MuscleMeat

Hoeveel koppen koffie drinken jullie op een dag?

Peiling Peiling Hoeveel koppen koffie drinken jullie per dag?

• geen één

Stemmen: 54 44,6%
  • 1

Stemmen: 13 10,7%
  • 2

Stemmen: 8 6,6%
  • 3

• 4

Stemmen: 10 8,3%
  • 5

• 6

Stemmen: 4 3,3%
  • 7

Stemmen: 0 0,0%
  • 8 of meer

Stemmen: 6 5,0%
  • Koffie wat is dat? Ik nuttig alleen eiwitshakes

Stemmen: 10 8,3%

• Totaal stemmers
    121
Geen druppel,..koffie is niet lekker, alleen verslaafend.:D

Normaal 1 mok per dag, nu toevallig meer keren 2 koppen dan 1 omdat op me stage de koffie zo lekker is.

Ik drink alléén koffie als ik ga uit eten of als ik op bezoek ga dan gaat er een expressootje er wel in.. In mijn dagelijkse routine drink ik geen koffie..
Best raar voor iemad die in de koffiehandel zit.. of mischien is dat dan ook wel een verklaring.. een beetje het 'Never get high on your own supply' gedachte :D

verschild per dag soms 2 bakjes pleur en een bullitje en soms iets meer als ik bij iemand op bezoek ga ofzo... gemiddelt een bakkie of 5

geen, drink af en toe wel een bakkie.

Niet.

Maar drink heel soms -met winkelen oid- een cappuccino..

senseo is voor homofielen
k zet altijd echte koffie en op mn werk automaatkoffie
wel 5 kopjes sochtends

Ik begrijp echt niet hoe mensen geen koffie kunnen drinken. wat is er bij die mensen misgegaan denk je dan he haha.

Als ik op het station een kerel met een lange jas ,halflang krullend haar koffertje in de ene hand en een bak koffie in de andere hand zie denk ik, "wat zijn die koffieleuters toch een typische mensen."

teveel. :D

vind het donders lekker en kan het smaakt me de hele dag door wel goed. Thuis zet ik het altijd (geen senseo hier) met een scheut kaneel erin en af en toe maak ik het met een moka (weet niet of je het zo goed schrijft) een italiaans pruttelpotje waar heerlijke, pittig sterke espresso uitkomt.

schat tussen de 5 en 10 kopjes per dag.

Ik drink toch zeker zo'n 4+ koppen per dag! Heerlijk:coffee:

Alleen 's morgens drink ik koffie. Lekker zelfgezet met het filterzakje van weleer :)

Na KT of cardio nooit...
Heb wel eens gelezen (maar bron ontgaat me) dat koffie door je lever beschouwd wordt als een gif. Waardoor de vetafbreking in je lever na een training abrupt stilgezet wordt om eerst het gif aan te nemen, als je natuurlijk koffie neemt na een training.

koffie is ranzig :D

drink zeker wel 5 koppen koffie ik vind het gewoon lkkr:coffeepc: :coffee:

ik ga nooit aan de koffie!

S'ochtends somd een cappucino. Elke dag wel een dubbele espresso, versgemalen bonen en authentiek espresso apparaat, heerlijk!:)

veel te veel....

koffie? ik eet gewoon koffie bonen!

ben ik nu hardcore?

dat doet me opeens aan iets denken, misschien wel leuk om even te vertellen:

Ik was eens bij een maat die mij een 'zilveruitje'' gaf, opzich niks op tegen dus ik stop dat ding in mijn mond en bijt er volop in! Opeens proefde ik zo'n ontzettend ranzige smaak, bleek dat die v**le hond mij een teentje knoflook had gegeven, serieus dat wekt echt kotsneigingen op! heb de hele avond op een stel koffiebonen zitten bijten om die smaak uit mijn mond te krijgen.

echt een k*tstreek, misschien ook wel een leuk idee om eens bij een bekende te proberen :roflol:

Terug
Naar boven