- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Inderdaad zeg... je let even niet op en floeps, alles gaat het raam uit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

HahaZolang we gemotiveerd blijven tijdens cardio is er niks aan de hand
![]()

Herken dat wel een beetje. Hoewel ik het frustrerend vind om gedwongen (schouder zit te kloten) met lichter gewicht te moeten trainen, merk ik wel dat het "competitieve" randje van de training afgaat. Hoef mezelf even niets te bewijzen, om het plat te zeggen. Even helemaal op de uitvoering focussen is dan best lekkerHaha.. Eerlijk gezegd doe ik sinds zaterdag mijn best pas weer.. Nu ik het gewicht heb losgelaten en dit doe heb ik er eindelijk weer zin in![]()
.
.
Herken dat wel een beetje. Hoewel ik het frustrerend vind om gedwongen (schouder zit te kloten) met lichter gewicht te moeten trainen, merk ik wel dat het "competitieve" randje van de training afgaat. Hoef mezelf even niets te bewijzen, om het plat te zeggen. Even helemaal op de uitvoering focussen is dan best lekker.
Vond de training met de supersets er alsnog flink uitzien though, supersets slopen je uiteindelijk meer dan je vooraf vermoed.
"
ben echt constant buiten adem en zeker met de oefeningen voor benen ga ik helemaal kapot. 
oef dryneedle voelt wel raar aan he? mocht je daarna wel gewoon trainen?
ik had dat altijd voor mn rug/shouder. kreeg daarna nog geen dumbell opgetild.
Op zich wel lekker getraind hoor, maar ik had meer oefeningen op de planning staan.. maar m'n spieren waren nog een beetje moe geloof ik![]()

klinkt nasty dat dryneedling.
Jij hebt echt een cuttermijn vastgesteld?

Ja.. ik wil tot en met december cutten.. (Nog 6 weken.. maar die laatste twee weken, zijn beetje useless ivm kerstdagen denk ik).
Dan wil ik twee/drie maanden op onderhoud.. beetje bijkomen enzo. Om vervolgens tot de zomer weer te cutten om een beetje bikiniproof te worden.
Maarja, ik blijf een vrouw he.. dus ik kan er morgen evt. weer op terugkomen![]()

Heb je trouwens niets van supps Hill om te helpen herstellen?