XXL Nutrition

Hitman goes Las Vegas??

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag staan de benen op het programma en dan zal ik die gekke Hitman laten zien wat benen zijn:D

Als ik hoor hoe onze coach de benen laat trainen, weet ik dat er mij nog aardig wat te wachten staat.
Maar ik heb er zin.Er mag wel wat centimeters erbij qua omvang.
Gisteren de borsten getraind;
4 sets schuinbankdrukken
3 sets schuin dumbbell press
3 sets peck deck fly's
3 sets dippen (to faillure, alleen de pomp is zo groot dat al bij 6 herhalingen de falluire al inkickt:p)
Probeer altijd 10 reps te halen met bovenstaande oefeningen.
Spierpijn is nu nog te voelen:D
Daarna 3 oefeningen voor de biceps;
4 sets hammercurls
4 sets dumbbellcurls
4 sets larry scot curl met EZ stang.
Ik ga met bankdrukken nooit super zwaar.
1 of 2 reps herhalingen doen mij weinig. Ik gebruik liever zoveel gewicht dat ik met moeite 8 tot 10 reps kan halen.
Vandaag een rustdag, morgen heb ik schouders en triceps op de planning staan, maar daar kom ik nog wel op terug.

Oja mijn PWO shake ziet er touwens als volgt uit;
-80 gram (proshake van performance)
-70 gram vitargo
-10 gram creatine
-2 eetlepels kaneel ( verhoogt de insuline gevoeligheid)
Waarom Performance, nou omdat ik toevallig thuis heb staan:D
Het had ook net zo goed XXL of Nature's Best kunnen zijn.
Waar het mij om gaat bij een proteine is dat er voldoende en hooggedosserde aminozuren inzitten en dat de percentagen eiwitten op de 100 gram ook hoog is.

Als ik hoor hoe onze coach de benen laat trainen, weet ik dat er mij nog aardig wat te wachten staat.
Maar ik heb er zin.Er mag wel wat centimeters erbij qua omvang.
Gisteren de borsten getraind;
4 sets schuinbankdrukken
3 sets schuin dumbbell press
3 sets peck deck fly's
3 sets dippen (to faillure, alleen de pomp is zo groot dat al bij 6 herhalingen de falluire al inkickt:p)
Probeer altijd 10 reps te halen met bovenstaande oefeningen.
Spierpijn is nu nog te voelen:D
Daarna 3 oefeningen voor de biceps;
4 sets hammercurls
4 sets dumbbellcurls
4 sets larry scot curl met EZ stang.
Ik ga met bankdrukken nooit super zwaar.
1 of 2 reps herhalingen doen mij weinig. Ik gebruik liever zoveel gewicht dat ik met moeite 8 tot 10 reps kan halen.
Vandaag een rustdag, morgen heb ik schouders en triceps op de planning staan, maar daar kom ik nog wel op terug.

Oja mijn PWO shake ziet er touwens als volgt uit;
-80 gram (proshake van performance)
-70 gram vitargo
-10 gram creatine
-2 eetlepels kaneel ( verhoogt de insuline gevoeligheid)
Waarom Performance, nou omdat ik toevallig thuis heb staan:D
Het had ook net zo goed XXL of Nature's Best kunnen zijn.
Waar het mij om gaat bij een proteine is dat er voldoende en hooggedosserde aminozuren inzitten en dat de percentagen eiwitten op de 100 gram ook hoog is.

Ziet er best uit H. ;) Knallen maar man!

Hebben jullie dat ook wel eens.
Je hebt net een zware beentraining achter de rug, benen staan in vuur en vlam. Zit een goede pomp in, je bent helemaal op.
Alles wat je daarvoor hebt gegeten komt er bijna uit, maar je kan het nog net binnen houden.Maar nou komt het.
Je loopt naar de auto, althans dat probeer je en bij elke stap heb je het gevoel dat je door je knieen zakt:D
Zeker als je een trap afloopt. Reus en ik waren dan ook helemaal op.
Mooie van deze training vondt ik dat we niet eens absurd zwaar zijn gaan trainen, integendeel, het gewicht die we hebben gebruikt was voldoende om de oefeningen zeer geconcentreerd en correct uit te voeren.
Het begon al goed bij het squatten.
Diep. Hoe diep?Tot aan je enkels.
Geloof me maar na de 1e set voel je je bloed al door je benen heen stromen, want de pomp slaat er goed in.
Na een paar sets squat, gingen we door naar de hacksquat. Maar ipv de normale manier deden we het nu andersom. Ook weer diep. Voor de druppelvorming.
Gevolgd door leg extension en nog twee oefeningen voor de hamstrings.
Na de training was ik ook helemaal op. Met moeite kon ik nog mijn shake opdrinken.
En ik realiseer me dat dit nog een training was waarbij wij nog niet eens tot het uiterste gingen. Dus waarschijnlijk komt er nog wel eens een keer een training dat we niets meer kunnen binnenhouden :D

ja ik ken het hitman.. ik moet ervandaag bij anja ook weeer aangeloven(legday:D)

haha herkenbaar.

dan heb je net de leg curl gedaan en ga je van het toestel af en zak je gewoon door je benen... lekker :D

meestal moet ik als ik thuis kom toch wel een kwartiertje in de zetel gaan liggen met men poten omhoog :D

en ja misselijk zijn hoort erbij, leuk toch? :p

Hebben jullie dat ook wel eens.
Je hebt net een zware beentraining achter de rug, benen staan in vuur en vlam. Zit een goede pomp in, je bent helemaal op.
Alles wat je daarvoor hebt gegeten komt er bijna uit, maar je kan het nog net binnen houden.Maar nou komt het.
Je loopt naar de auto, althans dat probeer je en bij elke stap heb je het gevoel dat je door je knieen zakt:D
Zeker als je een trap afloopt. Reus en ik waren dan ook helemaal op.
Mooie van deze training vondt ik dat we niet eens absurd zwaar zijn gaan trainen, integendeel, het gewicht die we hebben gebruikt was voldoende om de oefeningen zeer geconcentreerd en correct uit te voeren.
Het begon al goed bij het squatten.
Diep. Hoe diep?Tot aan je enkels.
Geloof me maar na de 1e set voel je je bloed al door je benen heen stromen, want de pomp slaat er goed in.
Na een paar sets squat, gingen we door naar de hacksquat. Maar ipv de normale manier deden we het nu andersom. Ook weer diep. Voor de druppelvorming.
Gevolgd door leg extension en nog twee oefeningen voor de hamstrings.
Na de training was ik ook helemaal op. Met moeite kon ik nog mijn shake opdrinken.
En ik realiseer me dat dit nog een training was waarbij wij nog niet eens tot het uiterste gingen. Dus waarschijnlijk komt er nog wel eens een keer een training dat we niets meer kunnen binnenhouden :D

:janken:

het lekkerste is nog altijd de laatste oefening bij b2b de lekkere sTe trap

Na een spierpijn van 5 dagen gaan we vandaag de benen aanpakken.
Training zal uit de volgende oefeningen bestaan;
squatten
reverse hacksquat
legg extension
legg curl
seated calf raises
Eens kijken of we naar de training de sTe trap kunnen aflopen of dat we er afrollen:D

Vandaag eens gewogen en gewicht op dit moment 102,4kilo.
BF weet ik nog niet exact, zal morgen wel ff nameten, maar dit ligt wel nabij de 10%, misschien wel minder.
Ondanks ik nu in een off-periode zit, hebben we toch nog de nodige pondjes kunnen gainen. Geeft alleen maar hoop voor januari als we weer gaan knallen.
Nog maar 12,6 kilo erbij:D
Met 350gram havermout en een 2000kcal weightgainer shake verdeeld over de dag, tussen mijn maaltijden door moeten toch wel de nodige gains kunnen maken.
Ondanks het vele eten of beter gezegd vretuh kan ik toch mijn BF handhaven.
Ben benieuwd hoe het straks gaat.

Borst / biceps

Wederom een goede borst training icm biceps.
Pomp en kracht blijven er goed inzitten, mede dankzij de voeding.
Hoog in de carbs en proteine.
Dit merk je ook wel tijdens de trainingen, lekker zwaar trainen.
Omdat mijn armen eigenlijk nog een beetje achterlopen, zullen we straks hier meer aandacht moeten geven maar dit betekent ook de nodige aanpassingen in mijn borst en rug training. Anders blijft het verschil te groot.
Ben daarom ook heel benieuwd hoe mijn trainingschema er straks uit komt te zien.
Gewicht vandaag rond de 102,4 kilo, blijft dus stabiel.
Weet niet exact wat mijn BF% is, zal wel wat gestegen zijn, omdat we het lekkere eten niet hebben kunnen weerstaan.
Maar dat komt wel goed.
Anyway het zal niet makkelijk worden om de 115 kilo te halen.
Merk nou wel dat timing wel een belangrijk onderdeel wordt bij al dat vele eten. Ik porbeer ook geleidelijk mijn voeding op te hogen.
Voobeeld, zat ik voor een tijdje geleden op 100gr havermout, nu zit ik op 150gram. Ik ga nu per week ongeveer met 10gram verhogen, zodat ik over een maandje op 200gram zit.
En op trainingsdagen neem ik wel tot 3 keer 200gram.
Want elke dag 600gram havermout is ook niet vol te houden:p
Natuurlijk geldt dit ook mijn proteine inname, deze gaat ook geleidelijk hoog.
Zit nu tussen de 300 en 350gram proteine.
Vandaag maar op tijd naar bed, want morgenvroeg staat een zware beentraining op de planning.
Ik probeer wel om voor die tijd al 2 maatijden binnen te hebben, zodat ik genoeg power/energie heb om lekker te kunnen trainen.
Dus jongens ff geen fanmail, want ik ga zo lekker slapen:D:D

Laatst bewerkt:
Wederom een goede borst training icm biceps.
Pomp en kracht blijven er goed inzitten, mede dankzij de voeding.
Hoog in de carbs en proteine.
Dit merk je ook wel tijdens de trainingen, lekker zwaar trainen.
Omdat mijn armen eigenlijk nog een beetje achterlopen, zullen we straks hier meer aandacht moeten geven maar dit betekent ook de nodige aanpassingen in mijn borst en rug training. Anders blijft het verschil te groot.
Ben daarom ook heel benieuwd hoe mijn trainingschema er straks uit komt te zien.
Gewicht vandaag rond de 102,4 kilo, blijft dus stabiel.
Weet niet exact wat mijn BF% is, zal wel wat gestegen zijn, omdat we het lekkere eten niet hebben kunnen weerstaan.
Maar dat komt wel goed.
Anyway het zal niet makkelijk worden om de 115 kilo te halen.
Merk nou wel dat timing wel een belangrijk onderdeel wordt bij al dat vele eten. Ik porbeer ook geleidelijk mijn voeding op te hogen.
Voobeeld, zat ik voor een tijdje geleden op 100gr havermout, nu zit ik op 150gram. Ik ga nu per week ongeveer met 10gram verhogen, zodat ik over een maandje op 200gram zit.
En op trainingsdagen neem ik wel tot 3 keer 200gram.
Want elke dag 600gram havermout is ook niet vol te houden:p
Natuurlijk geldt dit ook mijn proteine inname, deze gaat ook geleidelijk hoog.
Zit nu tussen de 300 en 350gram proteine.
Vandaag maar op tijd naar bed, want morgenvroeg staat een zware beentraining op de planning.
Ik probeer wel om voor die tijd al 2 maatijden binnen te hebben, zodat ik genoeg power/energie heb om lekker te kunnen trainen.
Dus jongens ff geen fanmail, want ik ga zo lekker slapen:D:D

Ga maar lekker slapen lieverd! Morgen ochtend zal ik je weer afpijgeren met de benen:p

Vandaag hebben we goed getraind, morgen ochtend nog beter;)

Goed bezig kerel!

Keep up the good work !

Heel veel succes de komende tijd !

Ook namens mijn vrouw

Kiek das noe Deventah power !

*klopt hitman op de schouder*

* en daarna zichzelf *... :P

en komt daarna bij een echte gym trainen ? :D

Hitman ik zie alleen een avatar..

heb je ergens foto's staan van je voorgaande wedstrijden...???

Terug
Naar boven