- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bicep? Haha anatomie niet echt aangeslagen bij jullie he?!![]()

Mijn schouders gaan eigenlijk best goed.. Bij alles wat ik doe voor chest voel ik wel pijnlijke steken in m'n schouders.
Maar schouderoefeningen gaan lekker! Zelfde geldt voor oefeningen bij m'n rug. Ze zijn nog erg gevoelig.. maar ik heb er overdag geen last meer van.
Ja, was een beetje een bij elkaar geraapt zootje. Maar desalniettemin lekker getraind en ik heb goed spierpijn.
Moet mijn motivatie voor trainen weer even vinden.. Ben lately nogal moe en heb weinig zin. Maar ga gewoon lekker door.. komt wel weer![]()
Mijn schouders gaan eigenlijk best goed.. Bij alles wat ik doe voor chest voel ik wel pijnlijke steken in m'n schouders.
Maar schouderoefeningen gaan lekker! Zelfde geldt voor oefeningen bij m'n rug. Ze zijn nog erg gevoelig.. maar ik heb er overdag geen last meer van.
Ja, was een beetje een bij elkaar geraapt zootje. Maar desalniettemin lekker getraind en ik heb goed spierpijn.
Moet mijn motivatie voor trainen weer even vinden.. Ben lately nogal moe en heb weinig zin. Maar ga gewoon lekker door.. komt wel weer![]()
Draai je je schouders wel voldoende naar achteren bij je borst werk?
last van motivatie hebben we allemaal wel eens, vooral blessures zijn echt een motivatie killer
Mooi zo, hopen dat het snel helemaal over is!
Heeft de vermoeidheid niet met je huidige voeding te maken? Low cals / carb?

Wat heb je gedaan met je schouders?
Heb zelf een schouder blessure opgelopen met basketball. Moet zeggen dat dry needling bij een goede fysio aan te raden is om je schouder te behandelen.
dus ze zullen wel aardig achterlopen waardoor ze niet goed mee kunnen komen met de andere oefeningen.Geen idee eigenlijk.. ik denk het wel.. ben altijd wel erg met m'n houding bezig. Maar of ik ze voldoende naar achteren draai weet ik niet.
Yeah.. is gewoon even doorzetten dan.
Vast.. maar heb momenteel veel dingen aan m'n hoofd, en weinig tijd.. En ik ben en blijf een vrouw.. mag graag zielig zijn en zeuren enzo
Teveel presswerk gedaan denk ik waardoor ze overbelast zijn geraakt. Doe nu al eventjes geen presses meer.. en merk dat ik minder last krijg. Heb ze voorheen niet veel getraind, omdat ik er geen ruk aan vinddus ze zullen wel aardig achterlopen waardoor ze niet goed mee kunnen komen met de andere oefeningen.