen, maar de spierpijn is nog te heavy :o

Leuke foto!
Niet met Pun getraind? ;)

Nice pic ^^

• #2.018
Kunnen jullie Pun opeens niet meer herkennen zonder handschoentjes. Gekkies.

• #2.020
Terug
Naar boven