- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ligt aan gewicht en porties
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt aan gewicht en porties
was nog in het gulden tijdperk....1950... 100 per maand haal ik echt niet. 50 per week ogv
maar echt niet zo lang geleden 

25 euro LUKT. En dan eet je prima gezond bovendien, dus als je geen bodybuild ambities hebt en slim bent met onbewerkte voeding kun je denk ik beter voor 25 euro eten dan voor meer qua gezondheidwas nog in het gulden tijdperk....maar echt niet zo lan geleden
![]()
Misschien zou je nog beter 3 a 4 euro extra uitgeven aan nog extra groenten maar het hoeft niet. Ik ben tevreden met 200 a 300gr groenten per dag..Nu wel ja...slim bent met onbewerkte voeding kun je denk ik beter voor 25 euro eten dan voor meer qua gezondheidMisschien zou je nog beter 3 a 4 euro extra uitgeven aan nog extra groenten maar het hoeft niet. Ik ben tevreden met 200 a 300gr groenten per dag..
zeker als je t hebt.Haha, nou ik houd mijn voeding bewust goedkoop)) Ik haat geld weggooien aan t*fus zooi.
Goedkoop en bewust voor je doelHaha, nou ik houd mijn voeding bewust goedkoop)) Ik haat geld weggooien aan t*fus zooi.
Of je gaat gewoon vegan
Laat de haat comments maar komen![]()
Origineel :')
Ik was nogal verbaasd over die lege koelkasten. Hierbij mijn koelkast en vrieskist. Die lades zitten vol met groenten; meeste fruit bewaar ik buiten de koelkast (bosvruchten in de vriezer). Heb laatste weken even wat minder 'cleane' dingen gekocht, zoals je in de vrieskist ziet. Qua macro's echter nog best goed en daarnaast fit ik het gewoon in mijn avondmaaltijd, die het meeste kcal van de dag bevat. Overige maaltijden is m.n. Musclemeat en 'bro-shit' (broccoli-kip-rijst, havermout, eieren, whey, kwark etc.) Die cordon bleus binnenkort eens proberen; ik zag ze bij de Lidl liggen en kreeg hier trek in. Ik heb denk ik in zeker 10 jaar geen cordon bleu meer op en koop bijna nooit dat soort 'shit', maar deze zijn qua macro's best goed (135 kcal / 100 gram en veel eiwitten) en bevatten bovendien enkel kip met kalkoen/kaas vulling, geen varkensvlees. Al het Musclemeat spul ligt eronder. Tegenwoordig beetje overgestapt van die 200 grams kipfiletstukjes naar de 2,5 kg zakken. Daarnaast heb ik ook (bij MM of Lidl) 200 grams kipfilet, onbereid en ongekruid. Zelf kruiden en preppen is v.w.b. de structuur en samenstelling (m.n. zout) toch beter, indien je tijd hebt hiervoor.
![]()
![]()
![]()
No hate.... maar das ook aardig aan de prijs..Of je gaat gewoon vegan

Valt wel mee hoor. Heb ook maar een studentenbudget.No hate.... maar das ook aardig aan de prijs..
Tenzij... bean lover![]()
Of je gaat gewoon vegan

Nu niet meer dan?Makkelijk...
Witte bonen in tomatensaus, gehakt, zo nu en dan wat eieren, t goedkoopste brood/roggebrood, ouderwetse pork met pot mosterd en karnemelk....
Hmmmm... studentenjaren![]()
nopeBedoel je niet 230 cals per 100g voor de cordon blue ?
https://fr.openfoodfacts.org/produit/20007447/cordon-bleu-culinea
nope.. ivm blablabla... je weet wel
. kan alleen de eieren nog hebben....Ik had het meer over budgetnope.. ivm blablabla... je weet wel. kan alleen de eieren nog hebben....

budget zat/zit ook in de bla bla bla...Ik had het meer over budget
Ik weet dat je de producten nu niet meer verdraagt (helaas), hopelijk ooit wel weer eens!
you know...