MuscleMeat

Hoeveel koppen koffie drinken jullie op een dag?

Peiling Peiling Hoeveel koppen koffie drinken jullie per dag?

• geen één

Stemmen: 54 44,6%
  • 1

Stemmen: 13 10,7%
  • 2

Stemmen: 8 6,6%
  • 3

• 4

Stemmen: 10 8,3%
  • 5

• 6

Stemmen: 4 3,3%
  • 7

Stemmen: 0 0,0%
  • 8 of meer

Stemmen: 6 5,0%
  • Koffie wat is dat? Ik nuttig alleen eiwitshakes

Stemmen: 10 8,3%

• Totaal stemmers
    121

Lumey

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Vertel eens, ik ben benieuwd hoeveel koffieleuten er hier op dit forum zitten.

En wat voor koffie drinken jullie? Ikzelf drink altijd Senseo.:D

drink geen koffie

Drink ook geen koffie, maar op bijbaantjes zie ik iedereen om me heen koffie drinken als bezetenen... gratis capuccino apparaat en iedereen is als bijen op honing :D

Ongeveer 5 koppen per dag, puur uit noodzaak omdat ik de caffeïne nodig heb om wakker te blijven :D

Koffie wat is dat? Ik nuttig alleen eiwitshakes

Zo herkenbaar homer
Iedereen staat om dat ding heen alsof het een totempaal is :roflol:

's morgens 2 koppen voor 't trainen om wakker te worden

Ongeveer 5 koppen per dag, puur uit noodzaak omdat ik de caffeïne nodig heb om wakker te blijven :D
Laatste tijd drink ik trouwens steeds vaker energieboosters om wakker te blijven zoals red bull en die goedkope variant van de lidl en aldi.

ik drink nooit koffie soms wel eens redbull als ik de nacht heb om wakker te kunnen blijven maar ik probeer het zoveel mogelijk te beperken ;)

2 espresso's om wakker te worden

Ik begrijp echt niet hoe mensen geen koffie kunnen drinken. wat is er bij die mensen misgegaan denk je dan he haha.

nooit heb ik mijn leven koffie lekker gevonden . ik haatte die warme drank tot een 2maand geleden .

op mijn werk dronk ik altijd 2flesjes cola van 0.5 liter . maar dat is zo verrekt bruisend in de ochtend .

nu had ik eens een kopje koffie gedronken en het viel best mee

dus alleen op mijn werk voor de middag laat ik de cola staan en nuttig ik koffie . en het is gratis duh .

Drink het af en toe als het studeren niet wilt vlotten of als het hele lange sessies worden. Gemiddeld misschien stuk of 2 koppen per week.

Nooit koffie hier.

Enkel melk, water, groene thee, druivesap, whey-shakes worden hier gedronken buiten het weekend dan. ;)

Terug
Naar boven