MuscleMeat

Hoeveel koppen koffie drinken jullie op een dag?

Peiling Peiling Hoeveel koppen koffie drinken jullie per dag?

• geen één

Stemmen: 54 44,6%
  • 1

Stemmen: 13 10,7%
  • 2

Stemmen: 8 6,6%
  • 3

• 4

Stemmen: 10 8,3%
  • 5

• 6

Stemmen: 4 3,3%
  • 7

Stemmen: 0 0,0%
  • 8 of meer

Stemmen: 6 5,0%
  • Koffie wat is dat? Ik nuttig alleen eiwitshakes

Stemmen: 10 8,3%

• Totaal stemmers
    121
denk 5 kopjes per dag

0, vind de meesten die veel koffie drinken trouwens behoorlijk uit de mond stinken. Enige waar ik wel eens verleid kan worden tot een bak koffie is in Zuid Amerika. Sta je ook gelijk megastrak van 1 klein bekertje koffie.

Ik drink verder nooit koffiej, enkele uitzondering af en toe.
Bijvoorbeeld als ik op oefening ben in het veld, is wel lekker sta ik gelijk strak en ken ik er weer tegen aan:D

strak van koffie ? ;)

begin s'morgens met 2 bekers koffie tijdens mijn ontbijtje dus dat zijn 4 koppen en dan geen meer dan alleen nog maar thee of water:D

heb gekozen voor optie 1, geen1 dus. niet omdat ik geen koffie drink maar ben te lui om het thuis te gaan zetten, drink dan gewoon zuivel of sap.
soms als ik ergens anders ben of op werk wil ik wel eens een bakje doen.
maximaal 4-5 kopjes per week schat ik :coffee:

@ Sport2000

Zo zie je maar..

"Liever lui dan moe" kan dus soms wel voordelen hebben ook.

20 kopjes espresso op een werkdag soms. :s

Heb een behoorlijke tolerantie en gooi er al 6 achterover na m'n ontbijt. Voor m'n training 10 tot 15 en dan sta ik toch wel te stuiteren.

Verder is dit super in de cut, maar hou wel je vochtafdrijving goed in de gaten en je natrium en ijzer ontrekking e.d.

454dbok.gif

Koffie is ranzug!!!!

Eigenlijk zelden. Hoogstens als ik op visite ben bij een van mijn bekakte tantes. Verder drink ik veel vruchtendrank en witte wijn :D

Heb nu al weer mijn 2e bakkie :coffee:

Helemaal geen koffie, (slappe) thee is voor mij sterk genoeg.

Ben net aan mijn eerste begonnen. Er komen er nog minstens 3 bij. Gemiddeld zo'n 4 koppen per dag denk ik.

Soms, ééntje per dag, als ik gaar ben.

Terug
Naar boven