LucNijhuis
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo'n reactie snap ik nou niet. ik ga er gewoon van uit dat iemand op een dergelijke vraag eerlijk antwoord geeft. dat zou je ook van een ander willen....dj_phreak zei:
Er stond een smilie achter, dus zou je aan kunnen nemen dat het niet compleet serieus was.zoutzak zei:zo'n reactie snap ik nou niet. ik ga er gewoon van uit dat iemand op een dergelijke vraag eerlijk antwoord geeft. dat zou je ook van een ander willen....
Nee. Ik zeg het omdat het hoogstvermoedelijk de waarheid is. Als ik mezelf op zou willen hemelen, dan zou ik nooit mensen vermelden die veel meer talent hebben dan ik -- maar dat doe ik wel.ik ben niet naief, integendeel, ik weet hoeveel fakers en onzin er op internet te vinden is. maar zeg je dit nou om je eigen, of iemand anders prestatie, te prijzen? door maar een beeld op te roepen dat anderen hier tog niet te waarheid spreken...
!!BarmaN!! zei:
Mugje zei:ik ben van mijzelf behoorlijk slap, dus ik druk op heb moment maar setjes van 8-10h met 40-45kg....