MuscleMeat

hoelang duurde het voor dat je 100kg kon drukken?

Maar ach gewicht zegt ook nix,

je kan als je 60kilo drukt nog wel meer borst massa hebben als iemand die 100drukt,
ligt ook net aan de bouw van die gene

dj_phreak zei:
Meeste mensen hier zijn aan het opscheppen.
zo'n reactie snap ik nou niet. ik ga er gewoon van uit dat iemand op een dergelijke vraag eerlijk antwoord geeft. dat zou je ook van een ander willen....

ik ben niet naief, integendeel, ik weet hoeveel fakers en onzin er op internet te vinden is. maar zeg je dit nou om je eigen, of iemand anders prestatie, te prijzen? door maar een beeld op te roepen dat anderen hier tog niet te waarheid spreken...

zoutzak zei:
zo'n reactie snap ik nou niet. ik ga er gewoon van uit dat iemand op een dergelijke vraag eerlijk antwoord geeft. dat zou je ook van een ander willen....
Er stond een smilie achter, dus zou je aan kunnen nemen dat het niet compleet serieus was.

ik ben niet naief, integendeel, ik weet hoeveel fakers en onzin er op internet te vinden is. maar zeg je dit nou om je eigen, of iemand anders prestatie, te prijzen? door maar een beeld op te roepen dat anderen hier tog niet te waarheid spreken...
Nee. Ik zeg het omdat het hoogstvermoedelijk de waarheid is. Als ik mezelf op zou willen hemelen, dan zou ik nooit mensen vermelden die veel meer talent hebben dan ik -- maar dat doe ik wel.

!!BarmaN!! zei:
paar lui die konden ook maar rond de 70kg drukken

Wat is daar mis mee? Zelf druk ik ook iets rond dat gewicht overigens maar mijn pec ontwikkeling gaat als een malle en de ruimte ertussen is ook aanzienlijk klein. En het volume heeft ook zeker niet te klagen.

ik ben van mijzelf behoorlijk slap, dus ik druk op heb moment maar setjes van 8-10h met 40-45kg....

amaai allemaal extreem ik train nu een jaar en kan net 80 kg 4 maal en 90 kg 1 maal en idd je kan een meer volumeuse borst hebben en toch minder drukken ligt aan je bouw en de kwaliteit van de spier

Laatst bewerkt:
Ja ,100 kilogram binnen enkele maanden is te doen, voor een ervaren sporter dan, als je een half jaar goed traint moet je 100 4 maal kunnen maakt niet uit hoe je gebouwd bent ls je begint maar beginnen met 120 dat wil ik zien,voor iemand die nooit een gewicht heeft aangeraakt.

Is niet voor iedereen weg gelegd hoor om binnen een half jaar van goed trainen 4 keer 100 te drukken.

toen ik begon was ik 18 en was die 20 kilo stang echt heavy! Ik geloof dat het 2,5 jaar duurde voordat ik 3 x 100 kilo kon drukken. Daarna door vanalles en nogwat, nooit meer verder dan 90 gekomen. Toen een jaar helemaal niks en nu vanaf januari zit ik weer op de 100 1RM. Dus het schiet weer een beetje op.

ow ja ik weeg 75 kg en ben 1.80 met 8% vet
Ik wil niet veel zwaarder en groter worden maar wel sterker, sneller en een bere conditie. Functioneel moet het wezen.

Ik wil,ik wil ,waar een wil is is een weg ,en dat geld voor iedereen.

Mugje zei:
ik ben van mijzelf behoorlijk slap, dus ik druk op heb moment maar setjes van 8-10h met 40-45kg....

Ik druk zelf ook niet zoveel meer hoor, doe meestal 8 x 40, 8 x 45, 4-6x 50kg... Mijn 1 rm is trouwens 60 kg. (ben ook maar nog net 3 maanden bezig waarvan 7 weken met schema)

ach ja komt wel nou, als we maar groeien!!

Ik ben lang blijven hangen op 60 a 65 kg. Pas laatste 3 kwart jr ben ik flink vooruit gegaan, en heb onlangs 110 kg 1rm gedrukt. Dat was wel pas na iets meer dan n jaar hard trainen, daarvoor was ik minder consequent in het trainen, laat staan het eten, dan ga je ook niet vooruit.

Tja, bij mij duurde het 3 jaar voordat ik 100 kon drukken. Nou eenmaal niet mijn sterkste punt. Maar ja who cares......ik train voor massa en niet voor kracht

We zitten hier op internet, dus iedereen kan zeggen wat ie wil. Ik zeg niet dat iedereen er over liegt, maar er zijn een zeker enkele bij die overdrijven. En dan is er nog het verschil tussen natural trainen en degene die aan de bollen zitten. Een gebruiker zal nu eenmaal veeeeeeeeel sneller vooruit gaan dan een natural.

op zich zal een gebruiker - all things being equal - inderdaad veel sneller vooruit gaan. Maar aan de andere kant: niemand heeft roids nodig om 100 te kunnen drukken. Iedere normale man kan dat ook clean. Misschien dat het langer duurt als je 40 weegt, maar dan nog. :)

ik heb er 9 maanden over gedaan, in het begin drukte ik 60 (3 herhalingen :D )
ik kan het nu 1x

Het zal niet lang meer duren... Maar ik het vind het wel de minst belangrijke van de drie ;).

duurde 8 maanden :D

wel met verschillende schema's waarin ik dus ook wel is 3 x per week bankdrukte.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven