- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
delguy zei:Squatten is hardstikke slecht voor je rug. Onmiddelijk mee stoppen. Als je echt veel massa op je benen wil krijgen moet je veel zware extensions doen.
noem eens een oefening op die niet slecht is. Trouwens met zware extensions maak je je knieën naar de zak 
qua houding...als je die baar in je nek hebt, net voor het uittillen, je buik uitduwen tegen de riem. En ja soms voel ik ook iets in mijn rugstreek...maar dat is gewoon spierpijn van het stabiliseren. Had last van dubele hernia...is volledig verdwenen en tran veel zwaarder dan voordienuncLez zei:Heb ooit een keer 200 gedaan in een Smith Machine, majah...
Daarna kregen we een squat-rek bij die gym en ben ik op gaan bouwen bij de losse squat. zat toen op 170 x 5 a 6.
Ben hem sindsdien eigenlijk steeds stricter uit gaan voeren ivm een tegensputterende rug. Ben nog steeds niet tevreden over mijn houding en ik voel gewoon in mijn rug na een training dat ik te veel uit mijn rug doe... Heb altijd een stijve onderrug gehad en moet misschien maar iets minder diep gaan, dan heb ik nooit last van mijn rug... majah... Klote...
Zit nu op 130 x 10 en dat is below parallel. Sinds kort wel weer met ene plankje onder mijn enkels, kijken of dat mijn houding wat kan verbeteren. Deed ik eerst ook, maar kreeg dan weer dat ik te veel in mijn knie-en ging hangen. Hopeloos allemaal :>
Magoed, nu eindelijk iemand die me ZINNIGE dingen kan vertellen over mijn uitvoering ipv al die mongooltjes hiervoor die me echt NIKS konden vertellen.
To be continued...![]()
jerommeke zei:qua houding...als je die baar in je nek hebt, net voor het uittillen, je buik uitduwen tegen de riem. En ja soms voel ik ook iets in mijn rugstreek...maar dat is gewoon spierpijn van het stabiliseren. Had last van dubele hernia...is volledig verdwenen en tran veel zwaarder dan voordien

delguy zei:Squatten is hardstikke slecht voor je rug. Onmiddelijk mee stoppen. Als je echt veel massa op je benen wil krijgen moet je veel zware extensions doen.