Fitness Seller

Hoe krijg je kwark binnen

kwark met tonijn! OMG hoe vies wil je het hebben:D
Kwark met annanas en schepje whey is beter :)

nie zo mauwen gwn puur eten....
ik lust da nieee.... :treuren:
wat is er trwns met die ananas is dat zo goed voor je ?

500 gram kwark + 1 banaan, in stukjes gesneden + een appel in stukjes gesneden + een half handje rozijnen + een klein beetje siroop en een hand muesli.

Ik lees hier dat mannen 2 scheppen proteinepoeder in hun kwark draaien?? :eek:
Ik bedoel; WTF, een bak kwark telt 55 gr eiwitten!!
Hoe kun je daar nog proteinen aan toe willen voegen?!

Uitleggen die handel :D

Ik lees hier dat mannen 2 scheppen proteinepoeder in hun kwark draaien?? :eek:
Ik bedoel; WTF, een bak kwark telt 55 gr eiwitten!!
Hoe kun je daar nog proteinen aan toe willen voegen?!

Uitleggen die handel :D

Sommigen hier eten 300-400g eiwitten per dag. Hoe denk je dat ze die hoeveelheden anders binnenkrijgen? Haha, nee dat kan evengoed wel zonder sups. Vinden ze gemakkelijk denk ik he.

Wat een genift allemaal over die kwark zeg. Als je het echt niet weg krijgt dan blender je 500gr gewoon met 500ml karnemelk en zuip je het in 10 seconden weg.

Gewoon eten mietjes.

Sommigen hier eten 300-400g eiwitten per dag. Hoe denk je dat ze die hoeveelheden anders binnenkrijgen? Haha, nee dat kan evengoed wel zonder sups. Vinden ze gemakkelijk denk ik he.

Nee, ik zit zelf ook op een 250+ gr/dag, en nu weet ik wel dat de maximumopname van het lichaam meer dan 35gr bedraagt en afhankelijk is van het moment,
maar bijna 100 gr eiwitten naar in eens naar binnen werken lijkt me vrij nutteloos.
Ik geloof niet dat we dat echt opnemen, denk dat die 55gr al een prestatie is.

Nee, ik zit zelf ook op een 250+ gr/dag, en nu weet ik wel dat de maximumopname van het lichaam meer dan 35gr bedraagt en afhankelijk is van het moment,
maar bijna 100 gr eiwitten naar in eens naar binnen werken lijkt me vrij nutteloos.
Ik geloof niet dat we dat echt opnemen, denk dat die 55gr al een prestatie is.

Maximumopname? Ja, die discussie is nu al zo vaak voorgebijgekomen.

Maar 55g eiwitten in 1x wegwerken is niet echt een bijzondere prestatie hoor.

Maximumopname? Ja, die discussie is nu al zo vaak voorgebijgekomen.

Maar 55g eiwitten in 1x wegwerken is niet echt een bijzondere prestatie hoor.

Bedoel ik ook niet, ik vreet een bak weg in minuten.

Wat ik bedoel is dat niemand toch 90 gr eiwitten gaat binnenwerken per maaltijd zoals meerdere zielen hier beweren, you digg ???

Ik eet volle platte kaas van de aldi met 9,8 g eiwit per 100g hierbij voeg ik wat Tropical en het is zo lekker. Kan ooit wel 1 kg eten met een bodyweight van 70 kg

Gewoon naar binnen werken, je begint na een poos ook meteen ander voedsel te vreten die je vroegah nog te goor vond. win-win dus alleen maar :P

Door het op te eten...nuff said....dat eeuwige gezeik over kwark....:rolleyes:

Net bezig met 2 de bak kwark 500g en ik krijg erg echt de t*fus van hoe goor dat spul kan zijn:(.
En ik kan al niet er zuiker door gaan poren want dan ben ik weer aant cheaten gezien ik in de cut zit:|.

Gewoon in de blender gooien met wat melk en eiwitpoeder. Is genoeg om de zure smaak te verhullen

Mietjes ! Gewoon oplepelen die handel en opsmullen . Gadverdamme ! Eten wat de pot schaft zei mijn vader en gelijk had die !

ongelooflijk wat een gemiet hier:roflol:

200 berichten over je kwark moet binnen krijgen :roflol: :roflol:

Blender, melk, kwark en opdrinken

Eet het sinds paar daagjes ook, gewoon puur.
Is te doen :o

Terug
Naar boven