Fitness Seller

Hoeveel euro geven jullie per maand aan voeding & supplementen uit?

Hoeveel geld geef jij uit aan voeding & supplementen?

  • 0-200

    Stemmen: 22 32,8%
  • 200-400

    Stemmen: 23 34,3%
  • 400-600

    Stemmen: 14 20,9%
  • 600-800

    Stemmen: 5 7,5%
  • 800-1000

    Stemmen: 1 1,5%
  • 1000+

    Stemmen: 2 3,0%

  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

Sorry maar 600 euro en meer voor een één persoon aan eten is echt abnormaal... Ik zou investeren in een homegym en mijn voedingsschema zo plannen dat ik met max 40 euro per week rondkwam dat is easy..... Auto lease lijkt me inderdaad een prima alternatief.. Verder zou ik inderdaad niet de hele dag in mn blote kont door huis lopen en de verwarming uit laten desnoods dikke trui dragen... Je bent toch nog geen 80+er of afkomstig uit een tropisch klimaat zeker

Het gaat harder dan je denkt hoor.
Dit zijn m'n boodschappen van 19/01 t/m 11/02

gwXcYT8.png


Eind van de week nog een keer €100,- musclemeat dus komt dan uit op €439,-
De rest is zoals je ziet tussendoor supermarkt.

Ongepland eten;
6H905kZ.png

1x Uit eten geweest, verder wat flesjes wijn en af en toe even iets kleins.

439 + 95,09 = €534
 
Het gaat harder dan je denkt hoor.
Dit zijn m'n boodschappen van 19/01 t/m 11/02

gwXcYT8.png


Eind van de week nog een keer €100,- musclemeat dus komt dan uit op €439,-
De rest is zoals je ziet tussendoor supermarkt.

Ongepland eten;
6H905kZ.png

1x Uit eten geweest, verder wat flesjes wijn en af en toe even iets kleins.

439 + 95,09 = €534
Hoevaal kcal heb je nodig
 
Ik zou ook investeren in een tondeuse en een legerkapsel nemen
 
Het gaat harder dan je denkt hoor.
Dit zijn m'n boodschappen van 19/01 t/m 11/02
Soms is het ook gewoon zo dat voeding voor 1 persoon uiteindelijk relatief gezien duurder uitkomt.
Voor meer personen in 1 huishouden kan je toch imo makkelijker voordeliger inslaan...
Misschien heeft dat er bij jou ook mee te maken?

Of misschien omdat je bepaalde producten van een merk haalt... of gewoon aan sommige dingen "soort van gehecht" bent...
En ik denk zelf ook dat mensen soms uit gewoonte vaste dingen halen waar je dan weer even net niet op de prijs let omdat dat gewoon hetgene is wat je wil hebben.. zoiets?
 
Yeah als je bodybuilding volgens het boekje wil doen ben je denk ik sowieso wel veel meer geld kwijt, ik hoef niet zo zeer meer extra gainz en eet gewoon op of rond onderhoud.
 
Hoevaal kcal heb je nodig
Soms is het ook gewoon zo dat voeding voor 1 persoon uiteindelijk relatief gezien duurder uitkomt.
Voor meer personen in 1 huishouden kan je toch imo makkelijker voordeliger inslaan...
Misschien heeft dat er bij jou ook mee te maken?

Of misschien omdat je bepaalde producten van een merk haalt... of gewoon aan sommige dingen "soort van gehecht" bent...
En ik denk zelf ook dat mensen soms uit gewoonte vaste dingen halen waar je dan weer even net niet op de prijs let omdat dat gewoon hetgene is wat je wil hebben.. zoiets?

Dit is de musclemeat, dit is goed voor 2 weken;
4EiLF7A.png

Verder is het vooral;
2 Bestellingen Musclemeat - €200-300 per maand
5x 450ml Skyr per week (€28 per maand) (Jumbo)
1 Brood per week (€8 per maand) (Jumbo)
2 pakken gesneden kaas per week €24 per maand (Waepenaar Oud, Jumbo Huismerk)
Oats (Praktisch gratis) (Jumbo)
Groente/Fruit - €80 per maand (Bij de Aldi & Lidl. Goedkoper dan Jumbo/AH)
Alleen dit is al €440. Dan komt er af en toe een rondje boodschappen bij omdat ik zin in iets anders heb. Pasta, rijst e.d. komt er ook nog bij.

Valt qua voeding niet echt veel te besparen tenzij ik alleen maar oats kip en rijst ga eten.
Dat is het me ook niet waard. Groente/Fruit/Kruiden/Sausjes enzo zijn gewoon duur. Ik haal niet eens merkdingen. Pak altijd het goedkoopste m.u.v. de Skyr, franse magere kwark is fucking ranzig.

Ben verder wel al m'n uitgaves aan het loggen om wat meer te besparen.
Verder kan ik elke maand sparen dus is het ook niet zo dat ik mezelf in de schulden aan het werken ben.
Als het meevalt ga ik er aankomende maanden nog €500,- op vooruit qua salaris dus kan ik dan meteen weer ~250 per maand meer sparen.
 
Ik zie zo al een aantal dingen waar je enorm op kunt besparen:
-Overpriced Skyr vervangen voor huismerk magere kwark
-Voorgesneden kaas vervangen voor een kg blok huismerk kaas die je zelf moet schaven
-€80 aan fruit per maand? Wtf, eet jij dagelijks kiwi’s en lychees ofzo?
 
Ik woon op mezelf. 320€ hypotheek daar heb ik wel geluk mee. En ik heb geen auto scheelt ook alweer.
Maar dan blijft er 480 eu over voor gas & elektra, zorgverzekering, eten/drinken, internet, telefoon, BGHU?
 
Ik zie zo al een aantal dingen waar je enorm op kunt besparen:
-Overpriced Skyr vervangen voor huismerk magere kwark
-Voorgesneden kaas vervangen voor een kg blok huismerk kaas die je zelf moet schaven
-€80 aan fruit per maand? Wtf, eet jij dagelijks kiwi’s en lychees ofzo?

Franse magere kwark is fucking ranzig. Kots al als ik aan die smaak denk. Verder scheelt het net 15-16 euro per maand. Niet erg veel.
Kaas zelf schaven is een kostenbesparing maar kost me tijd om te schaven en moet ik weer gaan afwegen. 2 plakjes kaas op m'n brood tyfen is altijd 40 gram. Lekker makkelijk. Scheelt ook maar ~10 euro per maand.
De smaak en het gemak is me wel €25 per maand extra waard. Of het nou 440 of 415 is, veel maakt het niet uit.

Groente en fruit van alles.
Appels, bananen, kiwis, komkommer, paprika, ui, augurk, broccoli, spinazie, sperziebonen, watermeloen, tomaat, bessen, mandarijnen, wortels, druiven, mango, aubergine, courgette, mais, prei, radijs...
 
Ik zou nooit willen besparen op eten. Ik eet al vrij strict en dan wil ik in elk geval wel het lekkerste eten kiezen wat er binnen mijn schema te kiezen valt. En als dat duurder is zal me dat echt niks interesseren. Zo heeft iedereen zijn voorkeuren waarop hij/zij bespaart.
 
Franse magere kwark is fucking ranzig. Kots al als ik aan die smaak denk. Verder scheelt het net 15-16 euro per maand. Niet erg veel.
Kaas zelf schaven is een kostenbesparing maar kost me tijd om te schaven en moet ik weer gaan afwegen. 2 plakjes kaas op m'n brood tyfen is altijd 40 gram. Lekker makkelijk. Bespaard ook maar ~10 euro per maand.

En hier en daar ook nog eens 10 euro besparen. Kan opt eind van de maand een heel pak zijn.
 
Ik zou nooit willen besparen op eten. Ik eet al vrij strict en dan wil ik in elk geval wel het lekkerste eten kiezen wat er binnen mijn schema te kiezen valt. En als dat duurder is zal me dat echt niks interesseren. Zo heeft iedereen zijn voorkeuren waarop hij/zij bespaart.

Helemaal mee eens. Ik voeg liever ook wat dingen toe aan m'n maaltijd i.p.v. alleen kaal rijst met kip en broccoli te eten..
 
Helemaal mee eens. Ik voeg liever ook wat dingen toe aan m'n maaltijd i.p.v. alleen kaal rijst met kip en broccoli te eten..
Ik vind je 40 euro p/m voor de kapper alleen wel een beetje uit proportie.

:trollface:
 
Verder is het vooral;
2 Bestellingen Musclemeat - €200-300 per maand
5x 450ml Skyr per week (€28 per maand) (Jumbo)
1 Brood per week (€8 per maand) (Jumbo)
2 pakken gesneden kaas per week €24 per maand (Waepenaar Oud, Jumbo Huismerk)
Oats (Praktisch gratis) (Jumbo)
Groente/Fruit - €80 per maand (Bij de Aldi & Lidl. Goedkoper dan Jumbo/AH)
Alleen dit is al €440. Dan komt er af en toe een rondje boodschappen bij omdat ik zin in iets anders heb. Pasta, rijst e.d. komt er ook nog bij.
Muscle meat is wel makkelijk.. Maar brocolli diepvries bij de lidl bijvoorbeeld is 1,75 ofzo per kg... heb je dus voor nog geen 4,50 al 2,5 kg.. zijn kleine dingen maar toch scheelt het wel.
Maar je MM bestellingen hakken er aardig in dan inderdaad. :o

Skyrr bij lidl is naturel 0,79 euro per 350 gram. Scheelt allicht ook al. Dan ben je per maand zo een 20 euro kwijt.. En de smaak van ARLA is niet echt te onderscheiden bij de naturel. Neem je de smaakjes van lidl dan scheelt het maar een euro of 3 a 4... Maar evengoed. Soms kan je wel inslaan op de echte skyrr als ze van die aanbiedingen van 0,99 hebben. :D

Probeer van kaas overigens eens de hele edammer van Aldi. Steeds een stuk eraf snijden en dan in folie in de la bewaren. Kan je prima een paar weken goed houden. Dat kan echt veel schelen...
Het zijn vaak kleine dingen... maar als je echt op aanbiedingen gaat letten kan je best veel besparen. :o

Kruiden/Sausjes
Kruiden en saujes duur? Juist die zijn zo goedkoop... zakjes halen.. bij action / Xenos / de Turkse super / markt oid... Voor een paar centen kan je maanden vooruit..
Evenals sausjes. Bij Action vaak ook die kant en klare potten.. zou je die willen. Bij Xenos vaak net een paar weken voor de datum soms voor 0,25 euro... :roflol: Beetje inventief zijn werkt ook.. gezeefde tomaten met kruiden enzo..
Denk aan die goedkope sladressingzakjes bij aldi.. 10 voor 0,79 cent... kan je ook door je roerbak gooien.. dat soort dingen. :)

Overigens.. is het geen veroordeling hoor.. maar zijn gewoon wat tipjes enzo. Besparen op eten moet je vooral niet doen als het niet hoeft. :) Het is ook je eigen voorkeur (gemak enzo). Ik zou ook liever met veel smaak lekker eten als het budget er is hoor. :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven