AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

En coïtus kan ook wel na de training :eyebrow:
Goeie cardio toch? ;)

Ik herken het wel.. alle ogen op jou en dan wil je graag en dan wordt het toch lastiger. Maar Top van je 50 kg PR! Ik had hem maandag bij toeval ook op 50kg.. maar man.. wat staan ze dan te loeren als een iel vrouwtje 50 kg pakt... :rolleyes: Daar krijg ik ook de zenuwen van. maar ik ben de laatste tijd zo geconcentreerd bezig dat het me niet meer opvalt. Dus gewoon laten kijken en focussen op je training!
je gaat lekker! en geniet van het weekend hoor. Ik ga met een paar weken ook een lag weekend weg. dan zal ik mijn vrijdag en maandag training ook verzetten naar donderdag en dinsdag. :)

• Topic Starter Topic Starter
genieten van het leven betekend zeker jezelf volproppen met rotzooi?:D

En coïtus kan ook wel na de training :eyebrow:

Dat is wel wat ze er mee bedoelen ja @ genieten. Altijd maar denken om wat je moet eten, dit mag niet, dat past niet in je schema. Zij hebben er geloof ik meer moeite mee dan mij..

Of gewoon geen training en meer tijd voor cardio... :P

Goeie cardio toch? ;)

Ik herken het wel.. alle ogen op jou en dan wil je graag en dan wordt het toch lastiger. Maar Top van je 50 kg PR! Ik had hem maandag bij toeval ook op 50kg.. maar man.. wat staan ze dan te loeren als een iel vrouwtje 50 kg pakt... :rolleyes: Daar krijg ik ook de zenuwen van. maar ik ben de laatste tijd zo geconcentreerd bezig dat het me niet meer opvalt. Dus gewoon laten kijken en focussen op je training!
je gaat lekker! en geniet van het weekend hoor. Ik ga met een paar weken ook een lag weekend weg. dan zal ik mijn vrijdag en maandag training ook verzetten naar donderdag en dinsdag. :)

Ja, normaliter heb ik daar ook geen moeite mee.. Lekker laten kijken. Maar aangezien er nu iemand kwam melden of dit wel zou gaan lukken, en vervolgens ook gewoon blijft staan kijken.. Niet mijn ding haha.

Ik las het in je log ja, netjes!! En inderdaad, focus houden op de training.

En ik ga lekker genieten van mijn weekend! :D Alle trainingen voor deze week zitten er op, dus het kan en het mag! :cool:

Lange training vandaag! Ik had meer energie dan ik dacht, dus het ging lekkerder dan verwacht!

Benen:

Legpress:
1x12x80
1x10x120
1x10x140
1x8x160

Seated legextensions
1x12x25
1x10x30
1x10x35
1x8x40

RDL
1x8x30
2x10x30
1x8x30

Dumbell plie squats
4x12x14

Seated leg curls
1x10x20
1x10x25
2x8x30

Schouders

Facepulls
4x8x10

MP
4x8x15

Lateral raise
4x8x4

Biceps

BB curl
3x8x6
1x5x8 + 1x5x6

Hammer curl
1x10x4
3x8x6

15 minuten HIIT.

Mooie training hoor!
lekker hoor straks het weekend weg! Je hebt lekker getraind dus nu even lekker rust en volgende week gewoon weer knallen!

Ben trots op je poppie! je doet het super goed!:heart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze week verder geen trainingen. Maandag helaas pas weer.

Vrijdag weeg ik mij altijd.. gewoon om te kijken of er progressie is. Nou, helemaal niet. :mad:
Afgelopen vrijdag woog ik 57,6 en vanochtend 58,2. Major zucht.

En ze zeggen wel dat je niet op je weegschaal moet letten, maar zoveel spier zal er nou ook weer niet bij komen in een week tijd.

Mijn voeding is gewoon strict. In het weekend mijn cheat gehad, en ja, heb me zondagavond enigszins vergrepen aan wat koekjes. Want zelfs daarmee kom ik niet ver boven mijn onderhoud.. Maar daar kan toch niet 0,6 vandaan komen. Ik doe meer cardio dan voorheen, 3x per week halfuur op nuchtere maag. 4x per week 15 min HIIT na de training.

Ik zal me maar niet teveel vastpinnen op de weegschaal, maakt de motivatie er niet beter op. Ik wacht wel tot mijn volgende vetpercentage meting (halverwege oktober). Alhoewel ik daar nu niet zo erg meer naar uit kijk.

Maar even aan het meten geslagen:

Wat ik daar zo van moet denken weet ik niet, aangezien de laatste keer dat ik gemeten heb in juni was. Is in ieder geval vooruitgang, maarja is wel drie maanden geleden.

De benamingen zijn waarschijnlijk wat awkard :p, maar weet niet een betere haha.

Onder borst:
29-06-2013: 74
20-09-2013: 75

Terwijl ik het gevoel heb dat daar juist wel redelijk wat weg is.

Buik (navel):
29-06-2013: 86
20-09-2013: 81

Buik (dikste punt):
29-06-2013: 86,5
20-09-2013: 83

Arm links:
29-06-2013: 29
20-09-2013: 28,5

Arm rechts:
29-06-2013: 30,5
20-09-2013: 29

Been (dikste punt) links:
29-06-2013: 60
20-09-2013: 58,5

Been (dikste punt) rechts:
29-06-2013: 59
20-09-2013: 57,5

Taille:
29-06-2013: 70
20-09-2013: 69

Over de cm's die ik mijn buik heb verloren mag ik niet klagen, ben ik wel tevreden over. De overige cm's zijn maar weinig vind ik. Nu weet ik ook niet wat reëel is. Hoop wel dat ik met de aankomende vetmeting rond de 22,5% zit. Zou wel haalbaar moeten zijn, 1,3% in 4 weken.

Maandag (of dinsdag) log ik weer een training!

Grote kans dat het vocht is, en ja dat kan zo een liter (1kg) schelen per week. Misschien dat je opeens meer zout hebt gegeten dan normaal (veel brood ofzo). Niet zoveel van aantrekken, ook als je opeens 2kg afvalt volgende week. Grote uitschieters betekend meestal vocht gainen of verliezen.
Cm's is waar het uiteindelijk om gaat en dat gaat goed toch? Nette progressie hoor.

probeer dat gewicht wat meer los te laten. Dat is lastig en ik merk dat zelf ook. het gaat om vooruitgang! en in cm ga je echt goed voorruit! Moet je zien hoe goed je buik cm wegsmelten he! :)
en die taille.. die is hetzelfde als mijne ;)
Echt meid.. gewoon doorzetten en die wipkip niet teveel in het oog houden! Kijk in de spiegel en volgens mij zie je zelf dan wel resultaat toch? Je gaat goed hoor!

Thanks dames!

Gisterenochtend 6 uur opgestaan voor ochtendcardio.
Halfuurtje wandelen op nuchtere maag.

Na werk lekker trainen: Chest, Triceps en Buik.

Benchpress
1x20x10 opwarmen
1x8x25
1x8x27,5
1x8x30
1x8x32,5 (waarvan 6 zelf en 2 met hulp van de spotter)
1x5x35 (met spotter)

Ik zal binnenkort even die stang wegen ofzo. Want de één zegt dat ie 10 weegt, en nu was er gister iemand die zei dat die 15 weegt. Reken nu altijd 10.. als je er dan vijf bij op kunt tellen is wel leuk hehehe. :p

DB press
1x12x6
1x10x8
1x8x10
1x8x12

Cable flyes
1x10x10
1x8x15
1x8x12,5
1x12x10

Bij de flyes is er een spiertje wat protesteert (bij de voorkant van de trapezius ofzo? Bij de cable flyes is dit wel veel minder dan met de dumbells. Wel vaker gehad.

Tricep bench dips
1x10
1x8
1x7
1x5

Cable push down
1x8x10
1x8x12,5
2x8x15

Pfff, branden :O

Toen was ik weer misselijk -_- De laatste weken meestal tijdens de training. Heel irritant, dan ga ik zo wikken en wegen, training afmaken en ook HIIT doen? Of gewoon lekker naar huis gaan?

Het gevoel naar huis gaan heeft vaak het meeste overwicht, maar die krijgt een dikke middelvinger.

Knees to chest
3x15

Crunches
4x10

Kwartiertje HIIT.

Vanaf vandaag mijn banaan maar voorafgaand aan de training nemen. Wellicht dat dat helpt tegen de misselijkheid. Denk dat het combo is van om 15.00u de laatste maaltijd en dan alleen nog water en best intensief trainen.

We'll see.

Vanavond rug! Zin in!

Hoe laat train je dan?

Half 6, en dan ben ik rond half zeven, kwart voor zeven klaar. Misselijkheid is er niet gelijk.. tweede helft / tegen eind van de training aan.

en dan eet je op het laatst op 15.00?
dat had ik ff anders gedaan.

ga je direct uit werk naar de gym dan?

Mooie training! en inderdaad die bar even wegen. Bij mij was het andersom... hij bleek lichter. :(

Als ik tegen 16:30 train pak ik een uur tevoren nog een maaltijd. Train ik echter een 1,5 uur na de lunch pak ik toch eerst nog even een banaan en daarna die maaltijd. Anders trek ik ook mijn training niet. Misschien toch even anders plannen dan.

Terug
Naar boven