AndroidHealthClinic

Hoeveel kilo squaten?

Maar om ontopic te blijven, ik squat nu 130 12x.
Doe ff rustig aan aangezien ik laatst me rug had bezeerd met squatten toen ik niet geconcentreerd was, maar heb 160 gedaan :)

180x5 is me max.grts

pfff mijn squat ligt lager dan mijn bench, ben dan ook nog maar 4 maanden echt met benen bezig, een schande i know. Een hele slechte core denk ik want mijn benen begeven het niet echt als ik top.

250 1 rep paar jaar terug.

Nu squat ik gewoon setjes tussen de 140 en 200 in. En sinds kort volgens de milos sarcev methodes soms nog lichter met 2x zoveel resultaat

soms krijg ik het idee dat iedereen squatten anders inziet
Ryu zegt net 250kg 1 rep paar jaar trug
nou hoe oud was je 16? vind het wel heel knap van je op die leeftijd.
doe je het met of zonder stellage. en tot hoe ver zak je door
ik ga altijd zo ver dat me boven benen wel of net niet paralel lopen met de grond of te wel 90 graden. dat noem ik squatten en soms nog wel een x tje dieper. op die manier haal ik 8x 80 en 6x 90
mijn top is 160kg 3x maar toen deed ik het ook fout. ik zakte ook maar een klein beetje door.

je zelf niet voor de gek houde hier :):P

patsie zei:
soms krijg ik het idee dat iedereen squatten anders inziet
Ryu zegt net 250kg 1 rep paar jaar trug
nou hoe oud was je 16? vind het wel heel knap van je op die leeftijd.
doe je het met of zonder stellage. en tot hoe ver zak je door
ik ga altijd zo ver dat me boven benen wel of net niet paralel lopen met de grond of te wel 90 graden. dat noem ik squatten en soms nog wel een x tje dieper. op die manier haal ik 8x 80 en 6x 90
mijn top is 160kg 3x maar toen deed ik het ook fout. ik zakte ook maar een klein beetje door.

je zelf niet voor de gek houde hier :):P

hier ga ik niet meer op in. Dit is jaarlijkse discussie. Maar ik was 17.

Monsterstrenght was is nu 17 en doet 300+ meen ik.

110, crappy knieën :(

roxxe jij tilt eigenlijk 300 kg, je vergeet je bovenlichaam mee te tellen

Backsquat : 180 full
Frontsquat : 150 full

Lang geleden gedaan toen ik nog gewichtheffen deed en mijn knie niet naar de kloten was.
Nu hou ik me nog bezig met halve squats alhoewel ik daar ook al moeite mee heb.

hmmm...doe nu 80 kg, Gezien die gewichten ddie jullie posten voel ik de noodzaak om er aan toe te voegen > maar ben pas weer begonnen en heb een slechte rug. ;) )

130 als 4e setje 7 keer.....ik bouw het rustig op!

mijn squat is nu 8x 100kg

Heb ooit een keer 200 gedaan in een Smith Machine, majah...

Daarna kregen we een squat-rek bij die gym en ben ik op gaan bouwen bij de losse squat. zat toen op 170 x 5 a 6.

Ben hem sindsdien eigenlijk steeds stricter uit gaan voeren ivm een tegensputterende rug. Ben nog steeds niet tevreden over mijn houding en ik voel gewoon in mijn rug na een training dat ik te veel uit mijn rug doe... Heb altijd een stijve onderrug gehad en moet misschien maar iets minder diep gaan, dan heb ik nooit last van mijn rug... majah... Klote...

Zit nu op 130 x 10 en dat is below parallel. Sinds kort wel weer met ene plankje onder mijn enkels, kijken of dat mijn houding wat kan verbeteren. Deed ik eerst ook, maar kreeg dan weer dat ik te veel in mijn knie-en ging hangen. Hopeloos allemaal :>

Magoed, nu eindelijk iemand die me ZINNIGE dingen kan vertellen over mijn uitvoering ipv al die mongooltjes hiervoor die me echt NIKS konden vertellen.

To be continued... :)

Ik squat 1 keer 150 kg parallel en 3 keer 140 kg parallel.
Ik ben er eerlijk gezegd dik tevreden mee.
Willem 2.

8 x 140 kg deze week, beentjes maar net parallel..

1x80kg tot parallel:( deadlift is stukke beter:D

4x110, full.

@olav, waarom niet juist gaan fullsquatten - aangezien daar de belasting op je knie veel minder is?

ftw - dubbelpost door de trage k*tserver '-_-

Adema zei:
4x110, full.

@olav, waarom niet juist gaan fullsquatten - aangezien daar de belasting op je knie veel minder is?

Ik dacht juist meer hoor...bij parallel squats gaat de belasting meer naar de heupen.

170 kg en dan even 10 x 190kg! man mosters zijn jullie

6 x 4 x 90kg

Terug
Naar boven