MuscleMeat

Hoevaak trainen jullie de buikspieren?

Peiling Peiling Hoeveel keer per week train jij je buikspieren met isolatie oefeningen?

• 0 keer

Stemmen: 52 32,1%
  • 1 keer

Stemmen: 40 24,7%
  • 2 keer

Stemmen: 36 22,2%
  • 3 keer

Stemmen: 16 9,9%
  • Meer dan 3 keer

Stemmen: 18 11,1%

• Totaal stemmers
    162
2x per week zo zwaar mogelijk 4x8.

train niet, maar vroeger deed ik ze gewoon even vaak als de rest. duh:rolleyes:

2x3setjes van 15-25 per week

• Topic Starter Topic Starter
0 keer gaat nog steeds ver aan kop, had ik niet verwacht eerlijk gezegd.

Ze zeggen dan dat je ze meepakt bij squat, maar volgens mij is dat dan een secundaire spier en krijgen je abs niet dezelfde prikkel als de andere spieren. Zoveel tijd kost het toch niet om ze goed aan te pakken?

train ze nooit heb er echt een hekel aan, maar ga het nu denk 1x per week doen. 3 van die apparaten. krijg laatste tijd last van onderrug wat wss komt omdat buik niet sterk genoeg is en de houding minder goed is.

**** apparaten, doe ze op een decline bench.

**** apparaten, doe ze op een decline bench.
zijn best chill, een is gewoon crunch net als plates achter je nek.
een is met 2 van die touwe die je vast meot pakke en crunch doen.
een is waar je je benen moet draaien voor zijkant. net zo goed lijkt mij

Ik las eens dat je buikspieren zijkant niet moet trainen omdat je ze 1 niet nodig hebt en 2 je taille breder word

BS of true story?

Okay dan ik juist niet. Heb best wel brede heupen volgens mij. En is dat 1ste punt ook waar, dat je ze niet gebruikt?

1 a 2 keer afhankelijk van of ze goed herstellen en hoe zwaar de vorige training was.

Ik las eens dat je buikspieren zijkant niet moet trainen omdat je ze 1 niet nodig hebt en 2 je taille breder word

BS of true story?
Obliques moet je trainen als je 'esthetic' wilt worden, vrouwen houden er ook van ;)

Wat gebeurt er dan als je obliques traint, je middel word dikker of niet?

Wat gebeurt er dan als je obliques traint, je middel word dikker of niet?

obliques.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zolang jij laag vet hebt en geen GH belly gaat dit niet erg veel dikte toevoegen, maar wel meer vorm.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is een GH belly?

@ Panzer: Om even je avatar erbij te betrekken: Zyzz trainde z'n obliques ook wel hoor, als je die buik van hem ziet. Strakke rand loopt daar.

zyzz+biceps.jpg

Het licht er ook maar net aan hoe groot je lats zijn, hoe breed je middel lijkt.

Laatst bewerkt:
heel heel soms als warming up ,maar we houden maar op 0, wat gh belly?

Haha thanks :D Dan zal ik er toch maar aan moeten geloven :o

Bijna elke training . Buikspieren zijn voor mij een beetje zoals kuiten . Ze groeien pas bij echt frequente belasting . Buiten dat recupereren ze snel . Ik doe wel verschillende oefeningen . Ik wissel af tussen pistols , decline sit-ups met extra gewicht , leg raises , ab rollers , planks ...

Ik heb wel veel buik gedaan, maar toch train ik ze te weinig.
Als je alleen een vel hebt. Zie je ze altijd.
Maar er is geen oefening zo zwaar als een 1RM full squat die je buik zo hard laat aan spannen.

Met TRX kan je ook hele zware doen.
TRX geeft je vrijheid.

Ademen. Leer omgaan met de kracht van je buikspieren en je diafragma.
Elke rep in je training span je je buik keihard aan wanneer je uitblaast en raast.

Terug
Naar boven