MuscleMeat

Hoe groot de brede jongens echt zijn

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Normaal zie je op tv/foto's/filmpjes op internet wel brede gasten, maar is het vaak moeilijk in te schatten hoe breed ze nou echt zijn.

Neem bijvoorbeeld deze kerel (Andrew "Test" Martin):

andrewmartin.jpg

Je ziet wel dat hij breed is, maar het is lastig in te schatten hoe breed hij nou precies is. Totdat ik deze foto tegen kwam:

6f4x0fs.jpg

Natuurlijk staat hij wel iets dichter bij de camera dan de andere persoon, maar damn, wat een dikte en breedte vergeleken met de normale persoon :D

Dude!!! Owned :roflol:

Heb mij dat ook al afgevraagd ...
Soms zie je dan wel foto's van bv Jay langs een fan maar dat zijn dan ook wel vaak de wat 'bredere' mensen.

Hier naast een 'normale' mens, dan valt het eens zo hard op wat een buffels het wel zijn :p
Volgens mij is die samen met de persoon langs hem nog steeds smaller :D

ye huge contrast :D
die kerel waarmee vergeleken wordt is wel ma nen smalle :p

Whehe.. respect voor die gast in dat witte shirt :D Ik zou em toch wel schijten als zo'n beer op me af komt lopen met zo'n kop :D

• Topic Starter Topic Starter
dit is dan wel een mega ecto...

strakke gast , die met het witte T-shirt......:rolleyes:

Is die foto trouwens wel echt?
Die gast kijkt de andere kant op, en die gast achter hem ook.
Plus zijn hoofd is ook 2x zo groot??
Hij is natuurlijk wel een grote kerel, maar relatief laag BF en toch zo groot. Dan weegt ie minimaal 160 kg.

Hij is natuurlijk wel een grote kerel, maar relatief laag BF en toch zo groot. Dan weegt ie minimaal 160 kg.

maar dta ventje links in beeld kijkt hem wel recht aan

maar die kerel is gewoon super skinni ecto dat is ghet verschil

re:

Je haalt de woorden uit mijn mond... Die foto is zo fake als de t**ten van Pamela Anderson....

die gast is 15 ofzo en is zo skinny als het maar zijn kan en die grote gast staat ook dichterbij.

je moet eigelijk een foto hebben dat ze naast elkaar staan.

test is een brutal beast :)

Lijken allemaal wel kinderen op de achtergrond.

• Topic Starter Topic Starter
Foto is echt, gozer is een ex WWE-worstelaar, deze foto komt van hun website, en het is ook op film. Tuurlijk is de persoon in het witte t-shirt niet breed, maar Test is echt wel een flinke kerel. Test is 2.04m en rond de 140kg ;)

sjiek om te zien :D

t*ring zeg , en dat naturel

Terug
Naar boven