AndroidHealthClinic

Hoe groot de brede jongens echt zijn

Foto's nemen is ook een vak

Euhm jawel hij is wel pro , staat op zn site:)

denk dat ie nog wel slag kleiner is als mr o 's

:thumbup: maybee moet je dat Lee priest eens vragen?

:D

kijk dit bv

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto is ook een beetje vertekenend. Sean Allan staat dichter bij de lens en op zo een manier dat zijn armen (23,5inch) er op zijn grootst uitzien en Coleman (24inch) staat verder weg en zijn positie lijkt minder indrukwekkend doordat je hem zo dan van de voorkant ziet. Plus Sean Allan is hier denk ik zo in off-seasonshape en als het op wedstrijdshape aankomt wint Ronnie het in overall mass van deze jongen. Allebei met 130 kilo staan ze op het podium en dan kickt Ronnie zijn ass.

Foto is ook een beetje vertekenend. Sean Allan staat dichter bij de lens en op zo een manier dat zijn armen (23,5inch) er op zijn grootst uitzien en Coleman (24inch) staat verder weg en zijn positie lijkt minder indrukwekkend doordat je hem zo dan van de voorkant ziet. Plus Sean Allan is hier denk ik zo in off-seasonshape en als het op wedstrijdshape aankomt wint Ronnie het in overall mass van deze jongen. Allebei met 130 kilo staan ze op het podium en dan kickt Ronnie zijn ass.

jesus, 24 inch freaking 60 cm ofzo :eek:

Die kerel is wel lang wat het er wel indrukwekkender uit laat zien vind ik.

Haha ja dat is zo ongeveer 60 cm. Eigenlijk zou je ze naast elkaar moeten zien, dan zul je zien dat Ronnie op zijn kortere frama natuurlijk voller is, wat niet wegneemt dat Sean Allan niet indrukwekkend is.

Die sean allen is op het podium naast andere pro's niet indrukwekkend hoor.

Terug
Naar boven