XXL Nutrition

HillR's trainingslog

Bicep? Haha anatomie niet echt aangeslagen bij jullie he?! :D

waar robke is, is spam

dafuq did i just read xD vind wel leuke boots trouwens

gvd die schoenen

:roflol:

inbe4 daarom kun jij geen vrouwen krijgen aron :(

cry evertiemtm

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.826
UPPERBODY

Waren van plan om lowerbody te gaan doen, maar dat ging niet helemaal zoals gewenst. Dus overgestapt op upperbody.

Reversed hacksquat
1x12x20
1x10x30
1x8x40

Reversed flyes
3x10x10

Lateral raises
3x10x4

DB curls
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Front raises
3x8x4

Seated cable row
1x15x20
1x12x25
1x10x20

Cable flyes
3x8x10

CARDIO
Gisterochtend 5km gewandeld in 45 minuten op nuchtere maag.

Vandaag rust, en morgen hopelijk lowerbody!

beetje gare combinatie die training zo :p

Beetje aparte tren idd ;)
Hoop assistance werk!

Hoest met je schouder?

• #1.829
Mijn schouders gaan eigenlijk best goed.. Bij alles wat ik doe voor chest voel ik wel pijnlijke steken in m'n schouders.
Maar schouderoefeningen gaan lekker! Zelfde geldt voor oefeningen bij m'n rug. Ze zijn nog erg gevoelig.. maar ik heb er overdag geen last meer van.

Ja, was een beetje een bij elkaar geraapt zootje. Maar desalniettemin lekker getraind en ik heb goed spierpijn.
Moet mijn motivatie voor trainen weer even vinden.. Ben lately nogal moe en heb weinig zin. Maar ga gewoon lekker door.. komt wel weer :D

Draai je je schouders wel voldoende naar achteren bij je borst werk?

Mijn schouders gaan eigenlijk best goed.. Bij alles wat ik doe voor chest voel ik wel pijnlijke steken in m'n schouders.
Maar schouderoefeningen gaan lekker! Zelfde geldt voor oefeningen bij m'n rug. Ze zijn nog erg gevoelig.. maar ik heb er overdag geen last meer van.

Ja, was een beetje een bij elkaar geraapt zootje. Maar desalniettemin lekker getraind en ik heb goed spierpijn.
Moet mijn motivatie voor trainen weer even vinden.. Ben lately nogal moe en heb weinig zin. Maar ga gewoon lekker door.. komt wel weer :D

last van motivatie hebben we allemaal wel eens, vooral blessures zijn echt een motivatie killer

Mooi zo, hopen dat het snel helemaal over is!

Heeft de vermoeidheid niet met je huidige voeding te maken? Low cals / carb?

Wat heb je gedaan met je schouders?
Heb zelf een schouder blessure opgelopen met basketball. Moet zeggen dat dry needling bij een goede fysio aan te raden is om je schouder te behandelen.

• #1.834
Draai je je schouders wel voldoende naar achteren bij je borst werk?

Geen idee eigenlijk.. ik denk het wel.. ben altijd wel erg met m'n houding bezig. Maar of ik ze voldoende naar achteren draai weet ik niet.

last van motivatie hebben we allemaal wel eens, vooral blessures zijn echt een motivatie killer

Yeah.. is gewoon even doorzetten dan.

Mooi zo, hopen dat het snel helemaal over is!

Heeft de vermoeidheid niet met je huidige voeding te maken? Low cals / carb?

Vast.. maar heb momenteel veel dingen aan m'n hoofd, en weinig tijd.. En ik ben en blijf een vrouw.. mag graag zielig zijn en zeuren enzo :p

Wat heb je gedaan met je schouders?
Heb zelf een schouder blessure opgelopen met basketball. Moet zeggen dat dry needling bij een goede fysio aan te raden is om je schouder te behandelen.

Teveel presswerk gedaan denk ik waardoor ze overbelast zijn geraakt. Doe nu al eventjes geen presses meer.. en merk dat ik minder last krijg. Heb ze voorheen niet veel getraind, omdat ik er geen ruk aan vind :o dus ze zullen wel aardig achterlopen waardoor ze niet goed mee kunnen komen met de andere oefeningen.

Geen idee eigenlijk.. ik denk het wel.. ben altijd wel erg met m'n houding bezig. Maar of ik ze voldoende naar achteren draai weet ik niet.

Yeah.. is gewoon even doorzetten dan.

Vast.. maar heb momenteel veel dingen aan m'n hoofd, en weinig tijd.. En ik ben en blijf een vrouw.. mag graag zielig zijn en zeuren enzo :p

Teveel presswerk gedaan denk ik waardoor ze overbelast zijn geraakt. Doe nu al eventjes geen presses meer.. en merk dat ik minder last krijg. Heb ze voorheen niet veel getraind, omdat ik er geen ruk aan vind :o dus ze zullen wel aardig achterlopen waardoor ze niet goed mee kunnen komen met de andere oefeningen.

You do :) :kiss:

Ja dat je lekker kunt zeuren dat weten we idd ;)

Rob is weer goed wakker :roflol:
Avondtrainingen zeker deze week :D

Terug
Naar boven