Gisteren op nuchtere maag half uur gewandeld. Het is dan ongeveer half 6, pikkedonker..
Loop ik daar, fiets er niet een gast helemaal ingepakt in een regenpak langzaam achter mij..
Ik geloof niet dat ik ooit zo snel gewandeld heb. Gelukkig sloeg hij op een gegeven moment rechtsaf.

In dat soort gevallen ben ik wel een major p*ssy.
Deze week drukke week, met de ellende van het paard erbij en aankomend weekend richting mijn vriend. Which means dat ik donderdag tot en met zondag niet kan trainen

Dus alles maar wat bij elkaar inproppen!
Training gisteren, Rug & Kuiten
Pullups
1x3 + 2 negative (Jeuj.. voor het eerst drie keer!)
1x2 + 3 negative
1x1 + 4 negative
5 negative
Deadlift
Op advies van Lola de 20kg schijven een keer gepakt om te proberen.
Nou daar ga je dan, 50kg. Staat de helft van de sportschool je aan te gapen. Komt er een kerel naar je toe "Zozo, wat ben jij van plan, ga je dat wel van de grond krijgen??". Great, daar gaat je zelfvertrouwen.
Here we go!
1x4x50 (Had wel 5x ingezeten, maar iedereen stond zo te kijken, en mn grip liet me in de steek)
3x5x50
Sowieso al een PR, aangezien ik nog nooit 50 had gelift. Laat staan deze herhalingen.
Vond het wel errug zwaar!!
Seated Cable Row
4x8x20
Deze blijf ik altijd zwaar vinden, hij gaat me nooit gemakkelijker af. Ook wel eens geprobeerd om dan lichter te beginnen, zodat ik de laatste set misschien de 25 kan pakken. Nou, mooi niet.
BOR
2x12x20
2x10x30
Small grip pull down
1x12x25
1x10x30
2x8x35
Het gewicht kan ik wel hebben, maar de grip laat me dan in de steek.
Oefening strekken op bankje
4x10
Seated calf raises op de leggpress
1x12x80
1x10x90
1x10x100
1x10x110
Seated calf raises op rotary calf machine
1x10x25
3x10x30
Als afsluiter mijn 15 min HIIT.
Vanavond Benen, schouders en biceps..
Geen idee hoe dat gaat komen. Buik doe ik dan in het weekend wel thuis.