XXL Nutrition

Stelling Hoeveel kg gains in je eerste jaar bodybuilden?

Peiling Peiling Hoeveel kg gains in je eerste jaar bodybuilden?

• Totaal stemmers
    118
69>85kg
van heel weinig vet, naar 12% ongeveer.

7 a 10 ongv

Ik heb een keer gelezen over volgens mij casey vaitor ofzo . 28 kilo in 28 dagen. Was een flinke bulkkuur.

18 kg , van 60 naar 78, achteraf gezien de helft daarvan was vet, nu alweer goed weggewerkt, na 2j en 3 maanden nu 81kg, en enkel nog klein beetje vet in de taille voor de rest mooi droog, als veertiger beginnen geeft wel wat taillevet door voedingsschema

• Topic Starter Topic Starter
ben bijna 30kg aangekomen. Heel lekker om zo snel massa te pakken aangezien je ook supersnel basiskracht bouwt. Achteraf gezien was er weinig kwalitatief spiermassa.

Ik dacht dat het onmogelijk was potverdomme kerel. 30 kg holy ****:eek:
Heb je zeker goed je rust gepakt dat jaar?

no offence dan thomas als het echt zo is:o

gemiddeld kan een mens naturel maar 3kg puur spierweefsel aankomen per jaar, de rest is vocht/vet

vocht ja

:popcorn:

Waar is je bron BSBSBS? Bullshit inderdaad.

Een kilo of 12 ofzo, waarvan eigenlijk de helft vet was.
Voor ik aan bb deed had ik altijd een vrij laag vp. Dus ik dacht dat ik mijn bulk kon eten wat ik wou, ik had zo iets van: "ach, ik heb toch geen aanleg om vet te worden". Voor ik het wist had ik een vp van bijna 20% :D

Gelukkig is het meeste er ondertussen terug van af.

"algemeen goed in de medische wereld" :rolleyes:

Welkom in de bodybuilding wereld maat!

van 74 naar 103 met 3% vet stijging in 8 maanden. En toen hield m'n maag het niet meer vol :(
29kg dus.

wat is er met je maag gebeurd dan? diagnose van ziekenhuis gekregen?

Ik weet niet, ik kon niet meer echt eten en vooral niet drinken of ik had al het gevoel helemaal vol te zitten en te moeten kotsen. Morgen weer naar de dokter, het gaat wel al wat beter trouwens. Maar ik vind het wel jammer, ik ging zo hard en wou eigenlijk gewoon voor de 40kg in 1 jaar gaan.

Terug
Naar boven