Fitness Seller

HillR's trainingslog

Teveel presswerk gedaan denk ik waardoor ze overbelast zijn geraakt. Doe nu al eventjes geen presses meer.. en merk dat ik minder last krijg. Heb ze voorheen niet veel getraind, omdat ik er geen ruk aan vind :o dus ze zullen wel aardig achterlopen waardoor ze niet goed mee kunnen komen met de andere oefeningen.
herkenbaar...
fijn dat het mindert en succes met herwinnen van je motivatie, komt vast goed.

wat heb je al met de rehab oefeningen gedaan die ik je als tip meegaf

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.845
wat heb je al met de rehab oefeningen gedaan die ik je als tip meegaf

Facepulls doe ik, en de reversed fly, aangezien ik geen band heb om het mee te doen. Leek me wel goed alternatief.. :D Merk echt al verbetering..

Wil overigens eerst m'n schouders wat bij laten komen voor ik weer presses ga doen!

Hallo? :)

• #1.847
Hallo vriendjes en vriendinnetjes :o

Gisteren maar weer even geprobeerd mijn motivatie te herpakken.. :rolleyes: what a succes.

LOWERBODY

Front squat
1x10x20
1x10x25
1x10x30

Goodmornings
1x10x20
1x10x22,5
1x10x25

Legextensions ss Lying legcurl
1x8x30 / 1x8x10
1x8x35 / 1x8x15
1x8x40 / 1x8x15

Lower back machine
1x10x25
2x10x30

Heb een beetje moeite met alles lately. Tijdens de trainingen weinig energie, hoofdpijn en misselijk. Moest gisteren ook steeds weer slikken :rolleyes: maakt het trainen er niet leuker op. Maar ik moet maar even doorzetten.. zal vanzelf wel weer voorbij gaan.

Water drinken is ook echt een issue, als ik meer dan een liter drink ben ik echt misselijk. M'n hoofdpijn komt af en aan.. maar blijft overdag vaak wel weg. Het is vooral bij inspanning aanwezig.

Ik gok er op dat het een beetje oververmoeid zijn is. Naast het trainen en werk, ondanks dat ik probeer genoeg rust te pakken, behoorlijk druk. Zal vanaf nu echt wat meer rust gaan pakken.

Vanavond upperbody!

De adertjes op mijn schouders zijn wel lekker zichtbaar.. dus dat is dan wel weer een pluspunt. :D

zwanger? :trollface:

al deload gedaan? volgens mij wel toch?

Desalniettemin een redelijke treen toch?
Optijd naar bed.

Ook vaak s'morgens misselijk? :rolleyes:

• #1.851
zwanger? :trollface:

al deload gedaan? volgens mij wel toch?

:roflol:

Ik heb complete rust genomen en ook rustig aan gedaan met m'n trainingen enz. Ik ben gewoon een mietje.

Desalniettemin een redelijke treen toch?
Optijd naar bed.

Ja true, had alleen wel wat meer oefeningen willen doen.. maar m'n hoofd knalde echt uit elkaar. Voelde niet echt alsof ik alles er uit had gehaald.

Ja, probeer toch wel minimaal 7 uren slaap te pakken per nacht!

Heb een beetje moeite met alles lately. Tijdens de trainingen weinig energie, hoofdpijn en misselijk. Moest gisteren ook steeds weer slikken :rolleyes: maakt het trainen er niet leuker op. Maar ik moet maar even doorzetten.. zal vanzelf wel weer voorbij gaan.

Water drinken is ook echt een issue, als ik meer dan een liter drink ben ik echt misselijk. M'n hoofdpijn komt af en aan.. maar blijft overdag vaak wel weg. Het is vooral bij inspanning aanwezig.

Ik gok er op dat het een beetje oververmoeid zijn is. Naast het trainen en werk, ondanks dat ik probeer genoeg rust te pakken, behoorlijk druk. Zal vanaf nu echt wat meer rust gaan pakken.

Vanavond upperbody!

De adertjes op mijn schouders zijn wel lekker zichtbaar.. dus dat is dan wel weer een pluspunt. :D

punnie kan zich ook nooit inhouden he !

Ook al vallen de trains voor je gevoel tegen (je gaat nog steeds elke train tot het bittere eind), je Progress is nog steeds niet mis lekker ding! Komende weken gaan we er weer even hard aan trekken en nog meer rust pakken! :kiss: :kiss:

Ook al vallen de trains voor je gevoel tegen (je gaat nog steeds elke train tot het bittere eind), je Progress is nog steeds niet mis lekker ding! Komende weken gaan we er weer even hard aan trekken en nog meer rust pakken! :kiss: :kiss:

aan wat precies?

• #1.856
Ook vaak s'morgens misselijk? :rolleyes:

:roflol: Nee.. Het is vrijwel altijd eind van de ochtend, ik link het aan het drinken van water.. dan heb ik zo'n anderhalve liter water op..

Opvoeren naar 8 uur per nacht. Genoeg rust is belangrijk
wanneer je zwanger bent

Ja, true. Sliep gisteren rond 9u al.. wekker stond op 5 uur en ik werd 6 uur wakker. Heb geen wekker gehoord :rolleyes:

Moet wel zeggen dat ik slecht slaap, veel nachtmerries en veel wakker.

Oh.. ik ben niet zwanger :mad:

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

punnie kan zich ook nooit inhouden he !

Gelukkig niet.. :eyebrow:

:heart: Yeah.. onze progressie gaat lekker.. we moeten er maar even doorheen heh.. :o

Overtraining ;) Ik zei het ... cutten & trainen, het is een dun lijntje tussen goed herstellen en overtraining

Moet wel zeggen dat ik slecht slaap, veel nachtmerries en veel wakker.
Slaap je met sokken aan en/of veel kleding? Meeste mensen doen dat nu het wat kouder wordt. En zodra mijn vriendin dr sokken (perongeluk) aanhoudt kan ze er de donder op zeggen dat ze nachtmerries krijgt. Of als ze te warm gekleed is

oei oververmoeid klinkt niet goed...
ff dagje extra rust nemen?

Terug
Naar boven