XXL Nutrition

Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar?

Ook dat is verre van een garantie. Ik heb inmiddels aardig wat contestpreps in m'n inbox gehad en ook besproken met enkele atleten die begeleid werden door (semi-)topcoaches, en ik kom echt meer dan eens de debielste shit tegen (heel vaak ook ontzettend onnodige shit). Vaak scoren hun atleten nog goed omdat ze uitzonderlijke genen hebben (topcoaches hebben de luxe dat ze daarop kunnen selecteren) of omdat ze full #yolo gaan met het AAS- en diureticagebruik.

Dat is omdat die topcoaches een beetje zijn blijven hangen in het verleden. En dan heb je de semi top coachen, zijn eigenlijk mensen die bij de top coach voor een jaar of 2 hebben gezeten, die gewoon klakkeloos de theorieen van de oude garde overnemen en snel geld willen verdienen. Alles kan je bij hun krijgen(voedingsschema, supplementen, enz..) en je kan zelfs met hen samen trainen voor minstens 50 Euro/uur als je een 20 beurtenkaart neemt. Je hebt dan begeleiders die kuren zonder test en je hebt er die kuren met 2.5 gram test en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Hcg word idd zeer weinig gebruikt en enkel in de , wat zij dan, nakuur noemen. Nu weet ik natuurlijk niet wat jij aan wedstrijdatleten aanraad?

Ah ja de contestpreps zijn altijd de leukste om te bekijken... Dan heb ik zoiets van hmmmm ......ik ga passen hahahaha

Flinke beurs is ook wel nodig als ik zo lees wat er nodig is om een flinke jongen te worden.

http://www.bodybuilding.com/contest_media/1075/630/d/1995_arnold_classic_review_b1216139758.jpg

Weeks 1-10
ephedrine
aspirin
clenbuterol
valium
captagon-- scheduled 1 drug in the US, meaning no legitimate medical use-- it is an amphetamine-type stimulant--
cytomel

Weeks 1-5
500mg daily of test enanthate
152mg daily of parabolan
150mg daily of dianabol
150mg daily of halotestin
20 IU daily of HGH
20 IU daily of Insulin

Weeks 6-8
300mg daily of masteron
152mg daily of parabolan
250mg daily of winstrol tabs
150mg daily of halotestin
50mg daily of winstrol inj
24 IU daily of HGH

Weeks 9-10
200mg daily of masteron
100mg daily of winny inj
200mg daily of halotestin
400mg daily of winny tabs
24 IU daily of HGH
Insulin daily
IGF-1 daily

Days 1-3 leading up to show
aldactone, lasix
400mg winny daily what the f**k.

Dan trek je pas strepen;)

Wat bepalen genetics dan zo sterk? (naast the obvious insertions en verhoudingen enzo) Hoeveel gear men kan overleven of ook echt wat voor en hoeveel resultaat men van een bepaalde dosis krijgt?
Inderdaad, je geeft het zelf al aan in principe.

Waar de aanhechtingen van de spieren zich bevinden, maar ook dus hoe makkelijk men gaint. De ene groeit al als ie kijkt naar een dumbbell, en de andere schiet voor geen meter op na maandenlang goed zwoegen en goed eten. De meeste studies geven vaak alleen gemiddelden van de groepen met de standaarddeviatie of standaardfout en niet de ruwe data of de volledige range van de mate waarmee men spiermassa/vetmassa aanzet/verliest, maar sommige researchers willen die nog weleens ter beschikking stellen als je ze mailt. Je hebt vaak geeneens een hele grote sample nodig om al wat outliers te vinden (degenen met kut, dan wel zeer goede genen). Ook als je maar met genoeg 'normale' mensen heb gewerkt valt het al vrij snel op hoeveel variatie er tussen de personen zit. That are the genes talking.

Daarbovenop komt dan bij degenen die kuren inderdaad ook de tolerantie voor bijwerkingen van AAS in verhouding met hoe ze erop reageren (dus hoe voor het individu de androgene : anabole ratio ligt om het maar zo te zeggen). Een combinatie van deze punten maakt de ultieme atleet in dit veld: aanhechtingen, makkelijk gainen, bijwerkingentolerantie en anabole reactie op de drugs die gebruikt worden.

Ironisch genoeg worden kundige voeding en training belangrijker naarmate je slechtere genen hebt.

Inderdaad, je geeft het zelf al aan in principe.

Waar de aanhechtingen van de spieren zich bevinden, maar ook dus hoe makkelijk men gaint. De ene groeit al als ie kijkt naar een dumbbell, en de andere schiet voor geen meter op na maandenlang goed zwoegen en goed eten. Daarbovenop komt dan bij degenen die kuren inderdaad ook de tolerantie voor bijwerkingen van AAS in verhouding met hoe ze erop reageren (dus hoe voor het individu de androgene : anabole ratio ligt om het maar zo te zeggen). Een combinatie van deze punten maakt de ultieme atleet in dit veld: aanhechtingen, makkelijk gainen, bijwerkingentolerantie en anabole reactie op de drugs die gebruikt worden.

Ironisch genoeg worden kundige voeding en training belangrijker naarmate je slechtere genen hebt.
Niets dat de tijd niet kan overwinnen dus :p

Dat is omdat die topcoaches een beetje zijn blijven hangen in het verleden. En dan heb je de semi top coachen, zijn eigenlijk mensen die bij de top coach voor een jaar of 2 hebben gezeten, die gewoon klakkeloos de theorieen van de oude garde overnemen en snel geld willen verdienen. Alles kan je bij hun krijgen(voedingsschema, supplementen, enz..) en je kan zelfs met hen samen trainen voor minstens 50 Euro/uur als je een 20 beurtenkaart neemt. Je hebt dan begeleiders die kuren zonder test en je hebt er die kuren met 2.5 gram test en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Hcg word idd zeer weinig gebruikt en enkel in de , wat zij dan, nakuur noemen. Nu weet ik natuurlijk niet wat jij aan wedstrijdatleten aanraad?

Ah ja de contestpreps zijn altijd de leukste om te bekijken... Dan heb ik zoiets van hmmmm ......ik ga passen hahahaha
Ik had dikgedrukte absoluut niet beter kunnen beschrijven.

Wat ik aan wedstrijdatleten aanraad is volledig afhankelijk van hun doel natuurlijk. Al begeleid ik al een jaar of wat niemand meer direct en blijft het bij wat consults die coaches bij mij doen.

Natty wel true natty niet.
Maar als je koffie drinkt voor het trainen ben je ook niet meer true natty.
Dan gebruik je namelijk bewust chemicalien drugs of bewerkte producten om een onnatuurlijke voorsprong te krijgen

't Is allemaal complex voor een simpele geest hé.
Maar ik maak graag van de gelegenheid nog eens gebruik om naar de definitie van true natural bodybuilding te verwijzen.

Helaas komt het heel vaak neer op genetics, dat is de 'oneerlijke' kant van BB...

Hoezo 'helaas' en 'oneerlijk'?
Het is toch normaal en net de bedoeling (van competities) dat mensen met het meeste talent (= beste genen), en dit door oefening optimaal weten te ontwikkelen, de top bereiken en geprezen worden.

Talent en doorzettingsvermogen zijn nu eenmaal de kwaliteiten waar mensen bewondering voor hebben.
Dit geldt niet alleen in de sport, maar ook bijvoorbeeld in muziek, dans, kunst, business, wetenschap, enz.

Je kan toch moeilijk verwachten dat mensen respect gaan hebben voor diegene die de meeste drugs in zijn lijf pompt.

't Is allemaal complex voor een simpele geest hé.
Maar ik maak graag van de gelegenheid nog eens gebruik om naar de definitie van true natural bodybuilding te verwijzen.

Hoezo 'helaas' en 'oneerlijk'?
Het is toch normaal en net de bedoeling (van competities) dat mensen met het meeste talent (= beste genen), en dit door oefening optimaal weten te ontwikkelen, de top bereiken en geprezen worden.

Talent en doorzettingsvermogen zijn nu eenmaal de kwaliteiten waar mensen bewondering voor hebben.
Dit geldt niet alleen in de sport, maar ook bijvoorbeeld in muziek, dans, kunst, business, wetenschap, enz.

Je kan toch moeilijk verwachten dat mensen respect gaan hebben voor diegene die de meeste drugs in zijn lijf pompt.
Toch heb ik meer respect voor jou dan voor een genetic freak die dezelfde stats als jou zou hebben.

Inderdaad. Dat hij meer respect heeft voor jou dan voor een genetic freak die dezelfde stats als jou zou hebben bijvoorbeeld.

'Hoezo 'helaas' en 'oneerlijk'?

Je gooit weer alles door elkaar. Het enige wat mijn punt was is dat het bij BB in grote mate gaat over genen. Je kan alles perfect doen en toch nooit een bepaald niveau halen, zonder of met roids. En hoewel ik ook opkijk naar de toppers (van het klassieke BB wel te verstaan) kan ik best meer respect hebben voor iemand die er harder voor moest werken door minder aanleg te hebben, zelfs als die persoon ook gekuurd heeft. Verder ben je wel erg obsessief wat betreft BB en drugs. Drugs worden door allerlei groepen in de bevolking gebruikt, ook degene die je daar opnoemt.

• Like
Waarderingen: GruX
:roflol: is he a wizard?!

Terug
Naar boven