MuscleMeat

HillR's trainingslog

motivatie doet een hoop ;)

Haha :D Zolang we gemotiveerd blijven tijdens cardio is er niks aan de hand :engel:

Haha.. Eerlijk gezegd doe ik sinds zaterdag mijn best pas weer.. Nu ik het gewicht heb losgelaten en dit doe heb ik er eindelijk weer zin in :eek::o
Herken dat wel een beetje. Hoewel ik het frustrerend vind om gedwongen (schouder zit te kloten) met lichter gewicht te moeten trainen, merk ik wel dat het "competitieve" randje van de training afgaat. Hoef mezelf even niets te bewijzen, om het plat te zeggen. Even helemaal op de uitvoering focussen is dan best lekker :).
Vond de training met de supersets er alsnog flink uitzien though, supersets slopen je uiteindelijk meer dan je vooraf vermoed :o.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.966
"FULLBODY"

Supersetting all the way baby! Had nog behoorlijk spierpijn van maandag, dus het ging niet helemaal zoals ik wilde..

Cable flyes ss Reverse machine flyes
1x10x5 / 1x10x15

Mehhh, ik snapte er niets van. Reversed flyes waren megazwaar. Dohh, als je denkt dat ie op 10kg staat en het 15 blijkt te zijn :rolleyes:

2x10x5 / 1x10x10

Legpress ss Goodmornings
3x10x100 / 3x10x20

Voelde wat kut aan allebei. Gisterochtend m'n laatste dryneedlingsessie gehad. Fysio gaf al aan dat mijn ene been wel wat wankel en raar aan zou voelen tijdens trainen. So it did.

Tbar row ss Plate loaded pulldown
3x10x10 ss 3x12x30

Gewicht van de tbar row is alleen de schijf.

Mehh, hierna was ik kapot. Had me op de tbarrow een beetje geforceerd en voelde en pijntje achter in m'n schouder. Dus dat was het voor vandaag qua kracht. Vrijdag weer een tren, en dan pak ik dan alles wel weer mee.

CARDIO
Loopband: 20 minuten incline 10, 4,5km

Kusjes

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Herken dat wel een beetje. Hoewel ik het frustrerend vind om gedwongen (schouder zit te kloten) met lichter gewicht te moeten trainen, merk ik wel dat het "competitieve" randje van de training afgaat. Hoef mezelf even niets te bewijzen, om het plat te zeggen. Even helemaal op de uitvoering focussen is dan best lekker :).
Vond de training met de supersets er alsnog flink uitzien though, supersets slopen je uiteindelijk meer dan je vooraf vermoed :o.

Dat is het helemaal! Dat je even niets hoeft te bewijzen qua kracht. Je zit toch altijd in je achterhoofd "Ja maar.. ja maar.. vorige keer deed ik het met 2kg meer :mad:"

Supersets is echt wel slopend :o ben echt constant buiten adem en zeker met de oefeningen voor benen ga ik helemaal kapot.

Maar in m'n cut is dat wel goed, lekker de verbranding opjagen. Ik heb tenslotte nog maar 4 weekjes cutten te gaan. En er mag nog best wel wat af :D

Jammer dat het niet lekker liep :(

wel goede oefening keuze voor FB Hill ;)

Nice train

oef dryneedle voelt wel raar aan he? mocht je daarna wel gewoon trainen?

ik had dat altijd voor mn rug/shouder. kreeg daarna nog geen dumbell opgetild.

• #1.971
Jammer dat het niet lekker liep :(

Op zich wel lekker getraind hoor, maar ik had meer oefeningen op de planning staan.. maar m'n spieren waren nog een beetje moe geloof ik :P

wel goede oefening keuze voor FB Hill ;)

Thanks!

oef dryneedle voelt wel raar aan he? mocht je daarna wel gewoon trainen?

ik had dat altijd voor mn rug/shouder. kreeg daarna nog geen dumbell opgetild.

Ja, ik had het ergste al gehad. Vorige week mocht ik eigenlijk geen benen trainen. Ze heeft nu nog 3 keer in mijn glutes geprikt en nog 2x in de aanhechting.. En daarna was de pijn vrijwel geheel weg.. gaf aan dat ik wel mocht trainen maar geen bewegingen doen die echt vanuit m'n glutes e.d. komen.

Voelde wel erg wankel en veel minder kracht.. maar was wel te doen.

klinkt nasty dat dryneedling.
Jij hebt echt een cuttermijn vastgesteld?

• #1.974
klinkt nasty dat dryneedling.
Jij hebt echt een cuttermijn vastgesteld?

:roflol:

Ja.. ik wil tot en met december cutten.. (Nog 6 weken.. maar die laatste twee weken, zijn beetje useless ivm kerstdagen denk ik).

Dan wil ik twee/drie maanden op onderhoud.. beetje bijkomen enzo. Om vervolgens tot de zomer weer te cutten om een beetje bikiniproof te worden.

Maarja, ik blijf een vrouw he.. dus ik kan er morgen evt. weer op terugkomen :p

:roflol:

Ja.. ik wil tot en met december cutten.. (Nog 6 weken.. maar die laatste twee weken, zijn beetje useless ivm kerstdagen denk ik).

Dan wil ik twee/drie maanden op onderhoud.. beetje bijkomen enzo. Om vervolgens tot de zomer weer te cutten om een beetje bikiniproof te worden.

Maarja, ik blijf een vrouw he.. dus ik kan er morgen evt. weer op terugkomen :p

lol....ik snap je ;)

Lol jij bent toch niet zo veranderlijk Hilly ?? :roflol:

• #1.977
Afgelopen vrijdag heb ik nog getraind.. Ik wilde m'n benen wat extra belasten, maar dat zat er helaas niet in.

IETSBODY

DB Flyes ss Front Raises
3x10x6 / 3x8x4

Squats
1x20x20

Deed teveel pijn, tegenwoordig last van m'n lies ofzo bij benenoefeningen, ook bij opstaan e.d. stekende pijn. Dus maar weer wat rustig aan :rolleyes:

Seated Cable Rows ss Facepulls
3x10x20 / 2x10x10 1x10x7,5

Lat pulldown ss Lateral Raises
3x10x20 / 3x8x3

Daarna kapotte schouders pfoehhh. Ze knalden zowat uit elkaar.

Skullcrushers ss Cable curls
3x15x10 / 3x8x7,5

Cable crunches
3x15x12,5

Ik heb het idee dat ik nog wat vergeten ben, maar ach. Het was een lekkere training. Merk wel dat m'n spieren redelijk wat tijd nodig hebben om te herstellen, echt wel 2/3 dagen spierpijn.

Deze week weer even meten hopelijk.. spannend :o

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Lol jij bent toch niet zo veranderlijk Hilly ?? :roflol:

nee toch :o

Lekker gevoel he die schouders die op knappen staan :D

Heb je trouwens niets van supps Hill om te helpen herstellen?

Terug
Naar boven