- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Ook dat is verre van een garantie. Ik heb inmiddels aardig wat contestpreps in m'n inbox gehad en ook besproken met enkele atleten die begeleid werden door (semi-)topcoaches, en ik kom echt meer dan eens de debielste shit tegen (heel vaak ook ontzettend onnodige shit). Vaak scoren hun atleten nog goed omdat ze uitzonderlijke genen hebben (topcoaches hebben de luxe dat ze daarop kunnen selecteren) of omdat ze full #yolo gaan met het AAS- en diureticagebruik.
Dat is omdat die topcoaches een beetje zijn blijven hangen in het verleden. En dan heb je de semi top coachen, zijn eigenlijk mensen die bij de top coach voor een jaar of 2 hebben gezeten, die gewoon klakkeloos de theorieen van de oude garde overnemen en snel geld willen verdienen. Alles kan je bij hun krijgen(voedingsschema, supplementen, enz..) en je kan zelfs met hen samen trainen voor minstens 50 Euro/uur als je een 20 beurtenkaart neemt. Je hebt dan begeleiders die kuren zonder test en je hebt er die kuren met 2.5 gram test en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Hcg word idd zeer weinig gebruikt en enkel in de , wat zij dan, nakuur noemen. Nu weet ik natuurlijk niet wat jij aan wedstrijdatleten aanraad?
Ah ja de contestpreps zijn altijd de leukste om te bekijken... Dan heb ik zoiets van hmmmm ......ik ga passen hahahaha

is he a wizard?!