- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Greatt -_- heel verhaal getypt. Is het daadwerkelijk posten van de reactie wel een goeie optie
. Here we go again.
@ Mack10: Ik eet idd op het laatst om 15.00 uur. Hoe had jij dat anders gedaan dan? Nu om 17.00 uur banaan gehad, voor de training. Niet misselijk geweest.
@marina: Dankje! Rot dat je stang minder woog dan je dacht.. maar die gewichten komen heus snel weer in beeld. Maar is natuurlijk wel een domper.. Het is niet zo zeer dat ik de energie er niet voor heb, maar ik ben misselijk. Tijdens de krachtoefeningen heb ik er geen moeite mee, doe het er niet minder om.. maar de HIIT wordt er wel behoorlijk min van.
Gisteren Rug getraind. Had enigszins last van mn heup/kont. Maar dacht dat het wel mee zou vallen.. helaas niet.
Deadlift
1x6x50
1x5x50 (grip kwijt)
2x6x50
1x15x30
BOR
1x8x30
Toen schoot het in mijn heup/kont. Iemand moest me helpen overeind te komen.. pff. Heel triest. Ik kon niet recht op gaan staan..
Mijn houding is zo:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Toen maar verder gegaan met lichter gewicht
3x12x20
Seated cable row
4x8x20
Small grip pulldown
1x8x25
1x8x30
1x8x35
1x8x40
Bench exercise
4x10
Besloten om wat rust te geven aan mn heup/kont dus HIIT vervangen voor 20 minuten steady op de loopband met helling. (5,5 km pu, voor velen langzaam.. maar ik heb maar kleine beentjes, waar jullie 1 stap zetten moet ik er minimaal twee doen
)
Vanochtend kon ik niet eens normaal mijn bed uitkomen, dus het wandelen op nuchtere maag ook maar even gelaten voor wat het is.
Vandaag rustdag, morgen naar de kaakchirurg dus waarschijnlijk ook geen training. Vrijdag schouders/biceps/buik. En hopelijk zondag benen/kuiten.
Tussendoor nog even ergens cardio plannen, maar dat zie ik dan wel weer.
Maar een afspraak gemaakt met de fysio voor dinsdag. Wellicht dat ze het er even uit kan wrijven ofzo..
. Here we go again.@ Mack10: Ik eet idd op het laatst om 15.00 uur. Hoe had jij dat anders gedaan dan? Nu om 17.00 uur banaan gehad, voor de training. Niet misselijk geweest.
@marina: Dankje! Rot dat je stang minder woog dan je dacht.. maar die gewichten komen heus snel weer in beeld. Maar is natuurlijk wel een domper.. Het is niet zo zeer dat ik de energie er niet voor heb, maar ik ben misselijk. Tijdens de krachtoefeningen heb ik er geen moeite mee, doe het er niet minder om.. maar de HIIT wordt er wel behoorlijk min van.
Gisteren Rug getraind. Had enigszins last van mn heup/kont. Maar dacht dat het wel mee zou vallen.. helaas niet.
Deadlift
1x6x50
1x5x50 (grip kwijt)
2x6x50
1x15x30
BOR
1x8x30
Toen schoot het in mijn heup/kont. Iemand moest me helpen overeind te komen.. pff. Heel triest. Ik kon niet recht op gaan staan..

Mijn houding is zo:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Toen maar verder gegaan met lichter gewicht
3x12x20
Seated cable row
4x8x20
Small grip pulldown
1x8x25
1x8x30
1x8x35
1x8x40
Bench exercise
4x10
Besloten om wat rust te geven aan mn heup/kont dus HIIT vervangen voor 20 minuten steady op de loopband met helling. (5,5 km pu, voor velen langzaam.. maar ik heb maar kleine beentjes, waar jullie 1 stap zetten moet ik er minimaal twee doen
) Vanochtend kon ik niet eens normaal mijn bed uitkomen, dus het wandelen op nuchtere maag ook maar even gelaten voor wat het is.
Vandaag rustdag, morgen naar de kaakchirurg dus waarschijnlijk ook geen training. Vrijdag schouders/biceps/buik. En hopelijk zondag benen/kuiten.
Tussendoor nog even ergens cardio plannen, maar dat zie ik dan wel weer.
Maar een afspraak gemaakt met de fysio voor dinsdag. Wellicht dat ze het er even uit kan wrijven ofzo..