- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraag me bij sommige hier wel af hoe de uitvoering er uit ziet....

Inderdaad want er zit zoveel verschil tussen goed en makkelijk uitvoeren. Als je de oefening zo uitvoert dat je zoveel mogelijk gewicht kan doen, voer je de oefening vaak verkeerd uit. Je gebruikt dan spieren die je niet moet gebruiken. Je moet puur de spieren (en de antagonisten van die spier) aanspannen die je bij die bepaalde oefening hoort te trainen. Als je bijvoorbeeld bij hammercurls met je hele lichaam gaat meebewegen kan je wel meer gewicht aan, maar op den duur ga je echt last van blessures of andere narigheden krijgen omdat je zo aan het roppen met die gewichten bent. Ten tweede bevordert dit de groei totaal niet.
Dus wees niet te trots om dat gewicht eens omlaag te gooien en die oefening goed uit te voeren! De beloning is het waard![]()
ik zit na 43 jaar trainen nog altijd vast op 5x25 kg
misschien wordt het tijd voor een voedingsschema![]()
Hmmmz..ik train nu 4 maanden en ik druk 6 keer 60 kg. Heb het gevoel dat dat niet heel veel is als ik zo zie wat sommige 15 jarigen hier drukken na een half jaar training.![]()
heey ben 19 zit op 120 4 x heel veel kun je leeren maar het heeft ook heel veel met aanleg te maaken als je vroeger echt slap was zul je nooit echt sterk worden

heey ben 19 zit op 120 4 x heel veel kun je leeren maar het heeft ook heel veel met aanleg te maaken als je vroeger echt slap was zul je nooit echt sterk worden

hej
ik ben 15
en ben nu ongeveer 2 maanden bezig of 3 maanden
alleen weet niet goed hoe ik moet trainen zeg maar
ik doe nu 7.5 aan elke kant en reeds van 15 keer
dat raden ze me daar tenminste aan.
hoe kan ik het beste en snelste trainen?
---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------
hej
7.5kg aan elke kant , en goed tot de borst 15 herhalingen
ze zeggen daar dat je beter niet te veel kunt nemen en de techniek goed te doen maar te weinig heb je toch ook niks aan ?
ps ik ben trouwens 1.70m en weeg 50kg ( 15 jaar )