XXL Nutrition

Hoe duur is jouw sportschool

19,90 per maand (als je een jaar doet)

of

25,00 per maand (opzegbaar per maand)

29,95 per maand (onbeperkt), inclusief groepslessen, begeleiding, sauna, zonnebank, fruit van de zaak.
En je mag trainen op alle 6 de locaties, pasje is overal geldig. 3 hele grote gyms met ruim krachthonk, 3 wat kleinere.

65 euro voor 3 maanden en hebben ze eigenlijk wel alles.

Sommige machines zijn wel aan wat onderhoud toe (hamstring curls, standing calf raises), maar de meeste zijn ok.

Keiheuvel GT in Balen

9:00am - 1:00 am monday - saturday
9:00am - 6:00 pm sunday

Laatst bewerkt:
better bodies kiel
36 euro per maand

dumbbells tot 60kg, 2 squatrecks, veel plateloaded machines
enkel overdruk op maandagavond :(

ik betaal niks :) en kan elke dag van 8 tot 22.00 trainen en in de weekenden van 10-17.00

30eu/pm

Ok, nice, succes alvast. 60 euro p.m. is wel heel duur ;o Hoop dat je wel waar kreeg voor je geld dan.

Jaja, was wel een goede beginner sportschool, onbeperkt fitness, sauna etc. maar dumbbells tot 26kg daar zit ik op dus is het tijd om te vertrekken

35eu p/m

homegym baby, wanneer ik wil mijn regels alles.

47 euro per maand ofwel 32 per maand met jaarabonnement, maar nu overgegaan op homegym

27 per maand

20e per maand, daluren abo.Tot 1600 naar binnen

van 27,50 nu naar 20 eu.. studenten tarieven ;)

vrij oldskool gym met veel 70's en 80's apparatuur. duitse en sovjet apparatuur hier en dan, barbells enz..
enige minpuntje is dat de ruimte wat kleiner is maar daar ben ik al aan gewend ;)

52 euro, wel prijzig maar alles is aanwezig

van 27,50 nu naar 20 eu.. studenten tarieven ;)

vrij oldskool gym met veel 70's en 80's apparatuur. duitse en sovjet apparatuur hier en dan, barbells enz..
enige minpuntje is dat de ruimte wat kleiner is maar daar ben ik al aan gewend ;)
Oldschool gyms hebben een bepaalde uitstraling die het maakt dat je keihard wil trainen. Een kleine ruimte draagt alleen maar bij aan dit effect.

Ik betaal zelf ook rond de 20E per maand.

17e - ongelimiteerd, alles aanwezig, dumbbells tot en met 40

29,95 per maand! onbeperkt trainen inclusief groepslessen

17,50
dumbbells tot 52kg dacht ik, beetje oldskool/amerikaanse uitstraling, oude apparatuur van de 80s ook en veel plateloaded. 3 bench presses, 1 squatrack :) kan er alles doen

Terug
Naar boven