Fitness Seller

Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar?

Ik denk dat de meesten hier juicen gelijk nen noob.
Als je kijkt nr de advanced cycles, dzn zie je 8 verschillende gear mooi op elkaar afgestemd waar lange esters vervolgd worden door korte esters, etc...er zit daar logica erachter, een strategie.

Als je kijkt nr de juice cycles hier, dan ist test only, test en tren, dan deca erbij vr massa of mast erbij vr cutkuur. Meestal vr 12 weekjes en thats it.

Kennis van die mannen staat gewoon een veel eind verder dan kennis hier op dbb.

Weiig kennis is denk ik 1 van de redenen.
Het overgrote merendeel van de AAS-cycles die ik heb gezien van wedstrijdatleten richting een wedstrijd zijn full-r*tard, dat is het, hier in NL, iig. absoluut niet.

'kennis'

beetje experimenteren en niet vergeten meer=beter zolang je niet spontaan deaud gaat van de bijwerkingen en f**k je gezondheid :thumb:

Als je ziet naar de kennis van evan centopani wat betreft zn voeding, die staat mijlenver ver op de kennis van dbb.
Je kan je maar enkel inbeelden hoe het zit met hun aas kennis.

Hun dieetkennis wordt overal verspreid. Aaskennis is nergens te lezen.

Als je ziet naar de kennis van evan centopani wat betreft zn voeding, die staat mijlenver ver op de kennis van dbb.
Je kan je maar enkel inbeelden hoe het zit met hun aas kennis.

Hun dieetkennis wordt overal verspreid. Aaskennis is nergens te lezen.

:roflol: ok

• Like
Waarderingen: GruX
Het overgrote merendeel van de AAS-cycles die ik heb gezien van wedstrijdatleten richting een wedstrijd zijn full-r*tard, dat is het, hier in NL, iig. absoluut niet.
Gevaarlijk? Maar is dat niet noodzakelijk als je ambitieus bent?

OT
Groot gelijk dat hun beste foto's online zetten, hun lichaam is hun marketing waar ze reclame mee maken voor de producten en merken die ze verkopen. Optimaal licht en beetje fotoshop hoort daar gewoon bij.
Wie gaat er nu een slechte foto online zetten? En ook nog eens daarmee producten proberen te verkopen?

Dit. Genen zijn ontzettend belangrijk. By far de grootste determinant.
Ben je hier srs?

http://www.bodybuilding.com/contest_media/1075/630/d/1995_arnold_classic_review_b1216139758.jpg

Weeks 1-10
ephedrine
aspirin
clenbuterol
valium
captagon-- scheduled 1 drug in the US, meaning no legitimate medical use-- it is an amphetamine-type stimulant--
cytomel

Weeks 1-5
500mg daily of test enanthate
152mg daily of parabolan
150mg daily of dianabol
150mg daily of halotestin
20 IU daily of HGH
20 IU daily of Insulin

Weeks 6-8
300mg daily of masteron
152mg daily of parabolan
250mg daily of winstrol tabs
150mg daily of halotestin
50mg daily of winstrol inj
24 IU daily of HGH

Weeks 9-10
200mg daily of masteron
100mg daily of winny inj
200mg daily of halotestin
400mg daily of winny tabs
24 IU daily of HGH
Insulin daily
IGF-1 daily

Days 1-3 leading up to show
aldactone, lasix

Wat moet ik zien als full r*tard?
Nu hebben dat soort kuren wel de tendens om heel hoog gedoseerd te zijn, maar waar ik me vooral aan erger is het oneindige gekloot met switchen van AAS en doseringen (en de meest rare combinaties), het vaak volledig ontwijken van hCG, en de debiele toepassing van SERMs, AIs, dopamineagonisten en andere rotzooi weken voor aanvang van de wedstrijd.

Oh en en niet zo gek lang geleden iemand die van z'n 'topcoach' al 16 weken VOOR de wedstrijd iedere dag moest zetten omdat ie ALLEEN nog maar korte esters mocht gebruiken. What the f**k.

• Like
Waarderingen: Boca
Insertions + lengte.
Rest is kunstmatig te regelen
Vooral igf doet veel. Gh, slin en aas dr bij. There you have it. Dem gifted genetics

Terug
Naar boven