- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het verbaast me toch wel dat 0 keer aan kop gaat. Wat ik me dan wel afvraag is de reden daarvoor: zijn jullie al shedded en hoeft het alleen nog bijgehouden te worden of vinden jullie een sixpack niet belangrijk en/of staan jullie ook wat hoger in vetpercentage?
Een sixpack krijg je niet door buik te trainen maar door laag in vet te staan.
deels waar. zeker moet de buik getraind worden. door laag in vetten ontstaat de ruimte ze te zien.. door ze trainen knallen ze dr uit!
Als je geen buikspieren hebt dan zie je ze ook niet.deels waar. zeker moet de buik getraind worden. door laag in vetten ontstaat de ruimte ze te zien.. door ze trainen knallen ze dr uit!
Ja precies!Ik doe ze 1 of 2x per week. Niet met het idee dat ik daar beter zichtbare abs door krijg maar om m'n squat en deadlift sterker te maken. Een six-pack maak je in de keuken.
Ja precies!
Ik doe wat voor de core strength... maar vind het ook ontzettend saaie oefeningen. Zie vanzelf wel als ik lager in vet sta wat er zichtbaar is, niet mijn belangrijkste punt; een 4pack is ook goed (of gewoon een strak buikje).
deels waar. zeker moet de buik getraind worden. door laag in vetten ontstaat de ruimte ze te zien.. door ze trainen knallen ze dr uit!
. Maar daar gaat dit topic niet over.