XXL Nutrition

Hoeveel euro geven jullie per maand aan voeding & supplementen uit?

Peiling Peiling Hoeveel geld geef jij uit aan voeding & supplementen?

• 0-200

Stemmen: 22 32,8%
  • 200-400

Stemmen: 23 34,3%
  • 400-600

Stemmen: 14 20,9%
  • 600-800

Stemmen: 5 7,5%
  • 800-1000

Stemmen: 1 1,5%
  • 1000+

Stemmen: 2 3,0%

• Totaal stemmers
    67
  • Topic Starter Topic Starter
Muscle meat is wel makkelijk.. Maar brocolli diepvries bij de lidl bijvoorbeeld is 1,75 ofzo per kg... heb je dus voor nog geen 4,50 al 2,5 kg.. zijn kleine dingen maar toch scheelt het wel.
Maar je MM bestellingen hakken er aardig in dan inderdaad. :o

Skyrr bij lidl is naturel 0,79 euro per 350 gram. Scheelt allicht ook al. Dan ben je per maand zo een 20 euro kwijt.. En de smaak van ARLA is niet echt te onderscheiden bij de naturel. Neem je de smaakjes van lidl dan scheelt het maar een euro of 3 a 4... Maar evengoed. Soms kan je wel inslaan op de echte skyrr als ze van die aanbiedingen van 0,99 hebben. :D

Probeer van kaas overigens eens de hele edammer van Aldi. Steeds een stuk eraf snijden en dan in folie in de la bewaren. Kan je prima een paar weken goed houden. Dat kan echt veel schelen...
Het zijn vaak kleine dingen... maar als je echt op aanbiedingen gaat letten kan je best veel besparen. :o

Ik snap het allemaal wel hoor. Ik hecht alleen veel waarde aan m'n voeding. Ik doe het liever zo gemakkelijk mogelijk en als ik het geld er voor heb, waarom niet.
Het bespaard natuurlijk wat maar zelfs dan gaat het om max ~40-50 euro. Samen met de rest telt het wel op maar dat vind ik de moeite niet waard.

De planning van besparen die ik heb zijn;

Dichterbij werk wonen (Ik krijg geen KM vergoeding)
Directe besparing: €250,- benzine minder. (Heb alleen woon/werk verkeer meegerekend in m'n vaste lasten)
Kosten m.b.t auto: €80 minder
Besparing: €330

Wat onnodige abonnementen opzeggen:
Besparen €30-50

Van functie wijzigen
Extra loon: €250-300 (netto)

Daarmee bespaar ik al €680 in de maand. Samen met de €300 die ik nu spaar kan ik dan €980 per maand sparen en nog steeds €300 per maand vrij uitgeven (Verzorging/Kleding/Onzin)

Franse magere kwark is fucking ranzig. Kots al als ik aan die smaak denk. Verder scheelt het net 15-16 euro per maand. Niet erg veel.
Kaas zelf schaven is een kostenbesparing maar kost me tijd om te schaven en moet ik weer gaan afwegen. 2 plakjes kaas op m'n brood tyfen is altijd 40 gram. Lekker makkelijk. Scheelt ook maar ~10 euro per maand.
De smaak en het gemak is me wel €25 per maand extra waard. Of het nou 440 of 415 is, veel maakt het niet uit.

Groente en fruit van alles.
Appels, bananen, kiwis, komkommer, paprika, ui, augurk, broccoli, spinazie, sperziebonen, watermeloen, tomaat, bessen, mandarijnen, wortels, druiven, mango, aubergine, courgette, mais, prei, radijs...
https://www.jumbo.com/rio-zoetstof-vloeibaar-300ml/157465FLS/
Voila, en uw kwark smaakt meer dan prima.

EAT FOR FUNCTION NOT FOR TASTE GODDAMNIT

• Topic Starter Topic Starter
EAT FOR FUNCTION NOT FOR TASTE GODDAMNIT

giphy.gif

Jullie barbaren!

Het is meer de structuur en nasmaak van franse magere kwark wat mij in de weg zit.
Skyr is net wat minder droog en plakkerig ofzo.
Dat is zeker die smerige konings kwark die je geprobeerd hebt? Gewoon kwark van AH zaanse boeven of LIDL kopen

Milbona kwark van lidl is het lekkerste onder de niet fancy merken imo

Ongeveer. Ik zal alles is optellen. 140 voor de verzekering waarvan ik 80€ terugkrijg. :)

Wat jullie in een maand uitgeven moet ik 2 maand voor werken.
Ik vind het knap. Ik zie voor mezelf wel de mogelijkheid om zo'n 250 euro per maand te besparen, maar het zoveel drukken dat ik een vergelijkbaar bedrag als jou kwijt ben (excl. de autokosten en hogere hypotheeklasten) zou ik niet kunnen.

Heb een vrij laag loon en kan toch nog een 600 a 700 euro de maand opzij zetten.
Af en toe eens wat minder als ik onverwachte kosten heb.

Terug
Naar boven