MuscleMeat

Sticky Hoe begin ik aan een homegym? - de ultieme beginners sticky!

Kheb me net 250kg 50mm schijven en een olympische stang :) gekocht kostte me 150 euro bijelkaar en een verstelbare bankdruk stond bij het grofvuil een paar maanden geleden en hij is nog extreem stevig ook, kan er zelfs een squat rek van maken (die pijlers waar de halter op ligt kunnen erg ver omhoog :P ) en je kan ze omdraaien wardoor het een soort squat rek word :D.
Ik heb heel de zolder (80m2) tot me beschikking.

Kben nu al sterker...Ja echt vreemd ik kan meer thuis dan dat ik op de sportschool kan.

Ik behou ook me abbo voor de sportschool.

Is toch afhankelijk van wat je ermee wilt doen, als losse barbell is het natuurlijk geen probleem, hij is alleen wat lichter no problem.
Maar heb je bijvoorbeeld een powerrack dan past hij niet op de steunen dan is hij gewoon tekort.

Hmm, ik zal ze eens mailen. Bedankt voor je hulp! :thumbs:

sow bartje jij hebt aardig wat spul liggen en heeel veel ruimte. 60 vierkante meter is t*ring veel! dan kan je ook nog joggen in je kelder als opwarming denk:D

mooi man topic van het jaar vind ik :)

Godver geile werkplek heb je daar man, nog een paar toestellen en je kan je eigen gym beginnen voor die doekoes :P

ik vind zelf al dat ik een aardig plekje op de zolder heb ( squatrek/pulley/2 bankjes/stangen/pulley-spul/steunen/db's tot 28kg en 165 kg losse gewichten - maar qua ruimte sla jij alles - mooi hoor

Vette Home gym!!!! Je motiveert mensen man:P Wil ook wel zo voor me zelf beginnen :P Je hebt een perfecte gym man knallen met die zooi!!! Het is wel beter als iemand samen met je wil trainen dan word het echt vet!

cable cross gaat niet zwaar genoeg zijn voor lat pulldowns

Ik leg er altijd losse gewichten bij:P Gewoon in de gym dan krijg je heb tot 120 kilo.Maar ja ergens heb je wel gelijk hoor

Erg mooie ruimte heb je daar, kerel! Zelf ben ik nu ook aan het speuren naar een mooi powerrack voor weinig geld. Ben het zat dat de sportschool zo kort open is in de weekenden en dat hij soms gewoon meer dan een week dicht is vanwege vakantie ofzo.

Ik wil maximaal 700 euro uitgeven voor het complete plaatje (dus inclusief gewichten) en zoals het er nu uitziet gaat het nog lukken ook.

moet je eens bij fitness-seller kijken

powerrack ga je echt niet 2dehands vinden

heb er zelf ook een jaar op zitte wachten :)

moet je eens bij fitness-seller kijken

powerrack ga je echt niet 2dehands vinden

heb er zelf ook een jaar op zitte wachten :)

Bij fitness-seller had ik inderdaad een hele mooie aanbieding gezien, maar **** hey, dat was 900 euro alleen voor dat ding! Tuurlijk heb je dan een geweldige kwaliteit, maar van mij mag het allemaal best een beetje aftands eruit zien. IJzer = IJzer.

ik heb op dit moment aardig wat 30mm schijven en een 30mm stang
ik wil nu een nieuwe stang kopen en heb er 1 gevonden die belastbaar is tot 200 kilo ( reden : ik zoek een langere )

nu gaan die van 50mm een stuk hoger maar dan zit ik weer met die 30mm schijven
zou die van 200 kg belastbaar lang genoeg meegaan of nu beter goed investeren ?

Heey!

Ik ga ook beginnen aan een homegym, ben de afleiding zat! Ben alleen maar aan het praten -.- Plus de kosten zijn niet normaal! Ik reken zo ik wil nog wel 40 jaar er goed uit zien... 50 euro per maand x12 x freaking 40! doe mij maar de homegym:P Heb alleen een vraagje ik zat te denken aan dit

Fitnessapparatuur Dunlop squat tower - 129,00EUR

Als ik hier nou de benodigdheden voor benchpress bij koop heb ik een soort van power rack, als ik de achterkant verzwaar.... toch?

Dat is dus mijn vraag, kan deze stand een powerrack vervangen.. Ik kan geen goedkoop powerrack vinden -.-

Greetz

Terug
Naar boven