AndroidHealthClinic

Hoeveel kilo squaten?

6x170 op of net onder parallel

at dr wolf: 6x200 fullsquat is niet mis zeg!

3 set van 6 reps met 90 kg... vind ik persoonlijk weinig omdat ik ook 3x6 85 kg bench... maar benen en kuiten zijn wel goed ontwikkeld dus voorlopig ga ik er nog niet echt nadruk op leggen, bovenlichaam moet eerst nog goed verder groeien.

8x60 :) Vind oefening goed uitvoeren belangrijker dan een hoop kilo's omhoog gooien, zeker bij de squad... Me ego neem ik nooit mee naar de gym, vandaar ;)

IK ga nooit superzwaar met sqauten. Probeer ook nooit me 1 rep max uit. Gemiddelde ligt denk rond de 110 en dan 8-10 keer. Ik doe veel high reps setjes dus tussen de 10 en 20 voor de mega pumps. Ook voorvermoeien met legg extensions en supersets vind ik wel gunstig.

Het enigste nadeel is dat ik zaterdag me benen dag heb en dan is de sportschool maar tot 13:00 uur open. Hierdoor train ik meestal met 1 maaltijd in de maag en dan keihard trainen. Noemaal train ik rond 17:30 uur en dan is de zaterdag toch wel ff wennen. Meestal voel ik me na een benentraining helemaal leeg en verrot moet eerst ff bijtanken met een carb/eiwit shake en een bord pasta daarna gaat het wel weer.

8x160 paralel

Terug
Naar boven