AndroidHealthClinic

Hoeveel euro geven jullie per maand aan voeding & supplementen uit?

Hoeveel geld geef jij uit aan voeding & supplementen?

  • 0-200

    Stemmen: 22 32,8%
  • 200-400

    Stemmen: 23 34,3%
  • 400-600

    Stemmen: 14 20,9%
  • 600-800

    Stemmen: 5 7,5%
  • 800-1000

    Stemmen: 1 1,5%
  • 1000+

    Stemmen: 2 3,0%

  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

Goedkoop en bewust voor je doel :) :thumb:
Yea,, ik heb gewoon echt het doel om op mijn 40e te vertrekken naar Zwitserland of een ander mooi berg gebied en te stoppen met werken :) In principe zou het nu al wel ''kunnen'' maar dat zou toch niet helemaal goed voelen.. Beetje het idee als of ik dan niets voor elkaar heb gekregen of zo:-)
 
Yea,, ik heb gewoon echt het doel om op mijn 40e te vertrekken naar Zwitserland of een ander mooi berg gebied en te stoppen met werken :) In principe zou het nu al wel ''kunnen'' maar dat zou toch niet helemaal goed voelen.. Beetje het idee als of ik dan niets voor elkaar heb gekregen of zo:-)

40 en rentenieren. Als je daar woont kom ik langs.
 
Yea,, ik heb gewoon echt het doel om op mijn 40e te vertrekken naar Zwitserland of een ander mooi berg gebied en te stoppen met werken :) In principe zou het nu al wel ''kunnen'' maar dat zou toch niet helemaal goed voelen.. Beetje het idee als of ik dan niets voor elkaar heb gekregen of zo:-)

mmmmm lederhosen.
 
Een casio loopt minstens zo nauwkeurig.
 
Dat is nu net niet waar, maar wat is de jaarlijkse afwijking van zo’n Rolex?
 
Dat is nu net niet waar, maar wat is de jaarlijkse afwijking van zo’n Rolex?
Jaarlijkse afwijking? +-2sec per dag mijn sub +-1sec en die ander +-0/1sec per 24 uur
 
Vroegah kon je gewoon 002 bellen voor de tijd.
Yea,, slaat ook nergens op die vragen van Steks….. Net als of iemand een goed horloge draagt om de tijd precies te kunnen zien...… Gaat om het stukje kwaliteit waardering voor kwaliteit en het knap stukje techniek dat achter een horloge schuil gaat. Niets mis met Casio maar niet vergelijkbaar met een horloge van 10k..
 
Yea,, ik heb gewoon echt het doel om op mijn 40e te vertrekken naar Zwitserland of een ander mooi berg gebied en te stoppen met werken :) In principe zou het nu al wel ''kunnen'' maar dat zou toch niet helemaal goed voelen.. Beetje het idee als of ik dan niets voor elkaar heb gekregen of zo:-)
Welke bank heb jij beroofd? :eek:
 
Back
Naar boven