MuscleMeat

HillR's trainingslog

Slaap je met sokken aan en/of veel kleding? Meeste mensen doen dat nu het wat kouder wordt. En zodra mijn vriendin dr sokken (perongeluk) aanhoudt kan ze er de donder op zeggen dat ze nachtmerries krijgt. Of als ze te warm gekleed is

:roflol:

Wie vergeet er nou haar sokken uit te trekken :D

Verkapte slaap jij naakt vraag :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
Zit je stiekem van Pun's tren te snoepen??:rolleyes:

Haha.. je zou het bijna gaan denken he :rolleyes:

Overtraining ;) Ik zei het ... cutten & trainen, het is een dun lijntje tussen goed herstellen en overtraining

Yeah.. je hebt gelijk Robke.. Maarja.. Hoe doen anderen dat dan? Ik zit de hele dag op kantoor, 40u per week.. doe ik niets.. dan moet je toch wel gewoon vier keer per week kunnen trainen zonder dat je lichaam het al binnen een maand opgeeft.. :rolleyes:

Slaap je met sokken aan en/of veel kleding? Meeste mensen doen dat nu het wat kouder wordt. En zodra mijn vriendin dr sokken (perongeluk) aanhoudt kan ze er de donder op zeggen dat ze nachtmerries krijgt. Of als ze te warm gekleed is

Je zou dus zeggen dat het verband zou kunnen houden met warmte? Ik heb het laatste tijd wel bloody hot in de nacht. Ook zulk iets raars.

oei oververmoeid klinkt niet goed...
ff dagje extra rust nemen?

Ik ga deze week drie keer trainen. 1x Upperbody, 1x lowerbody en 1x fullbody. Gewoon kijken wat lukt en kan. Heb vorige week ook maar één keer getraind.. :( ik wil niet nog meer rusten.

Maar ik ga wel proberen aan te voelen wat wel en niet kan.

Muh, balen dat het even niet zo lekker gaat de laatste dagen.. Dat maakt het trainen er inderdaad niet leuker op. Snap dat wat meer rust pakken je niet aanstaat, wil daar zelf ook nooit aan. Het zou uiteindelijk je trainingen wel goed doen, en je toestand omtrent je lichaam al helemaal. Tsja, ik blijf het zeggen, dat gedoe met verstand en gevoel..

En dan die adertjes op je schouders, tsja, dat motiveert vervolgens alleen maar om alsnog zo hard mogelijk door te knallen :D

En anders.. Toch even korte tijd even wat hoger in koolhydraten gaan zitten?

Anyhow, kop op, komt wel weer goed :).

• #1.865
Nou duifjes! Vanavond getrend!

UPPERBODY

BOR
1x20x20 opwarmen
1x8x30
1x8x35
1x8x40

Lat pull down
1x10x20
1x10x25
1x8x30

Front raises SS Lateral raises

3x8x4 / 3x8x4

Pfff killing

Facepulls
3x10x12,5

Cable flyes
3x10x5

DB curl SS Cable push down
1x8x6 / 1x8x10
1x8x7 / 1x12x5
1x4x8 ; 1x4x7 / 1x10x5

Was van plan benchdips te doen, maar na 4 herhalingen deed het teveel pijn in schouder, dus maar overgestapt op pushdown.

Cable crunch
1x15x12,5
1x12x17,5
1x10x22,5

Lekkere train! Was overall wel aardig tevreden!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat bicep :heart:
Lekkere train babe!

lekkere bicep heur!
smalle taille ook. mooi!

goed bezig die bicep groeit goed.

Da's een beste bicep ^^

wow die bicep is bijna net zo dik als je tet!!

Nice die biceps! :)

Mooie biceps hoor.

Toch nog beetje tet*en.

Goeie bor :o

Front raise ss lateral raise is een killer superset he :D

Goeie armen, hoeveel meten ze nu?

Lekkere biceps and waist 2 tet*en ratio :D :wanker:

Yeah.. je hebt gelijk Robke.. Maarja.. Hoe doen anderen dat dan? Ik zit de hele dag op kantoor, 40u per week.. doe ik niets.. dan moet je toch wel gewoon vier keer per week kunnen trainen zonder dat je lichaam het al binnen een maand opgeeft.. :rolleyes:

Je traint meer dan 4 keer hoor ;) Je telt je wandelen er bv al niet bij. Plus je gaat met regelmaat de bloemetjes
eens buiten buiten zetten. Plus je doet HIIT. Ook intensief qua herstel. En je zit voor je eigen doen te laag
qua kcals dus. Of je doet te hard je best :)

Ik heb het in het begin van het jaar ook gehad. Te laag in kcals, HIIT in de morgen, KT in de avond en in
het weekend ook nog een steady state cardio. Heeft een maandje goed gegaan :p Toen niet meer slapen,
vaak wakker, hogere hartslag in de morgen, en poef, weg kracht. Heeft bij mij toch wel 2 maandjes
geduurd eigenlijk voordat ik terug op kracht was

Lekkere biceps hoor hillie!

• #1.879
Dat bicep :heart:
Lekkere train babe!

Dankje sexy!

lekkere bicep heur!
smalle taille ook. mooi!

Thanks Liek!

goed bezig die bicep groeit goed.

Dankjewel!

wow die bicep is bijna net zo dik als je tet!!

haha eg nie

of nouja, klein beetje dan
:roflol: nog even cutten en m'n biceps zijn groter :(

Toch nog beetje tet*en.

Goeie bor :o

Thanks!

Front raise ss lateral raise is een killer superset he :D

Goeie armen, hoeveel meten ze nu?

Ja.. pfff.. ging echt kapot! Ik verwacht nog hetzelfde als voorheen.. zal binnenkort weer even meten! Meet ik ze wel eens met pomp, op de foto is namelijk ook met pomp.

Lekkere biceps and waist 2 tet*en ratio :D :wanker:

:D

Je traint meer dan 4 keer hoor ;) Je telt je wandelen er bv al niet bij. Plus je gaat met regelmaat de bloemetjes
eens buiten buiten zetten. Plus je doet HIIT. Ook intensief qua herstel. En je zit voor je eigen doen te laag
qua kcals dus. Of je doet te hard je best :)

Ik heb het in het begin van het jaar ook gehad. Te laag in kcals, HIIT in de morgen, KT in de avond en in
het weekend ook nog een steady state cardio. Heeft een maandje goed gegaan :p Toen niet meer slapen,
vaak wakker, hogere hartslag in de morgen, en poef, weg kracht. Heeft bij mij toch wel 2 maandjes
geduurd eigenlijk voordat ik terug op kracht was

Thanks Rob. Nu je het zo uitlegt dan snap ik het wel.. Toch vind ik dat ik dat zou moeten kunnen. :o Maarja.. ik ben liever fit. Die hoofdpijn is echt killing en mijn kracht is ook p*ssy inderdaad. Probeer gewoon lekker m'n rust te pakken.. kunnen we vanzelf weer goed knallen! Ik wil gewoon zo graag eens in de buurt komen van mijn doel :rolleyes:

Goeie chest, f**k biceps! :$

Terug
Naar boven